ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ πληρωμή δεν λειτουργεί

Η πληρωμή δεν λειτουργεί

πριν από 2 έτη από Stein53
|
4386 προβολές 10 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη

Γεια!! Προσπαθώ να αποσύρω τα κέρδη μου από το Great Ein εδώ και μέρες, δεν λειτουργεί καθόλου, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Διαφορετικά θα ενεργοποιήσω τον δικηγόρο μου. Ευχαριστώ!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Μεγάλη νίκη φυσικά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια!! Προσπαθώ να αποσύρω τα κέρδη μου από το Great Ein εδώ και μέρες, δεν λειτουργεί καθόλου, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Διαφορετικά θα ενεργοποιήσω τον δικηγόρο μου. Ευχαριστώ!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

In which casino have you won, please?

Can you be more specific - What seems to be the problem?

πριν από 2 έτη

Γεια!!

Μεγάλη νίκη στο Καζίνο!

Δεν προωθούμαι στην πληρωμή, επιλέγω Mastercard, πληκτρολογώ το ποσό πληρωμής και κάνω κλικ στο κουμπί συνέχεια και μετά δεν γίνεται τίποτα. Έλαβα οδηγίες μέσω του live chat, όπως διαγραφή δεδομένων προγράμματος περιήγησης, cookies, cache κ.λπ., αλλά δεν λειτουργεί με κανέναν τρόπο, ούτε στον υπολογιστή ούτε στο κινητό!!

Είναι απλά περίεργο που η κατάθεση λειτουργεί τόσο ομαλά!

Νιώθω ξεγελασμένος!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη
εδώ δεν πάει άλλο
file
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια!!

Μεγάλη νίκη στο Καζίνο!

Δεν προωθούμαι στην πληρωμή, επιλέγω Mastercard, πληκτρολογώ το ποσό πληρωμής και κάνω κλικ στο κουμπί συνέχεια και μετά δεν γίνεται τίποτα. Έλαβα οδηγίες μέσω του live chat, όπως διαγραφή δεδομένων προγράμματος περιήγησης, cookies, cache κ.λπ., αλλά δεν λειτουργεί με κανέναν τρόπο, ούτε στον υπολογιστή ούτε στο κινητό!!

Είναι απλά περίεργο που η κατάθεση λειτουργεί τόσο ομαλά!

Νιώθω ξεγελασμένος!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

so it happens in the Greatwin Casino.

I must say that to me it seems like a technical problem, maybe some kind of bigger one on the side of the casino's payment provider. Can you try another payment option by chance? Keep asking the casino, it's unpleasant, but they must suggest some solutions preferably the one that will work for you somehow.


πριν από 2 έτη

Γεια!

Ευχαριστώ για το γράμμα σας, έχω δοκιμάσει και άλλα, το πρόβλημα είναι πάντα το ίδιο, δεν προωθούμαι, όταν μου ζητηθεί, λέει πάντα διαγραφή προγράμματος περιήγησης, cookies κ.λπ., δεν μπορώ να λάβω τα χρήματά μου, είναι γρήγορα κατά την πληρωμή! τι να κανω απλα??

Αυτόματη μετάφραση:
Stein53
πριν από 2 έτη

I have no clue because it seems like a technical problem, but I think that the casino must find some way how to send you the winnings. You can create a video file showing all the suggested solutions and the fail then send it to the casino.

You can also submit a complaint, kindly click here. Not sure if we can help you, it's up to the Complaint Team to try. Kindly note that we are not technical support.

Radka
πριν από 2 έτη

Σας ευχαριστώ πολύ για το μήνυμά σας, θα μείνω σε επαφή.

LG. Σίλβια Ράνεμπουργκερ

Αυτόματη μετάφραση:
Stein53
πριν από 2 έτη

Hello there,

new week here, so I'm wondering about your issue - any updates, please?

Stein53
πριν από 2 έτη

Γειά σου!

Έχετε ήδη λάβει χρήματα, αλλιώς σας προτείνω αμέσως: https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ ή επίσης https://gluecksspielhero.at/ το χρησιμοποίησα κι εγώ. Πολύ εύκολο και γρήγορο. lg

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα