Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω το θέμα. 🤷♀️ Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα σε κάποιο καζίνο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα με την υποστήριξη. Το έχεις δοκιμάσει;
Sorry, but I do not understand the issue. 🤷♀️ If you have some problems at some casino, you should contact the support first. Have you tried that?
Γεια, καταφέρατε να επαναφέρετε την πρόσβαση στο καζίνο; Εάν δεν ρυθμίσατε τον 2factor authenticator, υπάρχει πάντα ένας άλλος τρόπος για να συνδεθείτε. Η υποστήριξη πελατών θα πρέπει να μπορεί να σας καθοδηγεί.
Hi, have you managed to restore access to the casino? If you didn't setup the 2factor authenticator, there's always another way to log in. The customer support should be able to navigate you.
Γεια σας, επικοινωνήσατε με το καζίνο για αυτό το πρόβλημα; Καλό θα ήταν να τους ενημερώσετε και να προσπαθήσετε να ρωτήσετε τι πρέπει να κάνετε σε μια τέτοια περίπτωση. Το έχεις δοκιμάσει ακόμα;
Ποιο είναι το πρόβλημα, δεν ήθελες να έχεις 2FA ή απλά δεν πήρες τον σύνδεσμο/κωδικό όταν έπρεπε να τον βάλεις και δεν έγινε τίποτα;
Hello, have you contacted the casino about this problem? It would be good to let them know and try to ask what you should do in such a case. Have you tried it yet ?
What is the problem, did you not want to have 2FA or did you just not get the link/code when you had to enter it and nothing happened?
Γειά σου. Πιστεύω ότι σου απάντησα στα social μας. Βλέπω ένα βασικό θέμα εδώ:
Το 2FA είναι ένα μέτρο προστασίας λογαριασμού, που σημαίνει ότι πρέπει πραγματικά να έρθετε σε επαφή με την υποστήριξη του καζίνο για να το επιλύσετε. Θα περίμενα να επαναφέρουν αυτό το εργαλείο για εσάς, ώστε να μπορείτε να το ρυθμίσετε ξανά αργότερα.
Δοκιμάστε αυτό:
Hello. I believe I responded to you on our socials. I see one main issue here:
2FA is an account protection measure, which means that you actually need to get in touch with casino support to resolve that. I would expect them to reset this tool for you so you can set it later again.
Try out this:
support@bc.game
Το αναγνωριστικό gmail του παιχνιδιού bc είναι
Θέλω να επαναφέρω το μήνυμα 2fa ήδη στη διεύθυνση gmail bcgame όλες τις λεπτομέρειες των συνθηκών
Παιχνίδι Bc Μου είπαν 10-15 ημέρες για έλεγχο, αλλά σήμερα πέρασαν 19 μέρες αλλά δεν απαντάω στο gmail και μετά επικοινωνώ με την υποστήριξη π.δ. Λένε ακόμα 10-15 ημέρες περιμένοντας τι είναι αυτό 😭😭😭😭🙏🙏🙏Πολύ κακή υπηρεσία υποστήριξης
My bc game gmail id is arshadarshada95647@gmail.com
Iwant to reset 2fa already i message at bcgame gmail address all detials of conditions
Bc game Told me10-15 days for review but today 19th days passed but not any respond in gmail then i contact support bc They still say 10-15 days waiting what is this 😭😭😭😭🙏🙏🙏very very poor support service
Βλέπω ξεκάθαρα ότι δεν είσαι ο μόνος που έχεις το ίδιο πρόβλημα σε αυτό το καζίνο, έγραψα ήδη σε έναν παίκτη σήμερα που έχει το ίδιο πρόβλημα.
Ωστόσο, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία εάν το καζίνο δεν κάνει αρκετά για εσάς.
Απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο . ⬅️
Και σου είπαν κάτι πιο συγκεκριμένο ή απλά ότι θα πάρει λίγο χρόνο και ακόμα δεν ξέρεις τίποτα;
I can clearly see that you are not the only one who has the same problem in this casino, I already wrote back to a player today who has the same issue.
However, I would recommend filing a complaint if the casino is not doing enough for you.
And did they tell you anything more specific or just that it will take some time and you still don't know anything?
Μήπως τελικά σας το επαναφέρουν; ή ξέρετε αν το κάνουν τελικά για τους χρήστες με τους οποίους έχετε ασχοληθεί
Έχω το ίδιο θέμα, πάνω από 15 εργάσιμες μέρες, καμία απάντηση...
Καμιά ιδέα πώς μπορώ να το επιταχύνω;
Did they eventually reset it for you? or do you know if they do eventually for the users you've dealt with
I have the same issue, more than 15 working days, no response at all...
Any ideas how I can speed this up?
Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα σε ποιον απάντησες εδώ. Είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "απάντηση" σε αυτήν την περίπτωση, στην πραγματικότητα.
Θα θέλατε να μας περιγράψετε το πρόβλημά σας, παρακαλώ;
Sorry, but I couldn't understand who you replied to here. It is better to use the "reply" button in this case, actually.
Would you like to describe your issue to us, please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.