ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΜπερδεμένη ταξινόμηση πληρωμών

Μπερδεμένη ταξινόμηση πληρωμών

πριν από 2 έτη από APieceOfGod
|
3232 προβολές 2 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σας, κέρδισα €3000 στο Vulkan Vegas χωρίς μπόνους αλλά μόνο με τα χρήματά μου. Τώρα έχω προβλήματα με την επαλήθευση λογαριασμού, έχω ήδη ανεβάσει όλα τα έγγραφα. Περιέργως, η πληρωμή μου πήγε στο LODGING Lekki NG και κατηγοριοποιείται ως κατάλυμα. Είναι γνωστό αυτό; Η πληρωμή μου απορρίπτεται συνεχώς και η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει να περιμένω για μια απάντηση μέσω email.

Αυτόματη μετάφραση:
APieceOfGod
πριν από 2 έτη

Hm, it surely sounds strange, but just give them some time and let's see how it develops. We have few threads about Vulkan Vegas here on the forum. It seems that especially German and South American have some delayed withdrawals from time to time. I've seen cases when it took 2-3 weeks. Just remind yourself on chat every few days and you should be fine.

πριν από 2 έτη

I too have the same problem when it comes to payouts and depositing them into my account. I have never had the issue with other casinos and quickly shifted to another one called Gamdom.ca, and I didn't have the problem anymore. Don't be scared of leaving a casino if they happen to make you wait out and be too impertinent in solving your issue with them. 

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα