ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΕπαλήθευση λογαριασμού Ninecasino

Επαλήθευση λογαριασμού Ninecasino

πριν από 6 μήνες από miguelgarciadelrio23
|
1152 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Κέρδισα 4.500 € πριν από την επαλήθευση. Θα ήθελα να μάθω αν έχει συμβεί το ίδιο σε κάποιον. Ο λογαριασμός μου είναι στο όνομα της φίλης μου αλλά έχει το email μου και τον τραπεζικό μου λογαριασμό στην πρώτη κατάθεση και τώρα μου δημιουργεί προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
miguelgarciadelrio23
πριν από 6 μήνες

I'm afraid that would bring you issues in almost every casino since using deposit methods to registered under another name than the casino account is strictly forbidden almost everywhere. From the casino's perspective, you have no account there, but your girlfriend has. Why didn't you register under your own name?

Daniel
πριν από 6 μήνες

Ο τραπεζικός λογαριασμός είναι δικός μου και η διεύθυνση email αλλά το όνομα του λογαριασμού είναι δικό της γιατί έχω ήδη λογαριασμό και δεν θυμάμαι, ας δούμε τον λογαριασμό από τον οποίο καταθέτουμε τα χρήματα είναι στο όνομά μου και είναι η δεύτερη ιδιοκτήτρια . , ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
miguelgarciadelrio23
πριν από 6 μήνες

If you already have an account there, I'm afraid they'll void the winnings and ban your account for "multiple accounts" reason. That's what most of casinos would do at least 😕

πριν από 5 μήνες

I have a number of problems regarding a withdrawal from MadSlots casino. They’ve requested so many documents with a new request every time I’ve contacted them. It is now come to the point that in order to withdraw I need to provide an ID document. During conversations I’ve explained that both my passport and drivers licence has expired and what alternative options are available, for example, National insurance no , letter from local authority, letter from HMRC or Gov.uk, all of which they are not prepared to accept. The cost of renewing my passport or drivers licence is one that I cannot make. Can I do anything in this situation ?

shoshie777
πριν από 5 μήνες

Hello. I do not mean to be rude, but did you check what documents are mentioned in the rules? I would start there. If you play in a casino without having these two documents ready, you should have checked the rules or asked the chat in advance to avoid this situation completely. 🙏

7,4 "Such verifications may for example include copies of a player’s passport, national Identity Card, copies of a player’s utility bills, and/or copies of the debit/credit cards used to deposit."

I agree the casino should do everything to verify you without unnecessary hassle, on the other hand, some procedures are sticky given by the license.

If I'm not mistaken, your only available documents miss the photo, am I correct, please?

This also could be the issue. Still, the casino may ask you to undergo the verification call, if they are not certain about your documents.

Well, if feel you need help, submit a free-of-charge complaint (https://casino.guru/complaints/create), and our specialist take a closer look.

How does that sound?


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα