ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνKUDOS ONLINE ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΛΗΨΗΣ

KUDOS ONLINE ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΛΗΨΗΣ

πριν από 4 μήνες από Novak84
|
954 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Μετά από 4/5 ημέρες απόρριψης ανάληψης για διάφορους λόγους επαλήθευσης, τους στέλνω ό,τι ζητήσουν και μέρα με τη μέρα με απορρίπτουν

Δεν μου λένε τι άλλο χρειάζονται (ταυτότητα, κάρτα και τιμολόγιο πάγιας εντολής) εκτός από ασυνήθιστα τραπεζικά στοιχεία

Σήμερα το απορρίπτουν ξανά και όταν μιλάω στο live chat μου λένε ότι απορρίπτουν ξανά την απόσυρσή μου και όχι μόνο!!! Έχω χάσει όλα μου τα κέρδη (περίπου 2200€), παρακαλώ ποια βήματα μπορώ να ακολουθήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
Novak84
πριν από 4 μήνες

Hi, first of all it would be a nice relief to say what casino you are talking about. 

As for verification, were any documents accepted ? The ones that were rejected, did the casino say any reason why that was the case ? It would be best to find out so you know what you can do next. 

Please let me know and if it is still the same I will try to advise you.

πριν από 4 μήνες

Γεια σας KUDOS CASINO

Δέχθηκαν ταυτότητα, μετά μου ζήτησαν τραπεζική κάρτα και απόδειξη άμεσης χρέωσης.

Και εδώ έρχεται το πρόβλημα, με απορρίπτουν χωρίς περαιτέρω εξήγηση, και στέλνω ξανά τα έγγραφα προσθέτοντας άλλον λογαριασμό κινητού.

Μένω ως ενοικιαστής και τα τελευταία δύο χρόνια μένω σε δύο διαφορετικά διαμερίσματα (ίδια τοποθεσία, 100 μέτρα μακριά)

Τώρα μέσω φόρουμ... ισχυρίζονται προβλήματα στην επαλήθευση επειδή εμφανίζονται διαφορετικές διευθύνσεις στα τιμολόγια (τα δύο τελευταία ενοικιαζόμενα σπίτια μου), αλλά εκείνη τη στιγμή τίποτα, απλώς ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ χωρίς εξηγήσεις

Γι' αυτό συνέχισα να στέλνω έγγραφα μέχρι να ακυρώσουν τον λογαριασμό μου και να μου πάρουν όλα τα χρήματα, 2.200 € περίπου.

Αυτόματη μετάφραση:
Novak84
πριν από 4 μήνες

If you don't get any response from the casino, I would recommend lodging a complaint. 

Just follow this link and open it here. ⬅️

It would be fair for the casino to tell you the reason or what happens when they don't accept verification. I understand that such things can arouse suspicion, but everything can be solved without any problems.

So what I have suggested would probably be the most sensible thing to do in this case and we will see if we can help you. 

Do you think you'll go for it? 

πριν από 4 μήνες

Καλό απόγευμα

Σε άλλη ιστοσελίδα, προσπάθησα να το λύσω, αλλά τίποτα. Συμφωνεί με το καζίνο kudos

Λόγο που μου αναφέρουν: τη στιγμή που δεν εξήγησαν τον λόγο, απέρριψαν μόνο την επαλήθευση λογαριασμού. Τώρα μου λένε ότι οφείλεται σε αβεβαιότητα με τη διεύθυνση των τιμολογίων

Μένω για ενοικίαση στο Ρομπίδο και τα τελευταία χρόνια έχω μετακομίσει μια φορά, επομένως υπάρχουν τιμολόγια που συνεχίζουν με την προηγούμενη διεύθυνση. Έδωσα και δύο τιμολόγια για αποφυγή προβλημάτων... Λοιπόν!!! Αυτό ήταν το πρόβλημα, πάρα πολλές πληροφορίες, τεκμηρίωση και αντί να με βοηθήσει με τιμώρησε.

Δεν έχει και πολύ νόημα να μην σου ζητάνε σχεδόν τίποτα για να μπεις ή να ξοδέψεις χρήματα.

Και για να πληρωθείς σου δίνουν τόσα προβλήματα και επίσης δεν προσδιορίζουν το πρόβλημα για να το λύσεις

Έχω όλα τα έγγραφα σε τάξη, απαραίτητες εξετάσεις, email...

Έχω ήδη υποβάλει μια καταγγελία στον γκουρού του Καζίνο

Πρέπει να το ξανακάνω;

Τα καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
Novak84
πριν από 4 μήνες

Hmm, according to what I've seen, I haven't seen any complaint from you yet, so did you do it or not ? If you want our team to deal with this, you'll need to. 

It's sad that it turned out this way on the other site, and I'm curious to see what we find out. So if there's any problem with the complaint, be sure to say so.

Jaro
πριν από 4 μήνες

Καληνυχτα

Δεν ξέρω γιατί δεν με αφήνει να γράψω την καταγγελία.

Θα μπορούσα να το κάνω μέσω email;

Αυτόματη μετάφραση:
Novak84
πριν από 4 μήνες

Unfortunately you can't do it via email, could you please show me what it says when you are unable to open complaint ? Could you please take a screenshot of the whole screen ? Let's try to figure out what's going on so you can get a fix.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα