Αγαπητέ Camron
Κατανοώ τη δυσαρέσκειά σας για το αποτέλεσμα της καταγγελίας σας, αλλά όπως έγραψα στο νήμα καταγγελίας μετά από προσεκτική εξέταση των αποδεικτικών στοιχείων που παρέχονται από το καζίνο, δεν περάσατε τη διαδικασία επαλήθευσης για βάσιμους λόγους και συμφωνούμε με την απόφαση του καζίνο.
Δυστυχώς, λόγω του GDPR και άλλων κανονισμών που πρέπει να ακολουθήσουμε, δεν μπορούμε να μοιραστούμε τα στοιχεία.
Κατανοώ την απογοήτευσή σας, αλλά έχετε κατά νου ότι προσπαθούμε να βοηθήσουμε τους παίκτες επιλύοντας προβλήματα μεταξύ των παικτών και των καζίνο, εάν είναι δυνατόν, και προσφέρουμε αυτήν την υπηρεσία δωρεάν. Το Casino.guru είναι μια ανεξάρτητη πηγή πληροφοριών σχετικά με τα διαδικτυακά καζίνο, τα διαδικτυακά παιχνίδια καζίνο και ενεργεί ως διαμεσολαβητής στην επίλυση διαφορών των παικτών που δεν ελέγχονται από κανέναν χειριστή τζόγου.
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι εξετάζουμε πάντα κάθε καταγγελία ανεξάρτητα και παίρνουμε τις αποφάσεις μας με βάση τα στοιχεία που μπορούμε να συγκεντρώσουμε.
Δυστυχώς, αφού συγκεντρώσουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αναγκαζόμαστε να απορρίψουμε την καταγγελία σας και δεν υπάρχει λόγος να ανοίξουμε ξανά την καταγγελία σας καθώς οι λόγοι της απόρριψης παραμένουν οι ίδιοι.
Λυπούμαστε που δεν μπορούσαμε να βοηθήσουμε περισσότερο σε αυτήν την περίπτωση. Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με αυτό ή οποιοδήποτε άλλο καζίνο στο μέλλον, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να βοηθήσουμε.
Είμαι σε πολλές τοποθεσίες καζίνο που χρησιμοποίησα την ίδια ταυτότητα που εκδόθηκε από το κράτος και κατέθεσα χιλιάδες δολάρια και δεν είχα ποτέ προβλήματα. Αλλά προφανώς δεν δικαιούμαι να ξέρω γιατί έκλεισε ο λογαριασμός μου και μου έκλεψαν τα χρήματά μου. Αλλά είχαν αποδείξεις ή έγκυρους λόγους για τους οποίους το έκαναν, αλλά δεν δικαιούμαι να μάθω γιατί. Έτσι, μπορείτε να το έχετε Τα διαδικτυακά καζίνο μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό σας και να κλέψουν τα χρήματά σας και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πείτε ότι έχουν στοιχεία ή αποδείξεις ότι έκαναν λάθος ή παραβίασαν έναν κανόνα. Και από ποτέ δεν χρειάζεται να δείξετε κάτι και να φύγετε με τα χρήματά σας στο ηλιοβασίλεμα
Dear camron
i understand your dissatisfaction with the outcome of your complaint, but as I have written in the complaint thread after a careful review of the evidence provided by the casino you did not pass the verification process for valid reasons, and we agree with the casino's decision.
Unfortunately, due to GDPR and other regulations that we have to follow we can’t share the evidence.
I understand your frustration, but please bear in mind that we are trying to help players by resolving issues between the players and the casinos if possible, and we are offering this service free of charge. Casino.guru is an independent source of information about online casinos, online casino games and acts as a mediator in resolving players’ disputes that is not controlled by any gambling operator.
I can assure you that we always look at each complaint independently and make our decisions based on the facts we can gather.
Unfortunately, after gathering all the necessary information we are forced to reject your complaint and there is no reason to reopen your complaint as the reasons for the rejection remain the same.
We are sorry we could not be of more help on this occasion. If you run into any issues with this or any other casino in the future, please do not hesitate to contact us and we will do our best to help.
I am on several casino sites used the same state issued ID deposited and withdrew thousands of dollars and never have had any issues. But apparently I am not entitled to know why my account got closed and my money stolen. But they had evidence or valid reasons why they did it but im not entitled to know why. So there you have it online Casinos can shut your account down steal your money and all the have to do is say they have evidence or proof of wrong doing or breaking a rule. And than never have to actually show any and drive off with your money into the sunset