ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ απόσυρση του ivibet.com διαρκεί πολύ;!

Η απόσυρση του ivibet.com διαρκεί πολύ;!

πριν από 2 έτη από Pepe1984
|
4294 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σε όλους


Περιμένω στο ivibet.com από τις 8/10/22 για την πληρωμή μου (650€)

Αφού ρωτήσετε πολλές φορές, λαμβάνετε πάντα τις ίδιες απαντήσεις στασιμότητας καθώς... ελέγχεται κ.λπ.


Έχει κανείς από εσάς εμπειρία σε αυτό το θέμα;

Μπορεί η πληρωμή να σχετίζεται και με μπλοκ στο OASIS;



Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αυτόματη μετάφραση:
Pepe1984
πριν από 2 έτη

Hello,

sadly sometimes the withdrawal may be delayed due to further checks - even, in this case, I believe that you should be noticed properly. May I know whether your account has been fully verified, please?

πριν από 2 έτη

ναι ήταν Υπήρξαν επίσης αρκετές πληρωμές που ήταν στον λογαριασμό μέσα σε μία ημέρα. Δεν ξέρω γιατί αυτό ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί. Έχω ήδη κλείσει τον λογαριασμό μου. Ωστόσο, πλήρωσα εκ των προτέρων και οι πληρωμές μου επιβεβαιώθηκαν ως επιτυχημένες μέσω email. Τα χρήματα δεν μπήκαν ποτέ στον λογαριασμό μου. Επιπλέον, άφησα τον εαυτό μου να μπλοκαριστεί στο OASIS. Όλα αυτά δεν πρέπει να έχουν καμία σχέση με την πληρωμή. Γράφουν ξανά και ξανά ότι το ελέγχουν. Όχι όμως ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα ή πότε θα πάρω τα χρήματα. Είναι τουλάχιστον 650 €.

Έχει κανείς από εσάς ιδέα ποιος μπορεί να είναι ο λόγος;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

ναι ήταν Υπήρξαν επίσης αρκετές πληρωμές που ήταν στον λογαριασμό μέσα σε μία ημέρα. Δεν ξέρω γιατί αυτό ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί. Έχω ήδη κλείσει τον λογαριασμό μου. Ωστόσο, πλήρωσα εκ των προτέρων και οι πληρωμές μου επιβεβαιώθηκαν ως επιτυχημένες μέσω email. Τα χρήματα δεν μπήκαν ποτέ στον λογαριασμό μου. Επιπλέον, άφησα τον εαυτό μου να μπλοκαριστεί στο OASIS. Όλα αυτά δεν πρέπει να έχουν καμία σχέση με την πληρωμή. Γράφουν ξανά και ξανά ότι το ελέγχουν. Όχι όμως ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα ή πότε θα πάρω τα χρήματα. Είναι τουλάχιστον 650 €.

Έχει κανείς από εσάς ιδέα ποιος μπορεί να είναι ο λόγος;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello, I am really sorry to hear about your issue with the casino. Hopefully it will be solved soon. I would try to ask casino for transaction ID in case they communicate with you. And then to check it at the bank or at your provider which you used for your withdrawal. Have you already tried this? If it does not work then I recommend you to submit a complaint here on our website.

There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino. Complaint is not a bad thing and it is good to be used. I wish you a good luck. ✨

πριν από 2 έτη

Η πληρωμή έγινε σήμερα!

Το θέμα μπορεί να κλείσει παρακαλώ!


Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη!


Χαιρετισμούς Schneider

Αυτόματη μετάφραση:
Pepe1984
πριν από 2 έτη

Hello, another great piece of news! Thank's for that! 👍🌟👏 Congratulations!

Are you going to play there again?


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα