Φαίνεται ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα με την απόσυρσή σας. Είναι έτσι;
Τι συνέβη αφού το δοκίμασες ξανά; Διορθώθηκε ή έπρεπε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη του καζίνο;
Κάθε φορά που προκύπτουν προβλήματα όπως αυτό, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ρωτήσετε τη ζωντανή συνομιλία εάν υπάρχει διαθέσιμο. Θα πρέπει να προσπαθήσουν να το λύσουν.
Ενημερώστε μας, παρακαλώ, πώς είναι η κατάσταση τώρα.
It looks like there was some problem with your withdrawal. Is that so?
What happened after you tried it again? Did it get fixed or did you have to contact the support of the casino?
Whenever issues like this arise, the best thing to do is to ask the live chat if there is any available. They should try to sort it out.
Let us know, please, how the situation is now.
Έκανα τα πάντα, έγραψα email ο ίδιος, αλλά δεν πήρα απάντηση, νομίζω ότι όταν κέρδισα ήταν μια ρήτρα στους όρους και τις προϋποθέσεις. Κάπως έπρεπε να αποσύρω τα κέρδη, αφού το διάβασα στο διαδίκτυο
I did everything, wrote emails myself, but got no reply, I think when I won it was a clause in the terms and conditions. Somehow I had to withdraw the winnings, after reading up on it online
Hab ich alles gemacht , selbst email geschrieben, aber keine Antwort bekommen , denke als der Gewinn war war es eine Klausel in der agb . Irgewss mit Gewinn zurück ziehen , nach nachlesen im netz
Λοιπόν, ποια είναι η κατάσταση τώρα, όμως;🤔
Κέρδισες κάτι στο τέλος που θα ήθελες να αποσύρεις τώρα;
Γράψτε μερικές περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό και ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε βοήθεια. Είμαστε εδώ για εσάς.
So, what is the situation now, though?🤔
Did you win something at the end that you'd like to withdraw now?
Please write some more details regarding this, and let us know if you need some help. We are here for you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.