ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ πληρωμή δεν διεκπεραιώνεται + η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι διαθέσιμη

Η πληρωμή δεν διεκπεραιώνεται + η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι διαθέσιμη

πριν από 1 μήνα από redbullmo
|
656 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Περιμένω πάνω από 3 εβδομάδες για 2x 500€, που υποτίθεται ότι χρειάζονται 3-5 εργάσιμες ημέρες για να εξοφληθούν.

Μιλάμε για το διαδικτυακό καζίνο WilliamHill.

Μια πληρωμή μπορεί μερικές φορές να καθυστερήσει, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Αλλά περιμένω από τις 30 Ιουλίου, άρα 15 εργάσιμες.

Γι' αυτό προσπαθώ να προσεγγίσω την εξυπηρέτηση πελατών.

Για 2 εβδομάδες. Είμαι στην ουρά του LiveChat για τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε μέρα και προφανώς είμαι πάντα επόμενος στη σειρά (δεν έχω καταφέρει ακόμα μετά από 15 προσπάθειες).

Συνεχίζω να στέλνω email με τις ανησυχίες μου και εκτός από ένα αυτοματοποιημένο email που μου λέει ότι θα «φροντιστεί άμεσα», ΔΕΝ λαμβάνω καμία απολύτως απάντηση, πόσο μάλλον οποιαδήποτε πληροφορία.

Και ο αριθμός τηλεφώνου δεν είναι προσβάσιμος.


Τι πρέπει να κάνω; Η WilliamHill μου χρωστάει 1000 € και νιώθω ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Διαφορετικά, θα πάρω δικηγόρο αν έρθει σε αυτό.


Παρακαλώ βοηθήστε.


Πολλές ευχαριστίες και καλούς χαιρετισμούς.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
redbullmo
πριν από 1 μήνα

Hi!

Just to keep up with you, are we talking about William Hill Casino or William Hill Casino Club, please?

file

In any case, I think it would be best to lodge a complaint; there will be time for details afterwards, and I don't want to stress you even more right now.

Start by using this green link 👈 please. Go through the initial series of questions and then write down everything related to the matter. Soon after, the complaint will be checked and addressed.

Can you do that, please?


πριν από 1 μήνα

Είναι το «WilliamHill Casino». Εντάξει, ωραία, θα το κάνω!

Θα μου κοστίσει κάτι αυτή η καμπάνια;

Αυτόματη μετάφραση:
redbullmo
πριν από 1 μήνα

Oh, I forgot to mention - the complaints are always free! You don't need to worry about that. I'm glad you submitted one already.

Let's just hope the casino support team will pull togather and address your delayed payment soon.

Would you mind keeping us up-to-date, please?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

Φυσικά θα σας ενημερώσω αν αυτό το ηλίθιο καζίνο κάνει τελικά την πληρωμή!

Μπορώ να ρωτήσω τι μπορεί να πετύχει το παράπονο; Ή μάλλον, τι μπορείτε να κάνετε για να προσελκύσετε το καζίνο;

Ή ποιες συνέπειες υπάρχουν για το καζίνο; Είναι απολύτως εξωφρενικό να μην επικοινωνήσουμε μαζί σας για ένα μήνα και να μην πληρώσετε ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, παρόλο που η κατάθεση δεν αποτελεί ποτέ πρόβλημα.


Αυτόματη μετάφραση:
redbullmo
πριν από 1 μήνα

Thank you for that. We will surely wait to learn all the news.

To answer your question, by submitting the complaint, you can have a better chance of getting your winnings when our complaint team gets in touch with the casino representative and investigates the matter. Of course, there must be some willingness from the casino site to communicate with our team in order to get everything solved, and hopefully we can get the best resolution to your case.

Whenever the casino is not able to solve the issue or does not communicate, they will get black points for it, which will negatively influence the casino's rating.

To read everything about our resolution center, please follow this link, where you'll find all the information.

We'll wait for all the updates regarding your case.

πριν από 1 μήνα

Εντάξει. Ευχαριστώ πολύ για τις ευγενικές πληροφορίες!

Θα ενημερωθώ λοιπόν αν γίνει κάτι;

Λοιπόν, το καζίνο πρέπει να πληρώσει τα χρήματα, αυτό είναι ξεκάθαρο στα μάτια μου. Το μόνο ερώτημα είναι πόσο χρόνο θα πρέπει να τους δώσω προτού κινηθώ προσωπικά νομικά.

Είναι απλά μια απίστευτη αναίδεια ότι μια εταιρεία μπορεί να επιτρέψει ακόμη και στον εαυτό της να κάνει κάτι τέτοιο.

Με εκτίμηση

Moritz

Αυτόματη μετάφραση:
redbullmo
πριν από 1 μήνα

Well, so far I see that we are waiting for Kristina to reply to you, so at this time yes, you will be informed when you get another answer. When the questions are addressed from our side, then your case will go to a resolver who will contact the casino. So we will see if we succeed.

I would also wait and see how the complaint develops and if it cannot be helped and the casino is uncooperative, then I would proceed to the next step you describe, legal action. If it's worth it to you. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα