Γιατί να σιωπήσω την άβολη κριτική μου με τη δικαιολογία: "Ω, έχεις ένα παράπονο σε εκκρεμότητα και πιστεύουμε ότι είναι άδικο"
Αυτή η κρίση είναι άδικη. Επιμένω απόλυτα στα λόγια μου σε αυτήν την κριτική, η εμπειρία μου ήταν απολύτως όπως αναφέρθηκε και είμαι το άτομο που θα πρέπει να αποφασίσει εάν αναρτήθηκε πρόωρα ή όχι.
Είμαι βέβαιος ότι η iwild θα καταφέρει να επεξεργαστεί την απόσυρσή μου τελικά, αλλά τελικά δεν είναι αρκετά υψηλό επίπεδο, και θα φανταζόμουν ότι θα σκεφτόσασταν το ίδιο, αλλά ίσως όχι.
Οι απόψεις μου δεν πρόκειται να αλλάξουν ξαφνικά και ως εκ τούτου αισθάνομαι ότι η φίμωση με αυτόν τον τρόπο συντάσσεται με το καζίνο και όχι με τον παίκτη.
Μου αρέσει πολύ ο ιστότοπος γκουρού του καζίνο και τον έχω αναθεωρήσει και τον προτείνω σε ανθρώπους τακτικά. Μου αρέσει να σκέφτομαι εκεί για παίκτες πριν από τα καζίνο και γι' αυτό σας ζητώ να επανεξετάσετε την απόφασή σας.
Νόμιζα ότι αυτό ήταν ένα μέρος όπου θα μπορούσατε να εκφράσετε τις απόψεις σας σχετικά με τον καλό ή τον κακό καιρό στα διαδικτυακά καζίνο.
Παρακαλώ πείτε μου τις σκέψεις σας;
Why silence my iwild review with the excuse: "oh you have a pending complaint and we feel it's unfair"
This judgement is unfair. I completely stand by my words in that review, my experience was totally as stated and I am the person who should decide weather it's been posted prematurely or not.
I'm sure iwild will get round to processing my withdrawal eventually but eventually is not a high enough standard, and I would have imagined you would have thought the same but perhaps not.
My views are not going to suddenly change and therefore I feel being silenced in this way is siding with the casino rather than the player.
I really enjoy the casino guru site and have reviewd and recommended it to people regularly. I like to think there here for players before casinos and that's why i ask you to reconsider your decision.
I thought this was a place you could voice your opinions on online casinos weather good or bad.
Please let me know your thoughts?






