ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟι αναλήψεις ακύρωσαν το καζίνο spin εκατομμύρια

Οι αναλήψεις ακύρωσαν το καζίνο spin εκατομμύρια

πριν από 3 έτη από Stellino1
|
3223 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Γεια σας παιδιά .. Για 2 εβδομάδες συνέχισαν να ακυρώνουν τις αναλήψεις μου με διάφορες δικαιολογίες σε προσωπικά έγγραφα .. Αλλά τώρα που έχω ανεβάσει και έστειλε στο email τους όλο το βίντεο selfie με τηλεφωνικό λογαριασμό στο χέρι, ο χειριστής συνομιλίας Carla μου γράφει ότι Πηγαίνω στο συμβολαιογράφο για να επικυρώσω τα προσωπικά μου έγγραφα και τη μέθοδο κατάθεσης που χρησιμοποιήθηκε, δηλαδή την εξέλιξη μετά την πληρωμή .. Δεν είναι σοβαρά .. Περιμένω το παράπονο .. Για να καταλάβω πώς να έχω τα κανονικά κέρδη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Stellino1
πριν από 3 έτη

Στον συμβολαιογράφο;

Σαν να μαζέψεις κληρονομιά!

Δεν το άκουσα ποτέ!

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 3 έτη

Αλλά στην πραγματικότητα όλα μου φαίνονται φάρσα. Παρείχα ταυτότητα, άδεια οδήγησης, τηλεφωνικό λογαριασμό, ταχυδρομική πληρωμή, ταχυδρομική πληρωμή και τραπεζικό λογαριασμό. Αλλά δεν θέλουν να πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

filefile

Stellino1
πριν από 3 έτη

Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία.

Η ομάδα CG είναι πολύ καλή στη διαμεσολάβηση μεταξύ του καζίνο και του παίκτη.

Από αυτό που μετράτε, φαίνεται ότι κάνουν δικαιολογίες μόνο για να αποφύγουν την πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Έχω ήδη κάνει ευχαριστώ .. Αλλά τα νέα από τον συμβολαιογράφο έφτασαν πριν από λίγα λεπτά και μετά θα ήθελα να μπορώ να μιλήσω με κάποιον στο τηλέφωνο ..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Λυπούμαστε που έχετε συναντήσει ένα κακό καζίνο. Ήταν η συνομιλία με το καζίνο πιο γρήγορη και ομαλότερη στο παρελθόν; Ή είναι η πρώτη φορά που επικοινωνήσατε μαζί τους; Τα καλύτερα διαδικτυακά καζίνο με καλή εξυπηρέτηση πελατών ανταποκρίνονται συνήθως μέσα σε λίγα λεπτά από τη χρήση της δυνατότητας συνομιλίας. Συνήθως, μπορείτε να γράψετε στη συνομιλία πριν εγγραφείτε, γι 'αυτό προτείνω σε όλους όσους το διαβάσουν να δοκιμάσουν την εξυπηρέτηση πελατών με οποιαδήποτε (ακόμη και εφευρεθεί) ερώτηση ή πρόβλημα και στη συνέχεια να γνωρίζουν τι υπόσχεται αργότερα. Με αυτόν τον τρόπο έχω κάνει πολλές φορές πριν καν εγώ εγώ καζίνο ή οποιοδήποτε από τα στοιχεία μου. Να θυμάστε πάντα ότι εάν ένα καζίνο έχει άδεια στην Ευρώπη, μπορείτε να παραπονεθείτε στο Συμβούλιο Καταναλωτών στη χώρα σας.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
PaulitoW3
πριν από 3 έτη

Ευχαριστώ, αλλά έχουν άδεια στο Κουρασάο, τώρα αφού έστειλα τα επικυρωμένα έγγραφα και την επικυρωμένη κάρτα κατάθεσης, έκανα άλλη ανάληψη αλλά ακυρώθηκα λόγω τεχνικού σφάλματος, και στη συνέχεια στη συνομιλία μου είπαν να προσπαθήσω ξανά, το έκανα και περιμένω ξανά. Τι μπορώ να κάνω περισσότερα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Λυπάμαι που μαθαίνω για μια κακή υπόθεση. Από την εμπειρία μου, δεν είχα ποτέ πρόσβαση σε συμβολαιογράφο. Θα επικοινωνήσω μόνο με την υποστήριξή τους.

Δημοσίευση από pickleleg Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Για μένα, η διαδικασία ανάληψης κράτησε πάνω από 2 εβδομάδες για 2.500 €. Το καζίνο ανακοινώνει στην ιστοσελίδα του "απόσυρση 24-48 ώρες". Μπορώ να δω αν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου;

Ο λογαριασμός έχει εγκριθεί, η εξαργύρωση μπόνους είναι εντάξει.

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 2 έτη

Then I would suggest pushing more. If you fulfill every condition, be persistent. Furthermore, you can always submit a complaint against the casino. What do you think?

Radka
πριν από 2 έτη

Η εξυπηρέτηση πελατών του καζίνο ανακοίνωσε περίοδο υπαναχώρησης 7-21 ημερών. Ο χρόνος τελειώνει αυτή την εβδομάδα. Περιμένω άλλες 3 μέρες και μετά πρέπει να μάθω που να παραπονεθώ και τι μπορώ να κάνω; Νομίζω ότι 21 ημέρες είναι πολύ μεγάλες και δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη στο καζίνο.




Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ωραίο… αυτό είναι ένα καλό φόρουμ. Αποκτά μια ωραία συζήτηση 👍👍👍

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 2 έτη

Hello, if you decide to submit a complaint, you can do so here: https://casino.guru/complaints . Such a waiting period is undobtably unprofessionally long. On the other hand, it's the very same experience as the others announced, I'm afraid.

πριν από 2 έτη

Έχετε πληροφορίες για περιπτώσεις όπου το καζίνο αποτυγχάνει να πληρώσει μόνο την ανάληψη. Αυτό είναι που «φοβάμαι» τον εαυτό μου τώρα, είναι να μαζέψω 3.000 €.

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 2 έτη

I see,.. here you can check resolved cases, there are some where player was paid after all. You can also check "unresolved" as well.

πριν από 10 μήνες

Great article on casino refunds! I learned a lot and had a great experience with gambling. I recommend reading this valuable information. I saw this article on a German website called "online casino erfahrung".

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα