ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ απόσυρση 20bet εκκρεμεί

Η απόσυρση 20bet εκκρεμεί

πριν από 2 μήνες από Diegojp82
|
652 προβολές 4 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Προσπαθώ να ανοίξω μια καταγγελία για αναλήψεις που εξακολουθούν να εκκρεμούν από την 20bet αλλά δεν μπορώ να την ανοίξω. Ωστόσο, το 20 bet αφού επιβεβαιώσει ότι η διαδικασία KYC έχει εγκριθεί, δεν θέλει να εγκρίνει τις αναλήψεις μου και τις αφήνει σε εκκρεμότητα. Έχω ζητήσει αρκετές φορές εξηγήσεις και συνεχίζουν να λένε ότι είναι στην ουρά και πρέπει να ελεγχθούν. Αλλά τι πρέπει ακόμα να ελέγξουν εάν όλα τα έγγραφά μου, συμπεριλαμβανομένης της selfie με ταυτότητα, έχουν ήδη εγκριθεί;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Anyone that can help me with s claim with 20bet?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Diegojp82
πριν από 2 μήνες

Hello,

Don't worry, I'll try to reply to all your concerns. Let us start with the complaint itself: do you have any issues submitting a complaint? If so, we really need to see the problem, preferably in the form of a screenshot showing the issue, the website's full URL, and also your IP address - this is best to be sent at community@casino.guru.

Along with that, please try to submit the complaint by using a different device or browser, clearing all caches and temporary files + cookies, or try the incognito mode.

If it all fails, we will provide you wit an email address which we only use as the last option.


Now to the withdrawal problem. When you say they do not want approve your request, does it mean you have received an explanation? If so, please tell us what is stated there.

It is also important to explain for how long you have been trying to withdraw the money, because we allow the casino to finalize the KYC and payout the money within 14 full days. Let me follow up with a series of questions:

When did you submit the withdrawal, request?

When did the KYC start?

Are you in touch with the support?

Are you familiar with any other details concerning your withdrawal?

Please let us know about everything mentioned above, so we can help you. 🙏

πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ πολύ μετά από αμέτρητη επιμονή που ενέκριναν την απόσυρση

Αυτόματη μετάφραση:
Diegojp82
πριν από 2 μήνες

That is great you have recieved your money.

So, how long was the waiting in total?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα