Αυτή είναι μια αρκετά λίστα...
Φαίνεται λογικό, κατά τη γνώμη μου, να απέχουμε από εικασίες και να δώσουμε στην καταγγελία λίγο χρόνο να αναπτυχθεί. Ειλικρινά, δεν τολμώ να μαντέψω τι θα ακολουθήσει από την πλευρά του καζίνο.
Ωστόσο, ακολουθήστε το αίτημα του Τομ. Μπορεί να μην είναι τόσο προφανές, αλλά τα παράπονα γίνονται χωριστά από το φόρουμ και δεν γνωρίζει τις απαντήσεις σας στο φόρουμ. Θα ήταν κρίμα να χάσετε κάτι σημαντικό. Ειδικά σε αυτή την περίπτωση.
Σας εύχομαι μια ευθεία αλλά γρήγορη επίλυση.
This is quite a list...
It seems reasonable, in my opinion, to refrain from speculating and to give the complaint some time to develop. Honestly, I don't dare guess what possibly comes next from the casino's side.
Still, please follow Tom's request. It may not be so obvious, but complaints are held separately from the forum, and he is not aware of your forum responses. It would be a shame to miss anything important. Especially in this case.
I wish you a straight yet quick resolution.