Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνKasino immerion IMR casino ybets

Kasino immerion IMR casino ybets

 από Stelios11
|
1.466 προβολές 13 απαντήσεις |
|

Μακρύα από. Τα casino. IMR immerion. Και. Ybets casino. Είναι τα ίδια αφεντικά . Δεν πληρώνουν έχουν περάσει 3 μήνες .κάντε υπομονή λένε κάθε μέρα.θα χάσετε τα λεφτά σα 100,%

Stelios11

I can see in the complaint you have submitted that you are waiting for the verification for a really long time, so it is completely understandable that you are frustrated.

I hope that we'll be able to get in contact with the casino so they can explain the whole situation and why they are delaying the process this much.

How long have you been playing at this casino, if I may ask?

And what about Ybets? What experience do you have from there?


Προσοχή προσοχή μακρυά από iMR immerion. Και ybet casino. Τρεις μήνες χωρίς ανάληψη χρημάτων χωρίς ταυτοποίηση δεν απαντάνε στα e-mail τίποτα τι ανύπαρκτο καζίνου προσέξτε θα χάσει τα λεφτά σας διαβώστε το να σωθείτε

What does it mean when they say can't load my deposit because of a shortage of coins on the platform?

Προσοχή προσοχή μακρυά από iMR immerion. Και ybet casino. Τρεις μήνες χωρίς ανάληψη χρημάτων χωρίς ταυτοποίηση δεν απαντάνε στα e-mail τίποτα τι ανύπαρκτο καζίνου προσέξτε θα χάσει τα λεφτά σας διαβώστε το να σωθείτε

I moved your post here, where I have already replied to you. It is not necessary to put posts regarding the same issue all over the forum.

What does it mean when they say can't load my deposit because of a shortage of coins on the platform?

Could you be more specific, please, and tell us what exactly happened at this casino?

Have you tried to get in touch with their support regarding the issue you experience, by any chance?

Romi

Οκ είμαι πολύ εξοργισμένος. Γιατί τους εμπιστεύτηκα και έβαλα τα χρήματά μου συγνώμη

Stelios11

No worries at all.

Romi

Έχουν περάσει 87 ημέρες κάθε μέρα επικοινωνώ μαζί τους από δέκα φορές στέλνω email συνέχεια στο τμήμα ταυτοποίησης για να μου πουν τι γίνεται με τα έγγραφά μου που τα έχω στείλει 10 φορές δεν παίρνω απάντηση καμία δεν απαντάει κανένας τίποτα και όλο μου λένε στείλε τα έγγραφα στείλε τα έγγραφα και ξανά και ξανά δεν μου λένε αν είναι σωστά ή όχι. Και γενικά δεν απαντάνε καθόλου στα e-mail κυρίως τακτοποίησης τμήμα ταυτοποίησης. Είναι ξεκάθαρο πόσοι θέλουν να κάνουν την ανάληψη 290 ευρώ ναι έχουν μπλοκάρει δεν μπορώ να μιλήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης δεν μου ανοίγει το φάκελο να μιλήσω μαζί τους τουλάχιστον σωθούνε κι άλλοι παίκτες

Stelios11

So, I completely understand your frustration now.

I just hope that our complaint team will be able to help out with this case of yours.

Romi

Ευχαριστώ πολύ

Stelios11

No problem at all.

fileFraud website

Then I am taking my action, you are like Goa, kill your website.

Έγινε επεξεργασία
ronokbasak72

Hello, there is no need to use harsh language just because the casino or game provider has asked to see your gameplay. It's quite a common thing in casinos if they suspect something might have been violated. 

Did you play with any bonus or do you know what could be behind it? I would try to wait and see what the casino tells you and how the check ends. Then we can pass judgement.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα