Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΕίναι πραγματικά δυνατό να λάβετε επιστροφή χρημάτων για χαμένα χρήματα;

Είναι πραγματικά δυνατό να λάβετε επιστροφή χρημάτων για χαμένα χρήματα;

 από cettolaqualunque
|
788 προβολές 14 απαντήσεις |
|

Χαιρετίσματα,

περιηγώντας σε αυτόν τον ιστότοπο έχω διαβάσει σε διάφορες περιστάσεις ότι γίνεται λόγος για επιστροφές χρημάτων σε χαμένα χρήματα.

Είναι όμως πραγματικά δυνατό; Διάβασα ότι αν θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό παιχνιδιού σας, μπορείτε σε ορισμένες περιπτώσεις να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Κατάλαβα λάθος ή υπάρχει τρόπος σε συγκεκριμένες περιπτώσεις να το κάνεις αυτό; Μόνο από περιέργεια.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
cettolaqualunque

Hello,

Interesting question. I, for example, do not believe the player should be refunded because he seeks the account to be closed. But it always depends on curcumstances. The player should be refunded if the casino made some sort of error that may affected the players experience. Do you have some concrete scenarious in mid please?

Such topics call for concrete details, I'd say. 🙂


Radka

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Αυτήν τη στιγμή βιώνω μια τρομερή κατάσταση με έναν ιστότοπο καζίνο.

Έχοντας ξοδέψει πολλά χρήματα σε αυτό το site αποφάσισα τον Ιανουάριο να το κλείσω. Το έκλεισαν αλλά μετά το ξανάνοιξαν και τώρα συνεχίζουν να μου στέλνουν μηνύματα και τηλεφωνήματα για να με κάνουν να παίξω!!

Επικοινωνώ μαζί τους για να κλείσουν τον λογαριασμό αλλά συνεχίζουν.

Πείτε μου ότι μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση, αυτό θα ήταν υπέροχο.

Σας ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
cettolaqualunque

Προσθέτω επίσης το γεγονός ότι κάποτε αυτό το site μου έδωσε ένα μπόνους με το οποίο κέρδισα περισσότερα από 3 χιλιάδες ευρώ, αλλά το site δεν μου εξήγησε ότι αυτό το μπόνους ήταν ένα διασκεδαστικό μπόνους και στο τέλος βρέθηκα με 50 ευρώ πραγματικό μπόνους!

Ντροπή

Αυτόματη μετάφραση:
cettolaqualunque

Hi! No problem; understanding all details may help you stay safer in the future. First things first.

How exactly did you ask the casino to close your account?

It is crucial to understand that if you want your account to never be reopened again, you have to specifically explain that to the casino.

People close their accounts for many reasons, and online casinos' responses to such requests can vary significantly. Therefore, you should have a clear understanding of why you want to close your account and then proceed accordingly.

Can you for example, tell the difference between an account closure request and permanent self-exclusion?

In my opinion, you meant to permanently self-exclude from the casino but perhaps only asked for a simple account closure. What do you think about it?



Προσθέτω επίσης το γεγονός ότι κάποτε αυτό το site μου έδωσε ένα μπόνους με το οποίο κέρδισα περισσότερα από 3 χιλιάδες ευρώ, αλλά το site δεν μου εξήγησε ότι αυτό το μπόνους ήταν ένα διασκεδαστικό μπόνους και στο τέλος βρέθηκα με 50 ευρώ πραγματικό μπόνους!

Ντροπή

Αυτόματη μετάφραση:

We can talk that through if you share concrete bonus conditions, I guess. To me, it sounds like a free cash bonus with a limited withdrawable amount. Very common bonus condition. Though fun bonuses and real bonuses are not very specific words for me. Feel free to describe the whole matter, and kindly start with the bonus conditions.

Let's see where we can get from here. 🙂

Radka

ΓΕΙΑ,

Ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός μου στο Posido.

Έκλεισαν τον λογαριασμό μου τον Ιανουάριο αλλά μετά τον άνοιξαν ξανά χωρίς τη συγκατάθεσή μου.

Επίσης, συνεχίζουν να με ενοχλούν με μηνύματα και κλήσεις για να με κάνουν να παίξω! Παρόλο που ζήτησα να κλείσω τον λογαριασμό.

Μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε αν μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων; Μπορείτε να με βοηθήσετε, θα το χρειαζόμουν πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Θυμάμαι ότι μου έδωσαν ένα μπόνους που με έκανε να κερδίσω 3 χιλιάδες ευρώ αλλά μόνο 50 ήταν μετατρέψιμα σε χρήματα για να παίξω και να κάνω ανάληψη. Τους παραπονέθηκα γιατί δεν είχα βρει κάτι που να λέει ότι αυτά τα 3.000 ευρώ δεν ήταν αναλήψιμα

Αυτόματη μετάφραση:

ΓΕΙΑ,

Ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός μου στο Posido.

Έκλεισαν τον λογαριασμό μου τον Ιανουάριο αλλά μετά τον άνοιξαν ξανά χωρίς τη συγκατάθεσή μου.

Επίσης, συνεχίζουν να με ενοχλούν με μηνύματα και κλήσεις για να με κάνουν να παίξω! Παρόλο που ζήτησα να κλείσω τον λογαριασμό.

Μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε αν μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων; Μπορείτε να με βοηθήσετε, θα το χρειαζόμουν πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

I can't tell you when the casino will refund you. Obviously they would not if they didn't want to.

It depends highly on all associated events. But basically, we do not deal with refunds here unless the problem gambling gets involved. Think about the situation this way: Casual players who are, in my opinion, able to remind the casino they wish their account to remain closed permanently and never play again there do not have to be concerned about refunds. They've gambled the funds willingly.

Did you ever mention the gambling problem to this particular casino, perhaps?

Θυμάμαι ότι μου έδωσαν ένα μπόνους που με έκανε να κερδίσω 3 χιλιάδες ευρώ αλλά μόνο 50 ήταν μετατρέψιμα σε χρήματα για να παίξω και να κάνω ανάληψη. Τους παραπονέθηκα γιατί δεν είχα βρει κάτι που να λέει ότι αυτά τα 3.000 ευρώ δεν ήταν αναλήψιμα

Αυτόματη μετάφραση:

Well, I think you should learn the most common bonus rules 👈👈. If you know only 50 is withdrawable, what makes you think you can withdraw all winnings without limitation?

Since every bonus represents something the casino gives you for free, the withdrawable amount is almost always capped - only a portion of the winnings is usually withdrawable.

Otherwise, there would not be good, excellent, or poor bonuses. It is all about conditions. Do you see the point, please?


Radka

Δεν ζήτησα επιστροφή χρημάτων από το καζίνο.

Ήθελα να μάθω αν μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και πώς να το ζητήσω.

Γιατί νομίζω ότι συμπεριφέρθηκαν άσχημα και ξόδεψα χρήματα που δεν έπρεπε να ξοδέψω γιατί είχα πρόβλημα με τον τζόγο.

Η ερώτησή μου είναι η εξής: αφού το Posido μου φέρθηκε άσχημα και έχω πρόβλημα με τον τζόγο, πώς μπορώ να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων, αν υπάρχει κάτι τέτοιο;;

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
cettolaqualunque

I did not say you have done so - it was a conditional sentence. But let's put that aside.

Now you're saying you had a gambling problem; despite the fact that I'm sorry to hear that, it is crucial to inform the casino. Naturally, players register to play, not to close the account immediately; hence, it is super important to describe all things related.

I can't give you a straightforward answer regarding the refund, because saying the casino acted badly with you and you should not have spent money there is not a concrete description of the events.

I suggest you explain each event using a time line. I'll give you an example

day 1: I registered at Posido and made deposit

day 2: deposited again—three times in a row

day 3 : lost the whole balance, asked casino to close my account

day 5: they offered me a bonus if I stayed, and I accepted that

and so on...

Radka

Η εμπειρία μου στο Posido εν συντομία ήταν η εξής:


Τον Οκτώβριο του 2024 άνοιξα τον λογαριασμό και έκανα αρκετές καταθέσεις

Από τον Οκτώβριο του 2024 έως τον Ιανουάριο του 2025 έκανα διάφορες καταθέσεις

Τον Ιανουάριο ζήτησα να κλείσω τον λογαριασμό μου γιατί ήθελα να σταματήσω να παίζω και μου πρόσφεραν ένα μπόνους για να μην κλείσω τον λογαριασμό μου

Χρησιμοποίησα το μπόνους αλλά μετά ζήτησα να κλείσω τον λογαριασμό ούτως ή άλλως και τον έκλεισαν γιατί δεν με άφηναν να συνδεθώ

Στα τέλη Ιανουαρίου λαμβάνω ένα μήνυμα κειμένου από το Posido που με καλεί να χρησιμοποιήσω ένα μπόνους και ο λογαριασμός μου είναι ξανά ενεργός!!

Ζητώ από το Posido να κλείσει ξανά τον λογαριασμό γιατί τον άνοιξαν ξανά χωρίς τη συγκατάθεσή μου αλλά δεν το έκαναν και συνεχίζω να λαμβάνω γραπτά μηνύματα και κλήσεις για παιχνίδι!


Θα ήθελα να καταλάβω, στην περίπτωσή μου, αν είναι δυνατόν να πάρω τα χρήματά μου πίσω.

Σας ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:

I think it’s nearly impossible to get a refund on lost money at a casino.

The only exception would be if the loss was caused by the casino's fault.

I had an incident where I lost money because the casino triggered a 5-minute timeout, which was part of an automatic responsible gaming feature.

I was playing a hand of Blackjack with an 11 against a dealer's 6. Due to the timeout, I was unable to make a move, and my 11 was automatically treated as a stand. I watched as the dealer drew a 17, followed by a 10. If I had been able to hit my 11, I would have had a 21 while the dealer would have had 17.

I lost a significant amount of money and contacted the casino about it. However, they refused to issue a refund, simply stating that it’s clearly mentioned that every hour of play entitles you to a 5-minute break.

cettolaqualunque

Hello,

my apologies for the delay; I guess my answer did not make it through, so I'll try once more now:

I believe I mentioned the main principles we at Casino Guru take into consideration when players ask for a refund in a casino.

It all depends on whether, how, and when the player mentioned a self-exclusion request due to a gambling problem.

You keep saying you asked the casino to close your account, though you also accepted a bonus in exchange not to do so. Which, to me, does not sound like an immediate self-exclusion request due to a gambling struggle and I hope you have not been facing such a health state.

Yet to be more specific, could you describe in detail how explicitly you asked for your account to be closed, please? That's the crutial part.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα