Όχι, είναι μια ζωντανή συνομιλία, απλώς δίνουν τις τυπικές απαντήσεις σε σενάριο ότι το τμήμα οικονομικών θα με ενημερώσει μέσω email.
Ζήτησα την πληρωμή στις 16 Νοεμβρίου. Μου είπαν ότι μπορεί να διαρκέσει έως και 10 ημέρες.
Ρωτούσα αν ο λογαριασμός μου ήταν πλήρως επαληθευμένος, αλλά δεν απάντησαν μέχρι χθες ότι επιβεβαίωσαν ότι επαληθεύτηκε. (Και όπου έχω αποδείξεις ότι το επιβεβαίωσαν)
Νομίζω ότι είμαι πολύ απογοητευμένος γιατί έκτοτε έχω κερδίσει άλλες 2 φορές. Έχω τα 80 $ που ζητήθηκαν στις 16 Νοεμβρίου. 50 $ ζήτησα στις 18 Νοεμβρίου. Και μια τρίτη πληρωμή 100 $.
Συνεχίζω να κερδίζω, αλλά πρέπει να πληρωθώ για να ξέρω αν πρέπει ή όχι να συνεχίσω να παίζω με αυτό το καζίνο.
No it's a live chat, they just give the standard scripted responses that the finance department will update me via email.
I requested the payout on November 16. They said it could take up to 10 days.
I had been asking if my account was fully verified but no answers until yesterday that they confirmed it was verified. (And where I have proof that they confirmed it)
I think I'm most frustrated because I've since won 2 more times. I have the $80 that was requested on Nov 16. $50 I requested on November 18. And a 3rd payout of $100.
I keep winning but I need to get paid so that I know whether or not I should continue to gamble with this casino.
Αυτόματη μετάφραση: