ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ Snai μπλοκάρει τους λογαριασμούς παιχνιδιών χωρίς λόγο

Ο Snai μπλοκάρει τους λογαριασμούς παιχνιδιών χωρίς λόγο

πριν από 2 έτη από fracali97
|
3553 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Έτυχε κάποιος από εσάς να μπλοκαριστεί από το snai για το άρθρο 14; εδω και κανα δυο μηνες που η snai μπλοκαρει λογαριασμους gaming για παραβαση του αρθρου 14 που δεν κανει κανεις, σε ολα αυτα δεν μπορεις να μπεις στο site και τα email δεν απαντουν ουτε απαντουν με μεγαλη καθυστερηση, οι χειριστες δεν ξερουν τιποτα και δίνουν τυχαίες απαντήσεις


ps: Έστειλα μια καταγγελία χάρη στον ιστότοπό σας για να δούμε αν μπορώ να το λύσω

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
fracali97
πριν από 2 έτη

Hi, I found their terms and conditions, but couldn't find the article 14. What does the article say?

Daniel
πριν από 2 έτη

Άρθρο 14 - Αναστολή εκτέλεσης 1. Ο Αντιπρόσωπος με δική του πρωτοβουλία ή κατόπιν ρητής αίτησης της AAMS ή της δικαστικής αρχής, μπορεί, ανά πάσα στιγμή, κοινοποιώντας τον λόγο στον Πελάτη, να αναστείλει την εκτέλεση της σύμβασης για το πολύ από εκατόν ογδόντα συνεχόμενες ημέρες - εκτός από μακροπρόθεσμη παρουσία ερευνών από τη δικαστική αρχή - όταν αυτό είναι απαραίτητο για τη διασφάλιση της διαφάνειας, της ασφάλειας, της τακτικής εκτέλεσης της υπηρεσίας και της διαχείρισής της, καθώς και λόγω ανωτέρας βίας .

Αυτόματη μετάφραση:
fracali97
πριν από 2 έτη

Hello there,

I'd say it's quite funny - in an ironic way - because the part " by communicating the reason to the Customer" means that this rule is only a possibility so the casino can protect itself in case of fraud(?) From my point of view, the reason for applying such a rule must be communicated to the customer. If I may guess your account has been closed for some security check, but I still think that you should be told more than that you violated Article 14.


Let's see what we'll find out.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

ο λόγος είναι αυτός: Επομένως, επιβεβαιώνουμε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη τεχνικοί έλεγχοι για να διαπιστωθεί εάν χρησιμοποιείτε πολλούς λογαριασμούς gaming


αλλά έχω μόνο έναν λογαριασμό παιχνιδιού που έχει αποκλειστεί από τον snai

Αυτόματη μετάφραση:
fracali97
πριν από 2 έτη

The fact they want to check your account is acceptable, but waiting for 180 days is totally unacceptable. Have you got any pending withdrawal or positive balance on the casino account?

Daniel
πριν από 2 έτη

Δεν έχω καμία ανάληψη σε εκκρεμότητα

Έχω 650 ευρώ στο υπόλοιπο του λογαριασμού μου

Αυτόματη μετάφραση:
fracali97
πριν από 2 έτη

Plus according to your complaint, you did not take any bonus, so it's all real balance.

Is it possible that anybody from your family or household plays in the casino as well? 

Could anybody from your neighborhood share your internet connection?

Those are the most common questions when it comes to the multiple accounts rule. So I'm just asking.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα