Ενημέρωση:
Έλαβα τα ακόλουθα από το Ozwin Casino:
Αγαπητέ Jaime,
Σας ευχαριστούμε που κάνατε τον Ozwin την επιλογή σας για παιχνίδια!
Σας ευχαριστούμε για τα email σας, ελέγξαμε τον λογαριασμό σας λεπτομερέστερα για να βρούμε μια λύση στη σύγχυσή σας και βρήκαμε μια εξήγηση.
Αφού ελέγξουμε το ιστορικό του λογαριασμού σας, μπορούμε να δούμε ότι το ζήτημα δεν σχετίζεται με τον αγώνα μπόνους TOP-PLENTY. Η δεύτερη κατάθεση δεν απορρίφθηκε λόγω ενός μπόνους αγώνα στο ενδιάμεσο, αλλά επειδή ένα άλλο δωρεάν κουπόνι (C-DRWINMORE) εξαργυρώθηκε μετά το δεύτερο αίτημα ανάληψης.
Μπορείτε να το ελέγξετε ξανά και στο ίδιο στιγμιότυπο οθόνης που παρείχατε και που επισυνάπτεται στο ταχυδρομείο, θα δείτε το ακόλουθο "COUPON C-DRWINMORE REDEEMED" κομμένο στη μέση στο επάνω μέρος του στιγμιότυπου οθόνης.
Απλά μια φιλική υπενθύμιση ότι κατά τη διάρκεια μιας εκκρεμούς ανάληψης, δεν πρέπει να εξαργυρωθεί κανένα μπόνους.
Σας προσκαλούμε να έρθετε και να συνομιλήσετε μαζί μας για να μάθετε τα πιο καυτά παιχνίδια μας!
Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή.
Απολαύστε το παιχνίδι στο Καζίνο!
Τις καλύτερες ευχές,
Ιούνιος
Υποστήριξη καζίνο Ozwin
Η απάντησή μου
Εντάξει, αυτό που με ενοχλεί είναι γιατί έβαλα σε κίνδυνο την πληρωμή μου; Είμαι όντως τόσο πυκνός για να είμαι τόσο ευδιάθετος; Κοίταξα πίσω στο ιστορικό του λογαριασμού και κατάλαβα γιατί συνέχισα να δοκιμάζω την εξαργύρωση κουπονιών --- οφείλεται στο ότι εξαργύρωσα κουπόνια αφού ζήτησα την πρώτη μου πληρωμή και τιμήσατε αυτήν την πληρωμή.
Δεν με τιμώρησες ούτε μου είπες «Όχι!», οπότε δεν ήξερα ότι έκανα παράβαση. Δεν μπορείς να τιμήσεις το ένα χωρίς να τιμήσεις το άλλο όταν και οι δύο καταστάσεις είναι ίδιες.
Ξέρω ότι δεν είμαι πολύ καλός, αλλά μπορείτε να δείτε ότι έχω κάνει πολλές καταθέσεις, οπότε γιατί δεν μου προσφέρουν πλέον κανένα κουπόνι; Είναι σαν να μην θέλεις πλέον την επιχείρησή μου.
Τους ζήτησα, για άλλη μια φορά, να με καλέσουν.
Update :
I received the following from Ozwin Casino:
Dear Jaime,
Thank you for making Ozwin your gaming choice!
Thank you for your emails, we have checked your account in more detail to find a solution to your confusion and we have found an explanation.
After checking your account history, we can see the issue is not related to the bonus match TOP-PLENTY. The second deposit wasn't declined because of a match bonus in between but because another free coupon (C-DRWINMORE) was redeemed after the second withdrawal request.
You can double check this also on the same screenshot you provided that is attached in the mail, you will see the following "COUPON C-DRWINMORE REDEEMED" cut in the middle at the top of the screenshot.
Just a friendly reminder that during a pending withdrawal, no bonus should be redeemed.
We invite you to come and chat with us to find out our hottest games!
Should you require any further information or assistance, please feel free to contact us anytime.
Enjoy playing in the Casino!
Best regards,
June
Ozwin Casino Support
My reply
Ok, what's been bothering me is why did I put my payout in jeopardy ? Am I really that dense to be so flippant ? I looked back at the account history and I see why I continued to try redeeming coupons --- it's because I redeemed coupons after I requested my first payout and you honored that payout.
You didn't penalize me or tell me "No!", so I didn't know I was in violation. You can't honor one without honoring the other when both situations are identical.
I know I'm not a high roller but you can see I've made many deposits so why am I not offered any coupons anymore? It's like you don't want my business anymore.
I've asked them, once again, to please call me.
Έγινε επεξεργασία από
Radka πριν από 2 έτη
Αιτία:
broken link
Αυτόματη μετάφραση: