Γειά σου.
Πρόκειται για την καταγγελία σας κατά των Lucky Days, σωστά;
Ξέρετε, το πέρασα για λίγο και ανησυχώ γιατί στην πραγματικότητα παραβήσατε τους κανόνες επιτρέποντας σε άλλους - τρίτα μέρη να στείλουν τα χρήματα στον λογαριασμό σας. Αυτό απαγορεύεται αυστηρά 🙁.
Κατανοώ την ανησυχία σας, αλλά το να έχετε κατά νου βασικούς κανόνες είναι πάντα απαραίτητο όταν παίζετε στο καζίνο, για να αποτρέψετε ένα τέτοιο γεγονός.
Σας εύχομαι καλή τύχη με το παράπονο, αλλά θα έλεγα ότι κάνατε το λάθος εξαρχής, και το καζίνο δεν είναι υποχρεωμένο να "δείξει έλεος".
Συγγνώμη. Ας περιμένουμε να εξελιχθεί περαιτέρω η καταγγελία. 🙏🤞🤞
Hello there.
This is about your complaint against Lucky Days, right?
You know, I went through it briefly and I'm worried because you actually breached the rules by allowing others - 3rd parties to send the money to your account. This is strictly forbidden 🙁.
I understand your concern, but keeping let's say basic rules in mind is always necessary while playing in the casino, to prevent such an event.
I wish you luck with the complaint, but I would say you made the mistake in the first place, and the casino is not obliged to "show mercy".
I'm sorry. Let's wait for the complaint to develop further. 🙏🤞🤞
Δεν νομίζω ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις αναφέρουν ότι μπορούν να κατάσχουν τα κέρδη σας. Μπορούν να ζητήσουν περαιτέρω τεκμηρίωση είναι αυτό που συγκεντρώνω. Μπορώ να σε προβληματίσω για τη γνώμη σου;
Ευχαριστώ
I don’t think there terms and conditions state they can confiscate your winnings. They can request further documentation is what I am gathering. Can I trouble you for your opinion?
Thanks
Λοιπόν, μπορεί να ζητήσουν περαιτέρω επαλήθευση μέχρι να ικανοποιηθούν. Τι γίνεται αν δεν είναι πλήρως ικανοποιημένοι; Το θέμα είναι, μην το ξανακάνετε, πολλά καζίνο δεν θα σκέφτονταν καν εναλλακτικές. Πιστέψτε με - αυτός είναι ένας περιττός κίνδυνος.
Μη διστάσετε να εγγραφείτε για έναν καλοφτιαγμένο οδηγό που επικεντρώνεται στην AML και την επαλήθευση: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
Well, they may ask for further verification untill they are satisfied. What if they are not fully satisfied? The point is, do not do that again, many casinos would not even think about alternatives. Believe me - this is an unnecessary risk.
Feel free to enroll for a well-made guide focused on the AML and verification: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.