Συμπάσχω απόλυτα μαζί σου γιατί ξέρω ότι υπάρχουν καζίνο που πιθανότατα θα έκλειναν τον λογαριασμό σου ή θα σε αυτοεξαιρούσαν και δεν θα σε άφηναν να παίξεις χωρίς να το ρωτήσεις.
Ωστόσο, τα καζίνο δεν χρειάζεται να το κάνουν από μόνα τους. Αλλά θα έλεγα πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι καλό να επικοινωνείς με τον παίκτη σε ένα ελαφρώς διαφορετικό επίπεδο αν βλέπει τι γράφει. Συμφωνώ μαζί σας σε αυτό και δεν νομίζω ότι τα καζίνο ζωντανής συνομιλίας ή οποιοσδήποτε άλλος πρέπει να ενθαρρύνει το παιχνίδι και να ρωτά τι συμβαίνει εάν ο παίκτης δείχνει ξεκάθαρα σημάδια εθισμού.
Από την άλλη πλευρά, πρέπει να κοινοποιηθεί ξεκάθαρα και από την πλευρά σας, όπως ανέφερα.
Σχετικά με την ερώτησή σου, θα πω απλώς ότι αυτό που προφανώς αποφάσισε η αρχή το καλοκαίρι δεν σημαίνει ότι είσαι στη μαύρη λίστα και σε ό,τι αφορά την καταγγελία απορρίφθηκε, γιατί βασικά είναι το ίδιο με πριν.
I totally sympathize with you because I know there are casinos that would probably close your account or self-exclude you and not let you play without you asking.
However, casinos don't have to do that of their own accord. But I would always say in these cases, it's good to communicate with the player on a slightly different level if they see what they're writing. I agree with you on that, and I don't think that live chat casinos or anyone else should be encouraging the game and asking what's going on if the player is showing clear signs of being addicted.
On the other hand, it has to be clearly communicated from your side too as I mentioned.
Regarding your question, I will just say that what the authority apparently decided in the summer does not mean that you are blacklisted and as far as the complaint is concerned it was rejected, because it is basically the same as before.
Αυτόματη μετάφραση: