ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ διευθυντής δεν απαντά στο παράπονό μου

Ο διευθυντής δεν απαντά στο παράπονό μου

πριν από 8 μήνες από sergeyshebunyaev
|
1056 προβολές 1 απάντηση |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

https://kasinoazov.net/slottica-casino-akkaunt-igroka-zablokirovan-pri-vivode

Απάντηση

Σας παρακαλούμε

πανω σε αυτο το θεμα

Αυτόματη μετάφραση:
sergeyshebunyaev
πριν από 8 μήνες

Actually, Nick has replied to you:

https://casino.guru/slottica-casino-player-s-account-blocked-during-withdrawal

You passed the first stage and now you're getting a specialist to handle your complaint.

I guess you should get yourself more familiar with the process - read this guide, please.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα