Γεια σου Λευτέρη. Έχω ελέγξει το παράπονό σας και για να σας πω την αλήθεια, χαίρομαι πολύ που διατηρείτε το χιούμορ σας.🙂 Είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος, πώς να τα βγάλετε πέρα από όλα αυτά. Δεν είμαι απολύτως σίγουρος γιατί ζητούν ξανά τα ίδια έγγραφα, αλλά είναι πραγματικά καλό να συνεργάζεστε πάντα πλήρως με το καζίνο, για να έχετε καλύτερη ευκαιρία να δείτε τα χρήματα στο λογαριασμό σας το συντομότερο δυνατό. Συνεχίστε να μας ενημερώνετε.🙏
Hi Lefteri. I have checked your complaint, and to tell you the truth, I am really glad you keep your humor.🙂 It is probably the best way, how to get thru all this. Not completely sure why are they asking for the same documents again, but it is really good to always fully cooperate with the casino, to get a better chance to see the money in your account as soon as possible. Please continue keeping us informed.🙏