Χαίρετε,
ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα, παρακαλώ; Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;
Hello,
what seems to be the problem, please? Can you be more specific?
Έχω στείλει όλα τα έγγραφα για να με επαληθεύσουν. Και ζητούν να επαληθευτούν παλιά τραπεζικά στοιχεία. Έστειλα ένα email με αυτές τις πληροφορίες από την τράπεζά μου. Δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το email και θέλουν γράμμα από την τράπεζά μου. Έχω ζωντανή συνομιλία με την τράπεζά μου σήμερα καθώς είναι Pockit και όλα στο διαδίκτυο. Δεν μπορούν να στείλουν επιστολή με αυτές τις πληροφορίες, οπότε δεν ξέρω τι να κάνω στη συνέχεια.
I have send all documentation for them to verify me. And they are asking for old bank details to be verified. I sent a email with this information on from my bank. They can’t use the email and want a letter from my bank. I have live chat with my bank today as it’s Pockit and all online. They can’t send a letter with this information on so I don’t know what to do next.
Χαίρετε,
Υποθέτω ότι το καζίνο σας ζήτησε να παράσχετε το αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού που να αποδεικνύει τις συναλλαγές σας πριν από λίγους μήνες, έχω δίκιο;
Εάν ναι, ελέγξτε την εφαρμογή ηλεκτρονικής τραπεζικής σας και αναζητήστε την επιλογή δημιουργίας αυτής της λίστας συναλλαγών σε μορφή .pdf.
Θα πρέπει να λύσει το πρόβλημα.
Εναλλακτικά, μπορεί να σας ζητηθεί να το εκτυπώσετε και να το στείλετε ως σάρωση ή ως αμετάβλητη μορφή φωτογραφίας.
Προσπαθήστε να το βρείτε και ενημερώστε με, παρακαλώ.
Hello,
I'm guessing that the casino asked you to provide the bank statement proving your transactions a few months back, am I correct?
If so, check your online banking app and search for the option to generate this list of transactions in .pdf format.
It should solve the problem.
Alternatively, you can be asked to print it and send it as a scan or unaltered photo format.
Try to find it and let me know, please.
Χαίρετε.
Θαυμάσια νέα! Συγχαρητήρια! 👍
Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση σας. Θα ενημερώσω την Ομάδα Παραπόνων μας.
Λοιπόν, πόσο χρόνο χρειάστηκε συνολικά για να λάβετε τα κέρδη σας παρακαλώ και ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε;
Hello.
Great news! Congratulations! 👍
Thank you very much for your update. I will inform our Complaint Team.
So, how long did it take in total to receive your winnings please and what payment method did you use?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.