Έτσι, κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων, η ανήλικη ανιψιά μου χρησιμοποίησε το τηλέφωνό μου όλη την εβδομάδα, καθώς δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου και χρησιμοποιώ το τηλέφωνο της εργασίας μου. Λοιπόν, ανέβηκε στο pulsz και αποφάσισε να αγοράσει κέρματα sc όλη την εβδομάδα που χτυπούσαν σχεδόν το 2000. Όταν ειδοποίησα την pulsz για την κατάσταση και γιατί χρησιμοποιείται μια 2η επαλήθευση για την εξασφάλιση της πιστωτικής μου κάρτας, όπως άλλοι ιστότοποι ζητούν CvV. Λοιπόν αμέσως με κατηγόρησαν και είπαν ότι φταίω εγώ όταν απέτυχαν να προστατεύσουν τον λογαριασμό μου από τις συναλλαγές ζητώντας CVV από την κάρτα στο αρχείο. Συνοπτικά, πρώτα είπαν ότι μου επέστρεψαν τα χρήματα, μετά είπαν όχι ότι δεν ήταν και έκλεισαν εντελώς τον λογαριασμό μου. Είχε κάποιος περίπτωση όπου ανήλικα έκανε χρεώσεις και υπάρχει ούτως ή άλλως για να ανακτηθούν αυτά τα χρήματα;
So during christmas break my underage niece used my phone the whole week since i hardly use it mostly use my work phone. Well she got on pulsz and decided to buy sc coins all week ringing up almost 2000. When i notified pulsz of the situation and why a 2nd verification is used to secure my creditcard like other sites request CvV. Well right away they blamed me and said its my fault when they failed to secure my account from transactions by requesting a CVV from card on file. Long story short first they said they refund me then they said no they werent and completely blocked closed my account. Has anyone had situation where minor made charges and is there anyway to recover that money?