Γεια σου,
Άκουσα μερικούς παίκτες να προτείνουν το Casigo, οπότε αποφάσισα να εγγραφώ, να πάρω το μπόνους καλωσορίσματος και να παίξω τους κουλοχέρηδες.
Ήμουν πολύ τυχερός. Κέρδισα πολλά μπόνους, ύψους περίπου 4.699 $ CAD. Απέσυρα τα ποσά σε δύο αναλήψεις στις 25 Μαρτίου 2022. Πέρασα εκείνο το βράδυ της Παρασκευής παίζοντας με τις απαιτήσεις στοιχηματισμού, προσέχοντας να μην υπερβώ τα 5 $ CAD. Ούτε μια φορά δεν ξεπέρασα τα 5 $ ανά περιστροφή. Στο τέλος της βραδιάς, μπόρεσα να εξαργυρώσω με το ποσό που αναφέρεται παραπάνω.
Σήμερα, έλεγξα την κατάσταση των αναλήψεών μου για να προσδιορίσω εάν είχαν υποβληθεί σε επεξεργασία. Οι αναλήψεις μου δεν υπήρχαν πλέον στον λογαριασμό μου. Δεν ήταν υπό "εκκρεμή ανάληψη" ή "αποδεκτές αναλήψεις". Μόλις εξαφανίστηκαν από τον λογαριασμό μου χωρίς προειδοποίηση.
Αφού το ανακάλυψα αυτό, επικοινώνησα με την υποστήριξη πελατών τους και περιέγραψα το πρόβλημα όπως σας το περιγράφω αυτήν τη στιγμή. Έδωσα τα αναγνωριστικά συναλλαγής για τα αιτήματα ανάληψης που έκανα.
Ο εκπρόσωπος υποστήριξης πελατών μου απάντησε και είπε ότι τα αιτήματά μου για ανάληψη ήταν ανεπιτυχή, αλλά δεν μπορούσαν να μου πουν γιατί.
Το μόνο πράγμα που μπόρεσε να μου πει ο εκπρόσωπος ήταν το εξής: «Παρακαλούμε σημειώστε ότι κατά τον έλεγχο του λογαριασμού, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι τα αιτήματα ανάληψης για 3699,00 CAD και 1000,00 CAD ήταν ανεπιτυχή.
Αν και δεν μπορούμε να σας παράσχουμε ακριβή λόγο, θα σταλεί στην αρμόδια ομάδα για περαιτέρω έλεγχο.
Σας ζητάμε να αφήσετε χρόνο για σχόλια σχετικά με αυτό, μόλις υπάρξει ενημέρωση, θα ειδοποιηθείτε απευθείας μέσω email."
Αισθάνομαι ότι αυτό είναι απολύτως απαράδεκτο. Δεν μου παρέχεται λόγος, χρονικό πλαίσιο ή ακόμη και ειδοποίηση ότι τα κέρδη μου εξετάστηκαν. Ακολούθησα τους όρους και τις προϋποθέσεις της προσφοράς καλωσορίσματος.
Αφού διάβασα τις εμπειρίες άλλων ανθρώπων με το Casigo σε αυτόν τον ιστότοπο, ανησυχώ.
Hi there,
I heard a few players recommending Casigo, so I decided to register, take their welcome bonus, and play the slots.
I was very lucky. I struck several bonuses, amounting to about $4,699 CAD. I withdrew the amounts in two withdrawals on March 25, 2022. I spent that Friday evening playing through the wagering requirements, being mindful to not exceed $5 CAD. Not once did I exceed $5 per spin. At the end of the night, I was able to cash out with the sum listed above.
Today, I checked the status of my withdrawals to determine if they had been processed. My withdrawals were no longer present in my account. They were not under "pending withdrawal" or "accepted withdrawals". They just disappeared from my account without warning.
After discovering this, I contacted their customer support and described the issue as I'm describing it to you right now. I provided the transaction IDs for the withdrawal requests I made.
The customer support representative responded to me and said that my withdrawal requests were unsuccessful, but they could not tell me why.
The only thing the representative was able to tell me was this: "Kindly note that upon reviewing the account, we can confirm that the withdrawal requests for 3699.00 CAD and 1000.00 CAD has been unsuccessful.
Although we cannot provide you with an exact reason, this will be sent to the relevant team for further review.
We do ask of you to allow time for feedback in this regard, once there is an update, you be notified via email directly."
I feel this is absolutely unacceptable. I am not provided a reason, or a timeframe, or even a notification that my winnings were taken under review. I followed the terms and conditions of the welcome offer.
After reading other people's experiences with Casigo on this website, I am getting worried.