Γεια σου.
Είναι σαν να έχεις μια εμπειρία σκέψης! Το σύστημά σας υποδεικνύει ότι αυτό το καζίνο είναι σχετικά νέο, επομένως ο χρόνος δεν του έχει δώσει ακόμη αξιοπιστία. Νομίζω ότι το να έρθω εδώ με αυτόν τον τρόπο ήταν μια σοφή απόφαση, με βάση αυτό που περιγράψατε.
Όχι μόνο οι δύο μήνες φαίνονται υπερβολικά μεγάλος χρόνος για την αντιμετώπιση ενός σφάλματος, αλλά αμφιβάλλω επίσης αν καταλαβαίνω γιατί η απόσυρση ήταν ανεπιτυχής. Μπορείς σε παρακαλώ να μου το εξηγήσεις αυτό; Εάν η κατανόησή μου είναι σωστή, η απαίτηση στοιχηματισμού δεν φαίνεται να έχει εκπληρωθεί εγκαίρως.
Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να μοιραστείτε την εξήγηση που πήρατε από το καζίνο. Με απλά λόγια, δεν καταλαβαίνω γιατί, ακόμα και στην περίπτωση που το μπόνους ακυρωθεί, πρέπει να στοιχηματίσετε την κατάθεσή σας.
Υποθέτω ότι δεν υπάρχει τρόπος να παρακολουθήσετε την πρόοδό σας στο στοίχημα με βάση το άλλο σημείο που θίξατε. Είναι σωστό αυτό; Δεν είναι η καλύτερη εμπειρία χρήστη, δηλαδή. Μια απλή γραμμή στοιχηματισμού που βρίσκεται κάπου στον λογαριασμό θα το απέτρεπε. Ή ανησυχείτε για το πόσο στοιχηματίζετε όταν παίζετε παιχνίδια; Θα ζητούσα από το καζίνο να υποβάλει το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών σε αυτήν την κατάσταση. Σε ορισμένα καζίνο, τα ιστορικά τυχερών παιχνιδιών των παικτών είναι ακόμη διαθέσιμα για προβολή στους λογαριασμούς τους.
Θα ήθελα να σας βοηθήσω, γι' αυτό παρέχετε τη δήλωση casios ή το στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει την ανταλλαγή μηνυμάτων με τον χειριστή συνομιλίας. Οτιδήποτε διευκρινίζει το σκεπτικό για την ακύρωση του μπόνους και την αυξημένη απαίτηση στοιχηματισμού θα ήταν χρήσιμο.
Έχετε κάτι τέτοιο;
Hi there.
It is like having a thought experience! Your system indicates that this casino is relatively new, so time has not yet given it any credibility. I think coming here in this manner was a wise decision, based on what you described.
Not only does two months seem like an inordinately long time to deal with an error, but I also doubt that I understand why the withdrawal was unsuccessful. Could you please explain this to me? If my understanding is correct, the wagering requirement does not appear to have been fulfilled on time.
I think it would be best to share the explanation you got from the casino. Simply put, I do not understand why, even in the event that the bonus is void, you still have to wager your deposit.
I assume there is no way to monitor your wagering progress based on the other point you raised. Is that correct? Not the greatest user experience, that is. A simple wagering bar located somewhere in the account would prevent that. Or do you worry about how much you wager when you play games? I would request the casino to submit the gaming history in this situation. In certain casinos, players' gaming histories are even available for viewing on their accounts.
I'd like to help you, so please provide the casios statement or screenshot showing your message exchange with the chat operator. Anything that clarifies the rationale for the bonus's voiding and the increased wagering requirement would be helpful.
Do you have something like that?
Αυτόματη μετάφραση: