ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΈκανα λάθος που έβαλα το email στον λογαριασμό μου

Έκανα λάθος που έβαλα το email στον λογαριασμό μου

πριν από 2 μήνες από sarda728
|
721 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Γεια σε όλους, έκανα λάθος που έβαλα το email στον λογαριασμό μου και κατά την ανάληψη λαμβάνω την ειδοποίηση να στείλω την κάρτα μου και να κρύψω τα 6 ψηφία στη μέση. Στέλνω το email αλλά μου λένε ότι το email πρέπει να αντιστοιχεί στον gaming λογαριασμό. Το email μου sarda728@gmail.com

και στο παιχνίδι και

sarda728@gmail.con

πώς μπορώ να το λύσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Ο λογαριασμός παιχνιδιού και το mystake

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Πώς μπορώ να αλλάξω το email για ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
sarda728
πριν από 2 μήνες

Contact their support, there are must be some button to click on the website

sarda728
πριν από 2 μήνες

Hello. May I ask at which casino you made this mistake, please?

Whenever you have this kind of issue, it is always best to contact the support staff of this casino. You can do it through the live chat or send them an email regarding the problem.

Please let us know if you were able to solve it.

πριν από 2 μήνες

Έλυσα το πρόβλημα


Αυτόματη μετάφραση:
sarda728
πριν από 2 μήνες

I am glad you managed to solve it. Did the support help you with that?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα