Γειά σου. Δεν θέλω να είμαι αγενής, αλλά ελέγξατε ποια έγγραφα αναφέρονται στους κανόνες; Θα ξεκινούσα από εκεί. Εάν παίζετε σε ένα καζίνο χωρίς να έχετε έτοιμα αυτά τα δύο έγγραφα, θα πρέπει να έχετε ελέγξει τους κανόνες ή να ζητήσετε από τη συνομιλία εκ των προτέρων για να αποφύγετε εντελώς αυτήν την κατάσταση. 🙏
7,4 "Τέτοιες επαληθεύσεις μπορεί για παράδειγμα να περιλαμβάνουν αντίγραφα του διαβατηρίου ενός παίκτη, της εθνικής ταυτότητας, αντίγραφα των λογαριασμών κοινής ωφελείας ενός παίκτη ή/και αντίγραφα των χρεωστικών/πιστωτικών καρτών που χρησιμοποιούνται για την κατάθεση."
Συμφωνώ ότι το καζίνο πρέπει να κάνει τα πάντα για να σας επαληθεύσει χωρίς περιττή ταλαιπωρία, από την άλλη πλευρά, ορισμένες διαδικασίες είναι κολλώδεις που δίνονται από την άδεια.
Αν δεν κάνω λάθος, τα μόνα διαθέσιμα έγγραφά σας χάνουν τη φωτογραφία, έχω δίκιο, παρακαλώ;
Αυτό θα μπορούσε επίσης να είναι το θέμα. Ωστόσο, το καζίνο μπορεί να σας ζητήσει να πραγματοποιήσετε την κλήση επαλήθευσης, εάν δεν είναι σίγουροι για τα έγγραφά σας.
Λοιπόν, εάν πιστεύετε ότι χρειάζεστε βοήθεια, υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση ( https://casino.guru/complaints/create ) και ο ειδικός μας θα ρίξει μια πιο προσεκτική ματιά.
Πως ακουγεται αυτο?
Hello. I do not mean to be rude, but did you check what documents are mentioned in the rules? I would start there. If you play in a casino without having these two documents ready, you should have checked the rules or asked the chat in advance to avoid this situation completely. 🙏
7,4 "Such verifications may for example include copies of a player’s passport, national Identity Card, copies of a player’s utility bills, and/or copies of the debit/credit cards used to deposit."
I agree the casino should do everything to verify you without unnecessary hassle, on the other hand, some procedures are sticky given by the license.
If I'm not mistaken, your only available documents miss the photo, am I correct, please?
This also could be the issue. Still, the casino may ask you to undergo the verification call, if they are not certain about your documents.
Well, if feel you need help, submit a free-of-charge complaint (https://casino.guru/complaints/create), and our specialist take a closer look.
How does that sound?
Αυτόματη μετάφραση: