ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ 22bet μπλόκαρε τα χρήματά μου

Η 22bet μπλόκαρε τα χρήματά μου

πριν από 10 μήνες από brunoson30
|
2698 προβολές 9 απαντήσεις |
|
πριν από 10 μήνες

Ποια είναι η πιθανότητα να με πληρώσει ο Κασιάνο, γιατί χρειάζομαι τα χρήματά μου, έχω καρκίνο και πρέπει να αγοράσω φάρμακα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει, έχω καρκίνο αυτός ο ιστότοπος 22bet μου μπλοκάρει τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
brunoson30
πριν από 10 μήνες

Hello, what's the situation? I understand that you have a health problem, for which I am very sorry.

However, can you share a little more information why the casino no pays you the winnings?

DjDero
πριν από 10 μήνες

Ο ιστότοπος 22bet μπλόκαρε τον λογαριασμό μου λέγοντας υποτιθέμενη απάτη

Το ποσό που μου έκλεψαν ήταν 5170 ρεάλ

Αυτόματη μετάφραση:
DjDero
πριν από 10 μήνες

Μπορούν να πάρουν χρήματα που δεν είναι δικά τους;

22bet site άδικο από τον Θεό κάποιος να με βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Έχω ήδη στείλει μια καταγγελία στον Guro και τους ζητώ και τους ευχαριστώ που προσπάθησαν να με βοηθήσουν, αλλά τώρα χρειάζομαι τα χρήματά μου περισσότερο από οτιδήποτε άλλο γιατί όπως είπα είμαι άρρωστος και χρειάζομαι φάρμακα

Αυτόματη μετάφραση:
brunoson30
πριν από 10 μήνες

I see that Casino Guru has given this site a very low security index. Only 4.8 out of 10 stars. In principle, I would not bet on a site that looks dubious.

I have read the complaint you filed and I hope you will get a solution to the problem very soon.

I am not familiar with this casino. And I don't know who is the authority responsible for complaints in Curacao. But I hope Casino Guru can help solve the case.


I sincerely pray that you will receive the winning amount.

DjDero
πριν από 10 μήνες

Ο Ru δεν είχε δει τον δείκτη αξιοπιστίας 22bet, αν τον είχα δει δεν θα είχα καταθέσει ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Έχω ήδη στείλει μια καταγγελία στον Guro και τους ζητώ και τους ευχαριστώ που προσπάθησαν να με βοηθήσουν, αλλά τώρα χρειάζομαι τα χρήματά μου περισσότερο από οτιδήποτε άλλο γιατί όπως είπα είμαι άρρωστος και χρειάζομαι φάρμακα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello. I am really sorry to hear about your situation. I am sure our complaint team will collect all the information needed to get the case solved. Furthermore, unfortunately, there is nothing more to do, just to wait how it will go. Also what will the casino provide to the complaint team, so they can work with the information provided.

DjDero
πριν από 10 μήνες

Hey there. Thank you once again for your expertise. If you click on the casinos review link and you scroll down on the left site to the "LICENSING AUTHORITIES": file


it will lead you to our "Licensing authority – Curaçao Antillephone N.V." page. Have a look here 😉.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα