Αγαπητή Bianca1987,
Επιτρέψτε μου να πω ότι μόνο δύο κριτικές χρηστών που υποβλήθηκαν πρόσφατα στο Hold'N'Spin Casino απορρίφθηκαν.
Αυτό συμβαίνει επειδή το εσωτερικό σύστημα εντόπισε ομοιότητες με έναν λογαριασμό που έχει ήδη υποβάλει κριτική χρήστη στο ίδιο καζίνο στο παρελθόν.
Δεδομένου ότι επιτρέπεται μόνο μία κριτική χρήστη ανά καζίνο και λογαριασμό, είναι ο λόγος της απόρριψης.
Αυτό το σύστημα είναι ατελές, αλλά δυστυχώς αντιμετωπίζουμε πληθώρα προκατειλημμένων, παρακινημένων κριτικών χρηστών σχεδόν καθημερινά, επομένως πρέπει να ελέγχουμε τέτοιες ομοιότητες υπόψη.
Χάρη στη δημοσίευσή σας εδώ, πιστεύω ότι πραγματικά παίξατε στο καζίνο, το γεγονός ότι η κριτική σας επισημάνθηκε είναι πιθανώς απλώς μια σύμπτωση. Λοιπόν, μπορεί να συμβεί - δεν είναι τίποτα προσωπικό ή κακόβουλο. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα ζητήσω από τους προγραμματιστές να επαναφέρουν την απόρριψη.
Δεν θα σχολιάσω το υπόλοιπο της ανάρτησής σας 🙂. Δεν θα απορρίπταμε θετικές κριτικές αν μας απασχολούσαν μόνο τα χρήματα που κερδίσαμε...
Dear Bianca1987,
Allow me to say only two user reviews submitted recently on Hold'N'Spin Casino were rejected.
It's because the internal system detected similarities with an account that has already submitted a user review on the very same casino in the past.
Since only one user review per casino and account is allowed, it is the reason for rejection.
This system is imperfect, but sadly we face wawes of biased, motivated user reviews almost daily, hence we need to check such similarities into consideration.
Thanks to your post here, I believe you truly played in the casino, the fact your review was flagged is probably just a coincidence. Well, it may happen - it's nothing personal or ill-motivated. In such a case, I'll ask the developers to rewoke the rejection.
I won't comment on the rest of your post 🙂. We wouldn't reject positive reviews if we were only concerned about the money gained...
Αυτόματη μετάφραση: