Μπορώ να δω στην καταγγελία που υποβάλατε ότι περιμένετε την επαλήθευση για πολύ καιρό, επομένως είναι απολύτως κατανοητό ότι είστε απογοητευμένοι.
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να έρθουμε σε επαφή με το καζίνο, ώστε να εξηγήσουν την όλη κατάσταση και γιατί καθυστερούν τόσο πολύ τη διαδικασία.
Πόσο καιρό παίζετε σε αυτό το καζίνο, αν μπορώ να ρωτήσω;
Και τι γίνεται με το Ybets; Τι εμπειρία έχεις από εκεί;
I can see in the complaint you have submitted that you are waiting for the verification for a really long time, so it is completely understandable that you are frustrated.
I hope that we'll be able to get in contact with the casino so they can explain the whole situation and why they are delaying the process this much.
How long have you been playing at this casino, if I may ask?
And what about Ybets? What experience do you have from there?
Αυτόματη μετάφραση: