Έχω παίξει πολλούς κουλοχέρηδες στον ιστότοπο του Shazam Casino τους τελευταίους δύο μήνες. Μου αρέσουν ιδιαίτερα τα ωραία μπόνους τους, όπως τα Magic Spins για logins.
Έπρεπε να μιλήσω με την εξυπηρέτηση πελατών για πρώτη φορά λόγω ενός ζητήματος που σχετίζεται με μπόνους. Η συνάντηση ήταν αποκρουστική. Οι πράκτορες με τους οποίους αλληλεπιδρούσα ήταν εχθρικοί γενικά και δεν φαινόταν να γνωρίζουν τους κανόνες σχετικά με το μπόνους Magic Spins. Επιπλέον, η προσφορά δωρεάν μαρκών δεν αντικαθιστά ούτε εξισώνει την ανταλλαγή υπηρεσιών που πραγματοποιείται μεταξύ ενός αντιπροσώπου και ενός παίκτη που καταθέτει.
Ο παίκτης πρέπει να συνδέεται κάθε μέρα και να κάνει κατάθεση κάθε 72 ώρες (περίπου 3 ημέρες). Αφού φτάσει στο έβδομο μπόνους, ο παίκτης μπορεί να συνεχίσει να διεκδικεί το 7ο μπόνους κάθε μέρα, εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις. Είχα φτάσει και έπαιξα μέχρι το έβδομο μπόνους, αλλά όταν συνδέθηκα την επόμενη μέρα, ήταν πίσω στο πρώτο. Έπρεπε να είχα λάβει το έβδομο μπόνους για τουλάχιστον άλλες δύο ημέρες, καθώς είχα καλύψει όλες τις προϋποθέσεις πρόκρισης. Δεδομένων των παραλλαγών στο μπόνους, αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα. Υπάρχει διαφορά στην πληρωμή για κάθε νικηφόρο γύρισμα, με 10 δωρεάν περιστροφές σε αντίθεση με 50.
Έστειλα ένα email στην εξυπηρέτηση πελατών για να τους ενημερώσω για το τι συμβαίνει. Ζήτησα να εξετάσουν και να διορθώσουν το πρόβλημα. Ένας πράκτορας από το Shazam απάντησε την επόμενη μέρα, "Για κάθε ενδεχόμενο και επισύναψα τους κανόνες για ένα διαφορετικό μπόνους. Είχα μηδενική εμπιστοσύνη ότι αυτό το άτομο θα φρόντιζε να εξεταστεί το πρόβλημα.
Ανοίγω το παράθυρο συνομιλίας και αρχίζω να συνομιλώ με έναν πράκτορα που δεν ήξερε πώς λειτουργούσε το μπόνους. Ο πράκτορας δήλωσε ότι το μπόνους πρέπει να επανέλθει στο πρώτο μπόνους μετά το έβδομο. Του είπα ότι έκανε λάθος. Μου απάντησε: "Θα το λάβω υπόψη μου. Τίποτα άλλο; Όταν ζήτησα να μιλήσω με έναν διευθυντή, μου απάντησε, "ΟΧΙ." Μόνο όταν απείλησα να δημοσιεύσω τη μεταγραφή της συνομιλίας μας στο Διαδίκτυο με μετέφερε αμέσως.
Η Έμμα, υπεύθυνη λογαριασμού, ήρθε σε επαφή μαζί μου. Διαβεβαιώνοντάς με ότι το ζήτημα θα αναφερθεί στο τμήμα τεχνολογίας, πιστώνει στον λογαριασμό μου ένα δωρεάν τσιπ 150 $, το οποίο είναι ίσο με το έβδομο μπόνους που έπρεπε να είχα λάβει τρεις φορές. Επιπλέον, συμβουλεύει να επικοινωνήσετε μέσω συνομιλίας, ώστε να μπορεί να προστεθεί χειροκίνητα εάν αυτό επαναληφθεί πριν επιδιορθωθεί το πρόβλημα.
Το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί, αφού το μπόνους επέστρεψε στο πρώτο μπόνους την επόμενη μέρα που τελικά έφτασα ξανά στο έβδομο μπόνους ενώ έπαιζα κουλοχέρηδες στον ιστότοπο του Shazam. Ήρθα σε επαφή με την υποστήριξη πελατών. Για αυτό μιλήσαμε.
Εγώ: Οι μαγικές περιστροφές επαναφέρονται σε Buffalo τρόπους. Υποτίθεται ότι θα πάρω το Trials of Anubis
Πράκτορας: Όπως βλέπω από την πλευρά μου, δεν έχετε καταθέσει τις τελευταίες 3 ημέρες, καθώς οι όροι των Ημερήσιων Περιστροφών δεν πληρούνταν, επαναφέρθηκε στην αρχική ημέρα.
Εγώ: Ναι, έχω. Έκανα κατάθεση στις 19. Μου δίνει περιστροφές μπόνους αλλά όχι το σωστό.
Πράκτορας: Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να εξαργυρώσετε τις Ημερήσιες Ανταμοιβές μας εάν έχει πραγματοποιηθεί τουλάχιστον ΜΙΑ κατάθεση εντός των τελευταίων 72 ωρών. Καθώς η τελευταία σας συναλλαγή υποβλήθηκε σε επεξεργασία πριν από περισσότερες από 72 ώρες, δεν θα μπορείτε να εξαργυρώσετε αυτές τις Δωρεάν Περιστροφές μέχρι να πραγματοποιηθεί μια νέα κατάθεση.
Εγώ: Αν λοιπόν δεν μπορούσα να διεκδικήσω το μπόνους, δεν θα μου έδινε καν τις περιστροφές. 3:00 μ.μ. ανατολική ώρα στις 22 Μαΐου είναι 72 ώρες.
Πράκτορας: Λάβετε υπόψη ότι έχουν περάσει επιτυχώς 3 ημέρες μετά την κατάθεσή σας στις 19, επομένως, το μπόνους επαναφέρεται στην 1η ημέρα και μπορείτε να ξεκινήσετε την αξίωση από την ημέρα 1 Δωρεάν Περιστροφές.
Εγώ: Όπως είπα η τελευταία μου κατάθεση ήταν στις 19 στις 3:00 μ.μ. 72 ώρες θα είναι στις 3:00 μ.μ. στις 22.
Πράκτορας: Για λίγο, παρακαλώ, θα το ελέγξω για εσάς. Λυπάμαι ειλικρινά για την ταλαιπωρία, θα προσθέσω το μπόνους για εσάς σε ένα δευτερόλεπτο.
Έστειλα email στην Έμμα και συμπεριέλαβα την απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας μας. Αν και το μπόνους μπορεί να προστεθεί χειροκίνητα, είπα στο email μου ότι είναι απαράδεκτο να μπαίνω στον κόπο να προσπαθώ να πείσω τον πράκτορα που κοιτάζει τον λογαριασμό μου να το προσθέσει χειροκίνητα. Τι γίνεται με τους παίκτες που απλώς υποθέτουν ότι το μπόνους είναι σωστό όταν επανέρχεται χωρίς να διαβάσουν τους κανόνες; Δεν νομίζετε ότι είναι δική σας ευθύνη να βεβαιωθείτε ότι όλα τα μπόνους και τα παιχνίδια λειτουργούν σωστά; Η απάντησή της ήταν η εξής: " Μετά από έλεγχο, βλέπω ότι η Rust έχει προσθέσει τις δωρεάν περιστροφές για εσάς. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς επιλύσαμε το πρόβλημα από την πλευρά μας. Μόλις έχουμε μια ενημέρωση για τη δυνατότητα, θα είστε ενημερωθείτε εάν μπορώ να κάνω κάτι άλλο για εσάς, μη διστάσετε να με ενημερώσετε!
Κατά τη γνώμη μου, δεν νομίζω ότι αυτό είναι ένα θέμα που βρίσκεται στη λίστα προτεραιοτήτων τους. Είναι πολύ εύκολο να το παραβλέψουν οι παίκτες.
I have played a lot of slots on the Shazam Casino website over the past two months. I particularly like their cool bonuses, such as the Magic Spins for logins.
I had to speak with customer service for the first time because of a bonus-related issue. The encounter was abhorrent. The agents I interacted with were unfriendly in general and didn't appear to know the rules regarding the Magic Spins bonus. Additionally, giving away free chips does not take the place of or equalize the service exchange that occurs between a representative and a depositing player.
The player must log in every day and make a deposit every 72 hours (about 3 days). After they have reached the seventh bonus, the player can continue to claim the 7th bonus every day if the requirements are met. I had reached and played through the seventh bonus, but when I logged in the following day, it was back to the first one. I should have been receiving the seventh bonus for at least two more days, as I had met all the qualifying requirements. Given the variations in the bonus, this is a significant issue. There is a difference in the payout for every winning spin, with 10 free spins as opposed to 50.
I sent an email to customer service to let them know what was wrong. I asked that they look into and fix the issue. An agent from Shazam replied the following day, "Just in case and attached the rules for a different bonus. I had zero confidence that this person would see to it that the problem was looked into.
I open the chat window and start conversing with an agent who did not know how the bonus worked. The agent stated that the bonus should reset to the first bonus after the seventh one. I told him he was mistaken. He replied with, "I will take it into consideration. Anything else? When I asked to talk to a manager, he responded, "NO." It was only when I threatened to post our chat transcript online that he transferred me immediately.
Emma, an account manager, was put in touch with me. Assuring me that the issue will be reported to the tech department, she credits my account with a $150 free chip, which is equal to the seventh bonus that I should have received three times. She further advises contacting via chat so that it can be manually added if this recurs before the problem has been fixed.
The problem hasn't been fixed, since the bonus went back to the first bonus the day after I eventually reached the seventh bonus again while playing slots on the Shazam website. I got in touch with customer support. That's what we talked about.
Me: The magic spins reset to Buffalo ways. I'm supposed to get the Trials of Anubis
Agent: As I see from my side, you have not deposited in the last 3 days as the terms of the Daily Spins were not met it reset to the initial day.
Me: Yes, I have. I made a deposit on the 19th. It's giving me bonus spins but not the correct one.
Agent: Please be kindly reminded that you can redeem our Daily Rewards if there is at least ONE deposit made within the last 72 hours. As your last transaction was processed more than 72 hours ago, you won't be able to redeem those Free Spins until a new deposit is made.
Me: So if I wasn't able to claim the bonus then it wouldn't even be giving me the spins. 3:00 p.m. eastern time on May 22nd makes 72 hours.
Agent: Please be advised that 3 days have successfully passed after your deposit on the 19th, therefore, the bonus reset to day 1 and you can start claiming from the day 1 Free Spins.
Me: Like I said my last deposit was on the 19th at 3:00 p.m. 72 hours will be at 3:00 p.m. on the 22nd.
Agent: Just a moment, please, I will check that for you. I'm trully sorry for the inconvenience, I'll add the bonus for you in a second.
I emailed Emma and included the transcript of our conversation. Although the bonus can be added manually, I said in my email that it is unacceptable to go through the trouble of trying to persuade the agent who is looking at my account to add it manually. What about players who simply assume that the bonus is correct when it reverts without reading the rules? Don't you think it's your responsibility to make sure all bonuses and games are operating correctly? Her reply was as follows: " Upon review, I see that Rust has added the free spins for you. There's no need for concern as we have resolved the issue on our end. Once we have an update on the feature, you'll be informed. If there is anything else I can do for you, please, feel free to let me know!
In my opinion, I don't think this is an issue that's on their priority list. It's too easy for players to overlook.