Ναι, έκανα λίγο βρεφικό στο τέλος, αλλά πραγματικά δεν μου αρέσουν οι πράκτορες παροχής υπηρεσιών ρομποτικής!
Υποστήριξα μηνύματα υποστήριξης σε μπόνους κατάθεσης 3-21 για πρώτη φορά και το στοιχείο έκλεισε χωρίς απάντηση.
Γειά σου
Δεν έχουμε κανένα μπόνους κατάθεσης στο καζίνο μας
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα που επισυνάπτω από την ιστοσελίδα σας,
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τα μπόνους είναι στο μέρος INFO του ιστότοπου
αρχείο: /// C: /Users/Kelly/Favorit...MOTIONS%20%20%20LuckyBity.html
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τα μπόνους είναι στο μέρος INFO του ιστότοπου
Λυπάμαι το luckybity.com/bonuses-and-promotions/
μόνο προώθηση:
Όπως μπορείτε να δείτε το μπόνους που βρήκα το οποίο ενέπνευσε την κατάθεσή μου είναι στον ιστότοπό σας αναφέροντας σαφώς το 100%
Αυτές είναι παλιές πληροφορίες, τώρα δεν έχουμε κανένα μπόνους όπως το 100% ή το 50% στο site
Όπως είπα στους άλλους τύπους, το καζίνο σας θέλει τη φήμη του να είναι σφιχτά κώνοι κατά την πρώτη πανδημία σε πάνω από 100 χρόνια και πολλοί άνθρωποι κλειδωμένοι μέσα;
Αν είναι παλιό γιατί είναι ακόμα ψηλά ... τραβήξτε τους ανθρώπους;
Λυπούμαστε, δεν είστε ικανοποιημένοι με το καζίνο μας, αλλά παρά την κατάσταση πανδημίας, δεν αναμένονται αλλαγές στον ιστότοπο μέχρι στιγμής.
Έτσι αφήνετε παλιές προσφορές προσιτές, αλλά όταν οι άνθρωποι καταθέτουν σκέφτονται ότι θα πάρουν ότι στη συνέχεια να τους πείτε OOP ??!
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τα μπόνους είναι στο μέρος INFO του ιστότοπου
Και ακριβώς πώς θα το ξέρω αυτό; Έψαξα στο google και πήρα τη σελίδα που σας έδωσα το σύνδεσμο, γιατί δεν θα πίστευα ότι είναι έγκυρη;
Ελέγξτε τις πληροφορίες που περιέχονται στον ιστότοπο, ορισμένες φορές η αναζήτηση Google δεν παρέχει έγκυρες πληροφορίες
Και πάλι, ΠΩΣ θα ήξερα ότι το proir να μιλάει με υποστήριξη μετά την κατάθεση και να μην πάρει το επίδομα που πρόβλεψα;
Το FYI_Google μου έδωσε μια πολύ καλή σελίδα ACTIVE.
Με ρωτήσατε για αυτές τις πληροφορίες, είπα ότι δεν είναι έγκυρη και σας έδωσε τις σωστές πληροφορίες, εντάξει. Δεν έχουμε 100% μπόνους τώρα, συγγνώμη
Σκεφτείτε ότι ήρθε η ώρα να μιλήσετε με έναν διαχειριστή.
Εντάξει, για να μιλήσετε με διευθυντή, θα πρέπει να γράψετε στην ενότητα Μηνύματα ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο υποστήριξης
Ναι καλά!! Το έκανε αυτό και δεν πήρε ΟΧΙ απάντηση.
support@luckybity.com
Γιατί άρχισα αυτή τη συζήτηση.
το ηλεκτρονικό μας μήνυμα υποστήριξης είναι support@luckybity.com
Τι γίνεται με έναν τηλεφωνικό αριθμό
Δεν έχουμε τηλεφωνική υποστήριξη, λυπάμαι
Θα κολλήσω με το σχέδιο Α και θα εκτοξεύσω ΚΑΘΗΚΕΣ τυχερών παιχνιδιών και κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης με το πόσο γελοίο είστε.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε εξερχόμενες κλήσεις;
Ζητούμε συγγνώμη για την κατάσταση, αλλά αυτή τη στιγμή δεν έχουμε 100% μπόνους κατάθεσης, η οποία αντανακλάται στις πληροφορίες του ιστότοπου. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για παλιές πληροφορίες που εμφανίζονται στο Διαδίκτυο.
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ WEBPAGE ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ.
Δεν έχουμε τηλεφωνική υποστήριξη όπως είπα
Δεν ξέρετε πώς να καλέσετε ένα τηλέφωνο bc Έχω έναν αριθμό τηλεφώνου.
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ WEBPAGE ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ.
Έκανα ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να οδηγηθεί η κυκλοφορία στον ιστότοπό σας. Αξίζει να έχεις όλες τις προσπάθειες να βλάψουν το bc ενός κακοποιού 100% μπόνους που ζητώ bc έχετε μια ιστοσελίδα που το προσφέρει;
Δεν ξέρω από πού πήρατε τις πληροφορίες σχετικά με αυτό το μπόνους, αλλά τώρα δεν το έχουμε, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε αυτό το μπόνους, λυπάμαι.
Δεν έχει σημασία αν το πήρατε από τον ιστότοπό σας Έχω ένα αντίγραφο.
Και είναι καιρός!
Δεν το έχουμε μέχρι το 2018 νομίζω ότι οι πληροφορίες είναι εντελώς άκυρες,
ακόμη και αν έχετε ένα αντίγραφο αυτών των πληροφοριών, τεχνικά δεν μπορώ να σας προσφέρω ένα μπόνους
Είστε πρόθυμοι να διακινδυνεύσετε όλη την προσπάθειά σας και τη σκληρή δουλειά πάνω από ένα μπόνους 100% όπως $ 60 ??? Οχι έξυπνος.
Όχι σύμφωνα με την ιστοσελίδα σας, το δείχνει ζωντανό και ενεργό.
Η σελίδα μας είναι αυτή και δεν έχουμε 100% bonus casino.luckybity.com/
Ήταν διασκεδαστικό, ήταν πραγματικό, αλλά δεν είναι πραγματικά διασκεδαστικό και έχω κάποια tweeting να το κάνω. Σοβαρό πάνω από $ 60, σκέφτεται κάποιος εκεί;
AWW τόσα πολλά μηνύματα και τόσο λίγο χρόνο!
Ακόμα σας περιμένει να ασχοληθείτε με το κρανίο σας και να κάνετε το σωστό.
Yes I did get a little infantile at the end, but I really dislike robotic cutosmer service agents!
I messaged support on 3-21 re first time depositor bonus and the item was closed with no answer given.
Hello
We don´t have any no deposit bonuses in our casino
According to the web page I attached from your website you do,
All information about bonuses is in INFO part of the site
file:///C:/Users/Kelly/Favorit...MOTIONS%20%20%20LuckyBity.html
All information about bonuses is in INFO part of the site
Sorry luckybity.com/bonuses-and-promotions/
only tis promotion:
As you can see the bonus I found which inspired my depositing is on your website clearly stating 100%
This is old information, now we don´t have any bonuses like 100% or 50% in the site
Like I told the other guys, your casino wants reputation of being tight-asses during the first pandemic in over 100 years and many people locked inside?
If it's old why is it still up....draw people in?
We are sorry, you are not happy with our casino, but despite the pandemic situation, no changes are expected on the site so far.
So you leave old promotions accessible but when people deposit thinking they'll get that you then tell them OOP??!
All information about bonuses is in INFO part of the site
And just HOW am I to know that? I searched google and got the page I gave you link to, why would I not think that is valid?
Check please the information on the site, sometimes th Google search gives you no valid information
Again, HOW would I know that proir to talking with support AFTER depositing and NOT getting bonus I anticipayted??
FYI_Google gave me a perfectly good ACTIVE page.
You asked me about this information, I said that it[s not valid and gave you the correct information, ok. We don´t have 100% bonus now, sorry
Think it's time to talk to a manager.
Ok, to talk to manager you should write to Messages section or yo our support email
Yeah right!! Did that and got NO reply.
support@luckybity.com
Thants why I started this conversation.
our support email is support@luckybity.com
How about a telephone number
We don´t have phone support, sorry
I'll stick with plan A and blast EVERY gambling board and social media with how deicietful you are.
Can you make outgoing calls?
We apologize for the situation, but at the moment we do not have a 100% deposit bonus, which is reflected in the information on the site. We are not responsible for old information appearing on the Internet.
YES YOU ARE RESPONSIBLE FOR EVERY WEBPAGE ON YOUR SITE.
We don´t have phone support as I said
You don't know how to dial a phone bc I have a phone number.
YES YOU ARE RESPONSIBLE FOR EVERY WEBPAGE ON YOUR SITE.
I have done online marketing and know how difficult it is to drive traffic to your site. Is it worth it to have all those efforts damaged bc of a lousy 100% bonus I am requesting bc you have a webpage offering it?
I don’t know where you got the information about this bonus, but now we don’t have it, we can’t offer this bonus to you, I'm sorry.
Doesn't matter if you took it off your site I have a copy.
And it's about time!
We don´t have it till 2018 I think, the information is quite invalid,
even if you have a copy of this information, I technically cannot offer you a bonus
You are willing to risk all you effort and hard work over a 100% bonus like $60??? Not smart.
Not according to your webpage it show it live and active.
Our page is this one, and we don´t have 100% bonus casino.luckybity.com/
It's been fun, it's been real, but not real fun and I have some tweeting to do. Stupid over $60, does anybody THINK there?
AWW so many message boards and so little time!
Still waiting for you to engage your cranium and do the right thing.