ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ λογαριασμός Casino Epic κλειδώθηκε για αναλήψεις

Ο λογαριασμός Casino Epic κλειδώθηκε για αναλήψεις

πριν από 1 έτος από kongeroa
|
5887 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Κέρδισα 70tsk στο Casino epic, έστειλα τεκμηρίωση για επαλήθευση ως 3 πιο πρόσφατες προδιαγραφές μισθού και επίσης η δήλωση που ζήτησαν έχει περάσει 6 ημέρες και ο λογαριασμός είναι ακόμα μπλοκαρισμένος για αναλήψεις, όχι περίεργα πράγματα με τα χρήματά μου καθώς έχω αρκετά καλό εισόδημα. Είναι σύνηθες φαινόμενο στα καζίνο να κρατούν τα χρήματα; Καταραμένο απογοητευτικό! Πόσο καιρό πρέπει να περιμένετε προτού υποβάλετε αναφορά στο ARN και στην επιθεώρηση τυχερών παιχνιδιών;

Αυτόματη μετάφραση:
kongeroa
πριν από 1 έτος

Hello, I can understand your frustration.

It is vital to pass KYC verification in order to get your winnings. Have you already passed this verification, please? It's normal, that due to verification the account gets blocked so I'd assume this is the reason here. When a player won big, sometimes the casino consults with the game provider to make sure the win was legit.

To your question: When a complaint is submitted, we allow casinos 14 full days to verify the account and process payment, I think it's a reasonable period.


Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για την απάντηση.


Απάντησαν έτσι

«Σας ευχαριστούμε που υποβάλατε τα έγγραφα που ζητήσαμε.

Ζήτησα από το αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας μέσω email μόλις επεξεργαστεί και εγκρίνει τα έγγραφά σας. "

Απλώς σκεφτείτε ότι χρειάζεται πολύς χρόνος (1 εβδομάδα), αλλά έχετε καταλάβει ότι δεν είναι ασυνήθιστο, επομένως είναι πιθανώς απλώς να περιμένετε.

Αυτόματη μετάφραση:
kongeroa
πριν από 1 έτος

Hello,

Sadly, as far as I can tell and with accordance to let's say general experiences shared through the whole forum, it not so unusual - yes.

But there are casinos which can finish the KYC in a few days. In these days, I would call that unusual.

Anyway, in case you struggle or need some help, come back here and ask any question 🙂.

Also let us know when you get your winnings, hope it all be smooth.


Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Θα επιστρέψω μόλις ακούσω κάτι από αυτούς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πώς πήγε? Πήρες τα λεφτά σου πίσω;

Νομίζω ότι είναι τόσο λάθος να μπλοκάρεις ακόμη και τις αναλήψεις εάν κερδίζεις/σύντομη παραγγελία. Το ίδιο μου έχουν κάνει και τώρα. Δεν μπορώ να βγάλω ούτε τα δικά μου χρήματα. Πραγματικά άσχημο. Θυμηθείτε ότι δεν θα πρέπει να δίνετε τέτοιες ιδιωτικές πληροφορίες για τον εαυτό σας. Ειδικά με τους νέους νόμους τώρα. Υπήρξαν αυστηρότεροι κανόνες για τις εταιρείες. Ή να ζητήσω δήλωση; Απόλυτα παράλογο

Αυτόματη μετάφραση:
zeldis
πριν από 1 έτος

Hello,

Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂

Sadly, the player did not subitted complaint, I fear that withou a reply, we can only guess about the payout.

I would also say that that to pass the KYC one should provide sort of personal informations, otherwise the verification will not be completed. Can you elaborate about the laws you mentioned, please?

I would also like to know what seems to be the problem with your withdrawal, care to exlplain further?



πριν από 1 έτος

Είναι εντελώς τρελό να πληρώνεις χρήματα σε αυτό το καζίνο και να κερδίζεις. Τότε εμποδίζεστε να αποσύρετε το κέρδος. Απάτη υψίστης τάξης. Είναι καν νόμιμο. Κανείς σε αυτή τη χώρα δεν είναι υποχρεωμένος να υποβάλει τη δήλωσή του σε εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στη Μάλτα. Ανυπομονώ να πάρω τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
fysiosix
πριν από 1 έτος

Hello, can you please provide more details about your issue please? Let me ask you a few questions first. Was your account fully verified and when did you try to request the withdrawal please? Thank you

Magda
πριν από 1 έτος

Έχω αποκλειστεί για ανάληψη κέρδους περίπου. 2.000 SEK παρόλο που συνδέθηκα με τραπεζική ταυτότητα. Είχατε τη δυνατότητα να κάνετε αναλήψεις στο παρελθόν χωρίς προβλήματα. Άλλωστε κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ψαχουλεύει τις δηλώσεις ή τους τραπεζικούς μου λογαριασμούς, ό,τι νομίζεις. Τα έκανες όλα σωστά και ελπίζω να το κάνεις κι εσύ = να με ξεμπλοκάρεις για να μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, τουλάχιστον αυτά που κατέθεσα.

Αυτόματη μετάφραση:
fysiosix
πριν από 1 έτος

I guess that you fall into the idea that we are the casinos employee - we are not. 🙂 This is an independent forum, so no demands will work here, I'm afraid.

Can you at lest tell us whether the casino explaint the reason why you can't access your account?

Since when you have this issue, please? Are you still in touch with the casino?

Let us know.

πριν από 1 έτος

Γειά σου! Ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί και δεν μπορώ να κάνω αναλήψεις. Τι να κάνω μπορείς να βοηθήσεις;;;

Αυτόματη μετάφραση:
yazdanmohseni35
πριν από 1 έτος

Hello,

any idea why the account got blocked?

I would advise asking the casino via email. Don't forget to check email spam, bin, trash folders, or promotion section.

Let us know what you learn. We will try to figure something out.

πριν από 1 έτος

My account have also suddenly been flagged as " not active " when i have signed in with ID and make deposits of around 300 euro.


Then won quite a bit, could not see because your site is extremely missleading.

There is no place to check your saldo, profile, settings or anything similar.


I have not even been able to find the withdrawal function??

πριν από 1 έτος

Γεια σας, ο λογαριασμός μου δεν είναι ενεργός, γιατί έχει αποκλειστεί η ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια η ανάληψη μου είναι μπλοκαρισμένη δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων...μπορείτε να με βοηθήσετε..ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
elvirsuvalic1
πριν από 1 έτος

Hello.

I'm sorry, but you should contact the casino first. This is an independent forum, you know?

Ask the casino what seems to be wrong with your withdrawal or account, and inform us back here.

If you struggle to get in touch with the support, come back here too.

Do you agree?


πριν από 2 μήνες

Πώς μπορείς να διεκδικήσεις το δικαίωμα να πάρεις τα χρήματά μου, προτού μπορέσεις να αποσύρεις χρήματα χωρίς προβλήματα, πιστεύεις ότι θα έπρεπε να κλείσεις την επιχείρηση πριν, δεν ήσουν πια καλό παιχνίδι. Τότε δεν θα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Αυτόματη μετάφραση:
veraaa49
πριν από 2 μήνες

Please understand we are not the casino's employees here; as I said, this is an independent forum. I'm not familiar with your situation; frankly, I only rely on the updates you provide here.

Do you understand me, please?

πριν από 2 μήνες

Γιατί δεν απαντάς ποτέ όταν σου γράφει κάποιος, μάλλον έχω γράψει 20 φορές, καμία απάντηση, εξοφλήστε τα χρήματά μου τότε θα απαλλαγείτε από τα email μου. Είστε η μόνη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών που ζητά πληροφορίες ιδιωτικού εισοδήματος, εταιρεία απάτης που είναι αυτό που είστε

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα