Η μέθοδος που χρησιμοποίησα για την κατάθεση ήταν τραπεζική μεταφορά, η μεταφορά έχει ήδη γίνει, αλλά το ποσό που μετέφερα δεν εμφανίζεται στον λογαριασμό μου στο mystake.bet
Έχω ήδη γράψει για υποστήριξη αλλά δεν μου έχουν απαντήσει, πώς μπορώ να επικοινωνήσω ή να υποβάλω αξίωση στο mystake.bet;
The method I used for the deposit was bank transfer, the transfer has already been made, but the amount I transferred does not appear in my account at mystake.bet
I have already written to support but they have not given me a response, how can I contact or make a claim to mystake.bet?
El metodo que usé para el deposito fue transferencia bancaria, la transferencia ya fue hecha, pero el monto que transferí no me aparece en mi cuenta en mystake.bet
Ya escribí al soporte pero no me dan respuesta, como puedo contactarme o hacer un reclamo a mystake.bet?
Η μέθοδος που χρησιμοποίησα για την κατάθεση ήταν τραπεζική μεταφορά, η μεταφορά έχει ήδη γίνει, αλλά το ποσό που μετέφερα δεν εμφανίζεται στον λογαριασμό μου στο mystake.bet
Έχω ήδη γράψει για υποστήριξη αλλά δεν μου έχουν απαντήσει, πώς μπορώ να επικοινωνήσω ή να υποβάλω αξίωση στο mystake.bet;
The method I used for the deposit was bank transfer, the transfer has already been made, but the amount I transferred does not appear in my account at mystake.bet
I have already written to support but they have not given me a response, how can I contact or make a claim to mystake.bet?
El metodo que usé para el deposito fue transferencia bancaria, la transferencia ya fue hecha, pero el monto que transferí no me aparece en mi cuenta en mystake.bet
Ya escribí al soporte pero no me dan respuesta, como puedo contactarme o hacer un reclamo a mystake.bet?
Γεια σας, βλέπω ότι έχετε ήδη καταφέρει να διαγράψετε την ανάρτηση. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, το καλύτερο θα ήταν να αφήσετε κάτι τέτοιο εδώ, γιατί όταν ένας παίκτης σας απαντήσει και το διαγράψετε, μπορεί να συμβεί το νόημα του νήματος να είναι εντελώς σκισμένο και μερικές φορές μπορεί να είναι ακατανόητο. Αλλά γιατί ήθελες να το διαγράψεις και τελικά το έκανες; Νομίζω ότι ό,τι κι αν συμβεί, είναι καλό που οι παίκτες το γνωρίζουν και κάποιος θα μπορούσε να σας δώσει κάποιες συμβουλές ή θα μπορούσατε να βοηθήσετε τους παίκτες με την εμπειρία σας.
Υποθέτω ότι πρόκειται για την ανοιχτή καταγγελία σας για αυτό το καζίνο αυτή τη στιγμή. Ακόμα δεν έχετε λάβει κατάθεση στον λογαριασμό παίκτη σας; Τα χρήματα από τον αρχικό λογαριασμό σας έχουν φύγει;
Hello, I see you've already managed to delete the post. But to be honest it would be best if you leave something like that here, because when a player replies to you and you delete it, it can happen that the meaning of the thread is absolutely torn and sometimes it can be incomprehensible. But why did you want to delete it and did you end up doing so ? I think that whatever happens, it is good that the players know about it and somebody could give you some advice, or you could help the players with your experience.
I assume that this is about your open complaint about this casino at the moment. You still haven't received a deposit to your player account ? Money from your original account is gone ?
Το πρόβλημα δεν έχει λυθεί ακόμα...Ακόμα δεν έχω λάβει την κατάθεση
The problem has not yet been resolved...I still have not received the deposit
El problema todavia no se resolvido...todavia no recibí el deposito
Ελπίζω αυτό το ζήτημα να λυθεί σύντομα. Παρακαλώ κρατήστε μας ενήμερους.
I hope this issue will be solved soon. Please keep us informed.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.