Αγαπητέ χρήστη,
Είδα την κριτική χρήστη που υποβλήθηκε σε αυτό το καζίνο, η οποία παρείχε πιο λεπτομερείς απόψεις σχετικά με το θέμα που περιγράφεται τόσο βιαστικά εδώ στο φόρουμ.
Λέει:
"Έπαιξα στο καζίνο kingmaker και έχασα πολλά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τότε έμαθα ότι κάθε καζίνο πρέπει να έχει προστασία παίκτη και αυτό ακριβώς δεν είδα εδώ.
Ζήτησα λοιπόν από το καζίνο να μου δώσει την ανάλογη αποζημίωση. Εξαιτίας αυτού, ο λογαριασμός παίκτη μου μπλοκαρίστηκε αμέσως και δεν μπορώ πλέον να δω τις απώλειες συναλλαγών μου. Έχω γράψει πολλές φορές στο καζίνο ζητώντας μου να μου στείλουν τις συναλλαγές μου μέσω email, κάτι που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν. Αλλά πάντα αναβάλλομαι. Ένα διαδικτυακό καζίνο δεν επιτρέπεται να αρνηθεί να παίξει με έναν παίκτη. Είχα πολύ κακές εμπειρίες γι' αυτό και γι' αυτό αποφύγω».
Το πιο πιθανό είναι να είστε πολύ δυσαρεστημένοι. το καζίνο δεν είναι υπεύθυνο για τις απώλειές σας. είστε τουλάχιστον έως ότου ενημερώσετε το καζίνο για το πιθανό ζήτημα τζόγου και ως εκ τούτου ζητήσετε να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός σας χωρίς να υπάρχει δυνατότητα εκ νέου ανοίγματος. Ακόμη και σε μια τέτοια περίπτωση, όμως, το καζίνο δεν θα σας επιστρέψει τις απώλειές σας.
Τα υπεύθυνα ή ασφαλέστερα όρια ή εργαλεία τυχερών παιχνιδιών δεν είναι η «δικαιολογία» για τους παίκτες να ανακτήσουν τις απώλειες. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν τους παίκτες να διατηρήσουν την ισορροπία τους και να αποτρέψουν την απώλεια περισσότερων από ένα λογικό ποσό ή προϋπολογισμό.
Με κάθε ειλικρίνεια, εάν επιμείνατε να λάβετε επιστροφή χρημάτων για τις απώλειές σας μόνο και μόνο επειδή δεν μπορούσατε να δείτε την "προστασία του παίκτη", καταλαβαίνω γιατί ο λογαριασμός σας έκλεισε και δεν είναι δυνατή η περαιτέρω επικοινωνία.
Παρακαλώ μην στοιχηματίζετε αν δεν θέλετε να χάσετε. Αυτή η κριτική, κατά τη γνώμη μου, αφορά περισσότερο την ανθυγιεινή νοοτροπία σας παρά για την αδικία των καζίνο.
Σας συμβουλεύω να εξοικειωθείτε περισσότερο με τον τρόπο που συνήθως λειτουργούν τα πράγματα για να αποφύγετε παρόμοια προβλήματα: Εργαλεία και πρακτικές υπεύθυνων τζόγου 👈👈
Υποθέτω ότι δεν έχω ακούσει ποτέ για "δήλωση απώλειας". Θα μπορούσε να είναι ένας όρος που σχετίζεται με τις απαιτήσεις GGL για τα καζίνο που διαθέτουν γερμανική άδεια;
Dear user,
I saw your user review submitted on this casino, which provided more detailed views on the subject so hastly described here on the forum.
It says:
"I played at the kingmaker casino and lost a lot in a short space of time. I then learned that every casino must have player protection and that is exactly what I did not see here.
So I asked the casino to give me the appropriate compensation. Because of this, my player account was immediately blocked and I can no longer see my transaction losses. I have written to the casino several times asking them to send me my transactions by email, which they are obliged to do. But I am always just put off. An online casino is not allowed to refuse to play with a player. I have had very bad experiences because of this and therefore steer clear."
You are most likely about to be quite displeased; the casino is not responsible for your losses; you are at least until you inform the casino about the potential gambling issue and hence ask your account to be permanently closed without an option to be reopened. Even in such a case, though, the casino won't give you back your losses.
Responsible or safer gambling limits or tools are not the "excuse" for players to recover losses; these tools help players to maintain balance and prevent losing more than a reasonable sum or budget.
With all due honesty, if you insisted on being refunded for your losses just because you could not see the "player protection," I understand why your account has been closed and further communication is not possible.
Please do not gamble if you do not want to lose. This review, in my opinion, is more about your unhealthy mindset than it is about the unfairness of casinos.
I advise you to become more acquainted with the way things typically operate in order to avoid similar problems: Responsible Gambling Tools and Practices 👈👈
I suppose that I have never heard of "loss statement." Could it possibly be a term related to the GGL requirements for casinos that hold a German license?
Αυτόματη μετάφραση: