Φαίνεται ότι μπορεί να υπάρχει παρεξήγηση ή τυπογραφικό λάθος στην ερώτησή σας. Θα μπορούσατε παρακαλώ να διευκρινίσετε τι προσπαθείτε να ρωτήσετε;
It seems like there might be a misunderstanding or a typo in your question. Could you please clarify what you're trying to ask?
Γεια σου.
Υποθέτω ότι θα βρούμε περισσότερες πληροφορίες στην πρόσφατη καταγγελία σας, - διαθέσιμη εδώ .
Θέλετε να προσθέσετε κάποιες λεπτομέρειες, ίσως;
Χαίρομαι που καταφέρατε να ξεπεράσετε τις περίεργες μεταγραφές στο νήμα των καταγγελιών. Φαίνεται να περιγράφει τον ιστότοπο σε μια βασική έκδοση αντιγραφής και επικόλλησης. Βάλτε τα στιγμιότυπα οθόνης που αναφέρατε. 🙏. Αυτό θα ήταν βολικό.
Hey there.
I guess we'll find further information in your recently submitted complaint, - available here.
Care to add some details, perhaps?
I'm glad to see you managed to get over the strange transcripts in the complaint thread. It seems to describe the website in a basic copy-and-paste version. Please put in the screenshots you've mentioned. 🙏. That would be handy.
Προσθέτω τα στιγμιότυπα οθόνης ένα προς ένα, υπάρχουν πολλά από αυτά στην καταγγελία, προσπαθώ να βρω τα πιο σημαντικά για να καταλάβετε την κατάσταση, τι προσπαθούν να κάνουν, μπορώ μόνο να τα προσθέσω λίγο τη φορά γιατί είμαι στη δουλειά
I'm adding the screenshots one by one, there's a lot of them in the complaint, I'm trying to find the most important ones for you to understand the situation, what they're trying to do, I can only add them a little bit at a time because I'm at work
Dodaje zrzuty pokolej w skardze jest tego dużo staram się narazie te najważniejsze dla was żeby zrozumieć sytuację co usiłują zrobić jestem w stanie po trochu narazie dodawać bo jestem w pracy
Δεν πειράζει, ευχαριστώ. Με την ησυχία σου. Μη διστάσετε να προσθέσετε όλα όσα έχετε διαθέσιμα. Η Ομάδα Παραπόνων θα τα εξετάσει όλα αν χρειαστεί, εντάξει;
That's ok, thank you. Take your time. Feel free to add all you have available. The Complaint Team will go through them all if necessary, ok?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.