Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟι παίκτες χειραγωγούνται

Οι παίκτες χειραγωγούνται

πριν από 2 εβδομάδες από Ramona1987
|
528 προβολές 15 απαντήσεις |
|
πριν από 2 εβδομάδες

Πληρώνετε πάνω από 14.000 ευρώ μέσα σε λίγες μέρες, γράφετε πόσο άσχημα νιώθετε και αντί να κλείσετε αμέσως τον λογαριασμό σας ενθαρρύνεστε να παίξετε σε υψηλότερο ποντάρισμα για να κερδίσετε ξανά τις απώλειές σας. Το βρίσκω πολύ προφανές ότι έχεις πρόβλημα με το παιχνίδι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες
Η πρόληψη είναι σημαντική και οι πάροχοι με άδεια από το Κουρασάο βασίζονται επίσης σε αυτό. Εάν υπάρχει εμφανής συμπεριφορά παιχνιδιού, ο συνεχής αποκλεισμός είναι σημαντικός. Αυτό εφαρμόζεται σε καζίνο από τη Γερμανία καθώς και από φορείς από το Κουρασάο ή τη Μάλτα.
Αρκεί και μόνο η υποψία ασυνήθιστης συμπεριφοράς στο παιχνίδι!
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Έχει κανείς εμπειρία από τέτοιες καταστάσεις; Είμαι σε επαφή με δικηγόρο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Η καταγγελία μου στον Γκουρού απορρίφθηκε λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων. Κατά τη γνώμη μου, υπέβαλα σαφέστατα στοιχεία. Σύμφωνα με τους νομικούς κανονισμούς, η σαφής συμπεριφορά τυχερών παιχνιδιών είναι αρκετή για να ελέγξει ο χειριστής τουλάχιστον τις καταθέσεις. Η συμπεριφορά μου ήταν κάτι παραπάνω από ξεκάθαρη. Υπάρχουν σελίδες συνομιλιών που δείχνουν πόσο άσχημα ένιωθα και πόσο κοντά ήμουν στο όριο. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να έχουν θέσει ένα όριο. Ο λογαριασμός μου ελεγχόταν καθημερινά και ήξεραν ακριβώς τι συνέβαινε.

Αυτόματη μετάφραση:
Ramona1987
πριν από 1 εβδομάδα

Greetings, I have read the complaint that you entered and how it ended. Unfortunately Veronika explained why we couldn't help you and what is important to remember in such cases is that you are a gambling addict. Our experts deal with such cases often, so they always try to evaluate everything as best as they can and go into the depth of each case. 

Obviously you will have at least one lesson to learn for the future, although with losses like this it would probably be wisest to stop playing altogether.

Anyway, I saw that you wrote that you are in contact with a lawyer, is that still the case? If you manage to resolve something would you please let me know? 

πριν από 1 εβδομάδα

Και πιστεύετε ότι το σκεπτικό είναι δικαιολογημένο; Σύμφωνα με τους κανονισμούς αδειοδότησης, θα πρέπει να αντιδράτε σε ύποπτη συμπεριφορά τυχερού παιχνιδιού μόνο εάν υπάρχει υποψία. Στην περίπτωσή μου, αντέδρασαν δίνοντάς μου συμβουλές ότι πρέπει να κάνω υψηλότερες καταθέσεις για να κερδίσω πίσω απώλειες. Λέει μάλιστα στο site τους ότι πρέπει να παίζεις για πλάκα και στην περίπτωσή μου ήταν ξεκάθαρο ότι είχα ήδη χάσει πολλά. Είστε αμερόληπτοι αλλά δυστυχώς δεν φαίνεται να σας ενδιαφέρει το δίκαιο παιχνίδι. Ακριβώς σε περιπτώσεις όπως αυτή πρέπει να αντιδράσετε και να σταματήσετε τους μαύρους που εκμεταλλεύονται τέτοιες προβληματικές καταστάσεις.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Αυτό που έκαναν είναι εγκληματικό και υποστηρίζετε ακόμη και μια τέτοια συμπεριφορά

Αυτόματη μετάφραση:
Ramona1987
πριν από 1 εβδομάδα

I certainly wouldn't stand for such casino practices. It doesn't matter what it would be, a gambling addict shouldn't get anything like that. But as I said, Veronica has evaluated everything you sent and told you the reason for the rejection. In these cases it is relevant to mention to the casino that you are a gambling addict. You didn't mention it once in your conversation with the casino. Also according to what I read, your VIP manager asked multiple times during your losses if you wanted to stop playing or try different strategies instead.

If you ever feel like you are losing more than you should, you need to take action immediately or try to get help. 

Such cases are very important to us and as I said, we treat each one responsibly and in depth. 

I am sorry about the way this has turned out.

πριν από 1 εβδομάδα

άλλη στρατηγική που πρέπει να κάνω υψηλότερες καταθέσεις; Είναι αυτή η απάντηση για κάποιον που έχει ήδη χάσει 7000 ευρώ σε λίγες μέρες. Οι αναλήψεις ακυρώθηκαν επίτηδες, έτσι ώστε να τις στοιχηματίσω ξανά. Είναι αυτό αξιόπιστο; Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας έγινε περισσότερο από σαφές ότι είχα πρόβλημα; Όποιος το διαβάζει προσεκτικά μπορεί να δει το πρόβλημα; Σε άλλα καζίνο με μπλοκάρουν αμέσως αν έγραψα έστω και εξ αποστάσεως κάτι τέτοιο. Μου είπαν ότι πρέπει να παίξω σε υψηλότερο επίπεδο; Πού είναι η λογική σε αυτό; Έγραψα ξεκάθαρα στις 26/11/24 ότι ήθελα να με μπλοκάρουν και δεν υπήρξε απάντηση. Ο διευθυντής VIP το διάβασε και απάντησε τι συνέβαινε; Έτσι θα μπορούσε να απαντήσει. Όμως δεν έγινε τίποτα. Οι παίκτες που έχουν πρόβλημα πρέπει να προστατεύονται περισσότερο, κάτι που δυστυχώς δεν συμβαίνει καθόλου. Όλα είναι ανεκτά. Έχω καταστρέψει τον εαυτό μου και δεν λαμβάνω καμία βοήθεια; Πού είναι η δικαιοσύνη σε αυτό; Το καζίνο γνώριζε πολύ καλά. Έγραψα μάλιστα στις 19 Νοεμβρίου 2024 ότι δεν μπορώ άλλο, ότι έχω ξεπεράσει το όριο μου και ότι δεν μου μένουν χρήματα, τι να μην καταλάβω; Έπρεπε να με είχε μπλοκάρει ή να μου είχε προτείνει ένα όριο. Το να μου πεις να κάνω ένα διάλειμμα και να προσπαθήσω ξανά την επόμενη μέρα ή σε διαφορετική ώρα δεν ευθύνεται. Θέλω να ελεγχθεί ξανά. Είμαι επίσης αποκλεισμένος και στη μαύρη λίστα, πώς ήταν δυνατόν να συνδεθώ; Πώς προστατευόμαστε;

Αυτόματη μετάφραση:
Ramona1987
πριν από 1 εβδομάδα

You're right that it doesn't make much sense and the manager shouldn't push you or suggest you deposit more. On the other hand, when you have a problem like this, sometimes it's better to contact us right away. For some casinos what you wrote is a clear sign, for some not. There were players who wrote the same thing, the casino self-excluded them and then came to complain that they were excluded. Then you basically can't accommodate anybody. That's why I said it's always important to write clearly and not beat around the bush.

If you think you want to apply for a reopening, you can try, but obviously unless you come with something that clearly states that you are an addict, it will be difficult to get it approved.

πριν από 1 εβδομάδα

Νομίζω ότι θα μπορούσαν τουλάχιστον να με ρωτήσουν ή να εξετάσουν από πού προέρχονται τα χρήματα. Του είπα ξεκάθαρα ότι ήμουν στα άκρα και ότι είχα καταστρέψει τον εαυτό μου. Έπρεπε τουλάχιστον να είχαν αντιδράσει. Όπως λένε παντού, η προσοχή προέχει. Πώς πρέπει να το αποδείξω; Είμαι στη μαύρη λίστα και έχω αποκλειστεί από το Oaisis εδώ και χρόνια. Είναι ίσως αυτό απόδειξη;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Έχω ένα email από άλλο καζίνο που λέει ότι έχω αποκλειστεί από το Oasis, είναι αρκετό;

Υπήρχε επίσης μια περίπτωση με το dailyspin τον Ιούνιο και αποφασίστηκε ότι ήταν μια κραυγή για βοήθεια μόνο και μόνο επειδή έστειλα μήνυμα. Αυτό αποφάσισε η Αντιλόπη. Αυτό σημαίνει ότι είμαι στη μαύρη λίστα από τότε; Μια εγγραφή δεν θα έπρεπε να είχε γίνει αποδεκτή καθόλου. Χρειάζομαι μια απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Έχω υποβάλει ένα παράπονο αλλά θα ήθελα να το διαγράψω. Μπορείτε παρακαλώ να το κάνετε αυτό; Δεν με βοηθάς πάντως.

Αυτόματη μετάφραση:
Ramona1987
πριν από 1 εβδομάδα

I totally sympathize with you because I know there are casinos that would probably close your account or self-exclude you and not let you play without you asking. 

However, casinos don't have to do that of their own accord. But I would always say in these cases, it's good to communicate with the player on a slightly different level if they see what they're writing. I agree with you on that, and I don't think that live chat casinos or anyone else should be encouraging the game and asking what's going on if the player is showing clear signs of being addicted. 

On the other hand, it has to be clearly communicated from your side too as I mentioned. 

Regarding your question, I will just say that what the authority apparently decided in the summer does not mean that you are blacklisted and as far as the complaint is concerned it was rejected, because it is basically the same as before. 

πριν από 1 εβδομάδα

You have an addiction. Plain and simple. Blaming the casino for any of the behaviors that arebindustry standard and completely foreseeable is avoidance. You don't close a liquor store because an alcoholic lives next door. This is a You problem and until You acknowledge the problem is You and get the real life therapy You need to address Your addiction...well, nothing will get better, only worse.

πριν από 1 εβδομάδα

Όχι, αλλά δεν θα πρόσφερα ούτε μπύρα στον αλκοολούχο. Το πρόβλημα ήταν κάτι παραπάνω από ξεκάθαρο στις συνομιλίες και ένα καζίνο έχει καθήκον να προστατεύει τους ανθρώπους που έχουν πρόβλημα με αυτό. Δυστυχώς, αυτό δεν έγινε στη δική μου περίπτωση. Αντί να με υποστηρίξουν, με συμβούλεψαν να αλλάξω τη στρατηγική μου και να καταθέσω περισσότερα, παρόλο που είχε ήδη γίνει ζημιά.

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα