Γεια σου Jaro, λύσε και αυτό το θέμα
Έστειλα 15+ email στην ομάδα υποστήριξης της bc μετά από πολύ αργά, έλαβα απάντηση στο email και μου είπαν για το θέμα της κατάθεσης συνομιλία στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της εφαρμογής bc.
Κύριε, έχω σε εκκρεμότητα κατάθεση πληρωμής στο παιχνίδι bc. Έκανα αυτήν την παραγγελία στις 10 Ιανουαρίου 2025, αλλά εξακολουθεί να μην εμφανίζεται το ποσό στον λογαριασμό bc μου. Εξυπηρέτηση πελατών καθημερινά δίνοντας την ίδια δικαιολογία στον έμπορο που δεν έλαβε χρήματα και θα λάβετε επιστροφή χρημάτων μετά από 7 ημέρες αυτόματα. Αλλά τώρα περισσότερες από 40 ημέρες δεν έχει λάβει καμία επιστροφή χρημάτων. Αυτό δεν είναι μικρό ποσό. Ζήτησα πάρα πολλές φορές να μου παράσχει η εξυπηρέτηση πελατών την κατάσταση λογαριασμού εμπόρου και μου είπαν ξεκάθαρα όχι. Επικοινώνησα με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζάς μου και μου έστειλαν email επιβεβαίωσης πληρωμής εκεί ανέφερε ξεκάθαρα ότι η πληρωμή καταβλήθηκε με επιτυχία στον λογαριασμό εμπόρου. Και κοινοποίησα αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της bc, αλλά δεν έχω βρει ακόμα λύση. Εάν πρόκειται για πραγματικό έμπορο που δεν έλαβε χρήματα, τότε γιατί δεν μπορούν να μου δώσουν την κατάσταση τραπεζικού λογαριασμού εμπόρου, ώστε να μπορώ να στείλω ως απόδειξη στην τράπεζά μου.
Παρακαλώ βοηθήστε με η τελευταία μου ελπίδα είστε εσείς. Έχω ήδη 4 παραγγελίες σε εκκρεμότητα, το συνολικό ποσό των παραγγελιών είναι 13 χιλιάδες INR.
Σας παρακαλώ είστε η τελευταία μου ελπίδα βοηθήστε με κύριε.
Παρακαλώ για τα λεφτά μου. Μοιράζομαι επίσης τον αριθμό παραγγελίας και την απόδειξη πληρωμής.
Αριθμός παραγγελίας:
F-1820858630015643209
UTR ή αριθμός αναφοράς: 501049929194
Όνομα εμπόρου : KISAN TRADING
Πληρωμή από:
Ελπίζω ότι θα επαληθεύσετε αμέσως και θα αντανακληθείτε σύντομα.
Hi jaro, please solve this issue also
i sent 15+ email to bc support team after very late I got response on email and they said for deposite issue chat on bc application customer service .
Sir i have pending deposited payment on bc game. I made this order on 10 January 2025 but still amount is not reflected in my bc account . Customer service everyday giving same excuse merchant not received money and you will get refund after 7 days automatically. But now more than 40 days still not received any refund. This is not small amount. I requested soo many time to customer service provide me merchant account statement and they clearly said no . I contacted with my bank customer service and they sent me payment confirmation email there clearly mentioned payment successfully paid to merchant account. And I shared this email to bc customer service but still not getting solution. If this is reality merchant not received money then why they can't providing me merchant bank account Statement so i can send as a proof to my bank.
Please help me my last hope is you . I have already 4 orders pending which total orders amount is 13k INR .
Please you are my last hope help me sir .
I am begging for my money. I m sharing order number and payment proof also.
Order number:
F-1820858630015643209
UTR or Ref number: 501049929194
Merchant Name : KISAN TRADING
Paid from : 8725911764@pthdfc
Please i hope you will verify immediately and reflected soon.
Αυτόματη μετάφραση: