Γεια σας και πώς μπορούμε ενδεχομένως να σας βοηθήσουμε - τι έχει συμβεί;
Hello and how can we possibly help you - what has happened?
Γεια σας Κέρδισα ένα μικρό ποσό για τον έλεγχο ταυτότητας του λογαριασμού μου Έστειλα το έγγραφο και μετά από 2 ημέρες δεν μπορούσα να συνδεθώ
Hello I won a small amount to authenticate my account I sent the document and after 2 days I could not log in
Hello nyertem egy kis összeget hitelesíteni akartam a számlám elküldtem a dokumentumot és 2 nap múlva nem tudtam belépni
Βλέπω, έχετε λάβει κάποιο email ή πληροφορίες συνομιλίας ότι κατά τη διαδικασία επαλήθευσης ο λογαριασμός σας θα αποκλειστεί; Συμβαίνει μερικές φορές.
Σε ποιο καζίνο κερδίσατε, παρακαλώ; Υπάρχει κάποια υποστήριξη διαθέσιμη σε εσάς τώρα;
I see, have you received any email or chat info that during the verification process your account will be blocked? It happens sometimes.
In which casino did you win, please? Is any support available to you now?
Δεν έλαβα ειδοποίηση κλειδώματος! Έπαιξα στην πλευρά του Vulkan Vegas
Δεν παίχτηκαν όλα μπόνους παιχνίδια
I didn't receive a lock notification! I played on the Vulkan Vegas side
There were no bonus games all played out
Nem kaptam értesitést a zárolásról! Vulkan Vegas oldalon játszottam
Nem volt bónusz játék minden ki volt játszva
Μπορούν με κάποιο τρόπο να βοηθήσουν ή να συνδεθούν μαζί τους
They can somehow help or connect with them
Tudnak valahogy segíteni vagy kapcsolatba lépni velük
Γεια σας, εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται και χρειάζεστε hep. Υποβάλετε μια καταγγελία εδώ . Η ομάδα παραπόνων μας θα διερευνήσει. Θα το κάνεις αυτό;
Hello, if the problem still continues and you need hep. Please submit a complaint here. Our Complaint Team will investigate. Will you do that?
Γεια σας, υποβάλατε 2 καταγγελίες, τα αμφισβητούμενα ποσά είναι ίδια απλά σε διαφορετικό νόμισμα. Είναι εντάξει, παρακαλώ; 🙂
Hello you submitted 2 complaints, disputed amounts are the same just in a different currency. Is it ok, please? 🙂
Γεια ναι όχι Έκανα 2 παράπονα γιατί έκανα έλεγχο στο νόμισμα ft το σωστό
Hello yes no I made 2 complaints because I checked in the currency ft the correct one
Hello igen nem 2 panaszt nyújtottam mert bem figyeltem a pénznemet ft a helyes
Μπόρεσα να επικοινωνήσω μαζί τους το βράδυ επειδή το προφίλ μου ήταν αποκλεισμένο επειδή νόμιζαν ότι είχα συνδεθεί από τον Καναδά.
I was able to contact them at night because my profile was blocked because they thought I had logged in from Canada.
Éjszaka sikerült kapcsolatba lépni velük azért zárolták a profilom mert azt hitték hogy canadábol jelentkeztem be vpn gyanúa voltam azt mondák délután érdeklődjek a profilom miatt
Ω, έχετε χρησιμοποιήσει κάποια εφαρμογή VPN, ίσως; Και τι έχετε μάθει από αυτούς;
Oh, have you used any VPN app, maybe? And what have you learned from them?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.