ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΔράσεις για το μέλλον

Δράσεις για το μέλλον

πριν από 1 εβδομάδα από kolya622232
|
494 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 εβδομάδα

Υπήρχε μια περίπτωση όπου ο λογαριασμός παραβιάστηκε, όταν κέρδισα ένα καλό ποσό χρημάτων, το έβαλα σε ανάληψη και μετά από λίγο καιρό είδα ότι οι αιτήσεις μου απορρίφθηκαν και τα χρήματα ήταν ήδη σε άλλες κάρτες, έγραψα για υποστήριξη, αντικαταστάθηκε το mail δηλαδή ανανέωσε τα πάντα, μου έγραψαν ότι όλα ήταν ξεκλείδωτα ταμεία και τα ξαναέβαλα στην κάρτα μου. Φυσικά αυτό δεν βοήθησε, άλλαξα 3 φορές τη διεύθυνση email μου και τους έγραψα ότι μου ακυρώνουν την ανάληψη και τοποθετούν την κάρτα μου. Κάθε φορά που έκανα επαναφορά των δεδομένων μου, η υποστήριξη μου έγραφε ότι όλα ήταν ασφαλή και θα ξεμπλοκάρουν τον λογαριασμό για να μπορέσω να κάνω ανάληψη ξανά, αλλά το όριο ανά ημέρα που εκδίδουν έχει ήδη φτάσει στην κάρτα μου και ήταν κάπως περίεργο σε εμένα ότι η υποστήριξη αλλάζει τους κωδικούς του mail, και γράφει ότι όλα είναι εντάξει, ξεμπλοκάρω τον λογαριασμό, φυσικά έγραψα στο chat να μπλοκάρω τον λογαριασμό και μετά αποφασίσαμε ήδη για τους κωδικούς αντικατάστασης του mail.

Κατάλαβα ότι κάποιος είχε χακάρει το τηλέφωνο και τον λογαριασμό μου, τους έγραψα, μου είπαν ότι ήταν απλώς αλλαγή email και κωδικού και δεν βοήθησε, ακύρωσαν τα χρήματα στην κάρτα μου και έβαλαν τα δικά τους

Στη συνέχεια δημιούργησα έναν νέο λογαριασμό Google από ένα άλλο gadget "νέος υπολογιστής" και οτιδήποτε άλλο...

Έγραψα αλληλογραφία στον ιστότοπο του καζίνο, επαναφέρω ξανά όλα τα δεδομένα μου επειδή νόμιζα ότι το ίδιο το τηλέφωνο είχε χακαριστεί,

Και πάλι μου έγραψαν ότι πρέπει να ξεμπλοκάρουν τα χρήματα και να στοιχηματίσω στην ανάληψη στην κάρτα μου, φυσικά έμεινα άναυδος που το έκανα, ανεξάρτητα από το όριο πληρωμής, αλλά όπως λένε, ήδη σκέφτεσαι όταν πέρασε ότι δεν ήταν απαραίτητο.

Και τώρα το διασκεδαστικό, δεν είμαι δυνατός χάκερ, αλλά και πάλι σκέφτηκα ότι τα τελευταία δεδομένα που επαναφέρω και τι έγραψαν οι υπάλληλοι για να μην ανησυχώ, όλα είναι εντάξει με τον λογαριασμό, πηγαίνω στο site σε μια ωρα και δες τα συμπερασματα μου ακυρωθηκαν ολα,παμε παλι να γραψουμε στην υποστηριξη αλλα απλα δεν μπαινει λες και αυτο το παραθυρο δεν παει στα διπλανα μπαινουν ολοι αλλα πατας στο support chat, κάντε κλικ στη φωτογραφία και παρατηρώ ότι τα χρήματα εξαφανίζονται από το υπόλοιπο, για παράδειγμα, μπήκα στο παιχνίδι και έχασα κεφάλαια, αλλά δεν ήταν δυνατή η ανάληψη των κεφαλαίων σε αυτόν, τότε απλώς τα έβαλε))

Εν ολίγοις, δεν μπορείς να πας στον ιστότοπο για να γράψεις στο chat για να μπλοκάρεις τον λογαριασμό, δεν μπορείς να επικοινωνήσεις ούτε με τον διαχειριστή του vip στη ζώνη, οι τηλεφωνικές γραμμές δεν λειτουργούν, απλά δεν έγραψα εκεί το λειτουργικό μέρα, υπάρχει κάτι άλλο. Δεν ήταν αργά, ήταν 7-9 το βράδυ το πολύ, απλά δεν μπορώ να πω καλά με αυτό ακόμα, έγραψα σε όλους τους υπαλλήλους όταν μου έμεινε ένα μικρό ποσό, μετά μου επέτρεψαν να μπω στην υποστήριξη chat και βάλε μόνο στην ουρά "17" αυτός ο αριθμός θυμήθηκε

Το επόμενο πρωί, με είχαν ήδη καλέσει ο τύπος VIP μου, ο διευθυντής μου έδωσε τους αριθμούς των καρτών από τις οποίες αποσύρθηκαν τα χρήματα, κάλεσα την αστυνομία

Στην ερώτησή μου προς τον διαχειριστή, γιατί όταν πηγαίνω στον ιστότοπο, μια συσκευή με διαφορετική IP κάνει κάτι που θα έπρεπε είτε να με διώξει από τον ιστότοπο είτε αυτόν, γιατί μου απάντησε ότι δεν έχουν κάτι που σας επιτρέπει να να είναι από διαφορετικές συσκευές ταυτόχρονα

Καταλαβαίνω ότι δεν φταίνε αυτοί που χάκαραν τον λογαριασμό μου, αλλά ότι μόνο το chat είχε πρόσβαση στους κωδικούς πρόσβασης, επειδή ήταν ο μόνος τρόπος να αλλάξουν τα πάντα και ότι έγραψαν 3 φορές ότι ας ξεμπλοκάρουμε τον λογαριασμό, αν και δίστασα και έγραψαν ότι αν σταθεί, τότε οι πληρωμές θα γίνουν κατά προτεραιότητα, στο support chat του αδειοδοτημένου καζίνο

Είναι καλό που μετά τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης της αλληλογραφίας και τις τρεις φορές,

Στη συνέχεια δεν επικοινωνούσαν για σχεδόν 40 λεπτά

Πιστεύετε ότι συνέπεσε, ή μπορεί κάποιος να ρίξει λίγο φως σε αυτήν τη διαδικασία, γιατί να χάσω χρήματα, είναι επίσης ενδιαφέρον, δεν ήταν δυνατή η ανάληψη χρημάτων από την κάρτα, τότε έχασα ανόητα χρήματα

Ήδη ξόδεψα τα πάντα σε αυτό, μετά δεν είχα χρόνο να το κάνω

+- βρυχήθηκε

Υπήρχαν παρόμοιες περιπτώσεις και τι να κάνω αν συμβεί κάτι τέτοιο, απλά δεν καταλαβαίνω, ακόμα κι αν έπαιζε το χαλασμένο τηλέφωνο, πώς θα μπορούσε να πάει στο site όταν έκανα επαναφορά από το 0, πήγα από άλλο gadget και έγραψα και ρώτησα πότε έγινε η αντικατάσταση ή μια συσκευή, ξέφυγα από αυτό, μόνο εγώ και το chat ήξερα το mail και τους κωδικούς πρόσβασης εκεί. Εκεί βρέθηκε πάντως

Αυτόματη μετάφραση:
kolya622232
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, I would like to start by asking what casino is this please ? Do you have anything left in your gaming account or did you lose it or how is it ? When you were hacked, according to your words, was the money withdrawn to another account, alternatively can you see it in the transactions ? 

Regarding the password you spoke about, I would never give it to anyone and I would always change everything myself, because I wouldn't trust anyone, as such things can be easily misused nowadays. Do you still communicate with the casino or not ? 

Please let me know the answers to my questions and we will see if something can be done further. 

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Απομένει μόνο το ιστορικό των συμπερασμάτων και των ακυρώσεων. Sloto King)) το επόμενο πρωί, ο διευθυντής VIP τηλεφώνησε και είπε ότι έχετε ακόμα 5.000 χιλιάδες στον λογαριασμό σας, οπότε πιθανώς μόνο περισσότερες Κυριακές επαναφέρθηκαν στην κάρτα, δεν πήγα εκεί και μίλησα στο τηλέφωνο

Αυτόματη μετάφραση:
kolya622232
πριν από 1 εβδομάδα

Okay, so you still have some money in your account according to what you describe. Do you have a chance to withdraw it or are you unable to do so ? Do you need to do something and does the casino recommend further steps ? 🤔

πριν από 1 εβδομάδα

Όταν ακυρώθηκε το συμπέρασμα «ας μιλήσουμε για απατεώνα», έχασε περίπου 50 χιλιάδες από τον λογαριασμό του καζίνο, δηλαδή δεν πρόλαβε να χάσει όλο το ποσό.

Μου έγραψαν ήδη πίσω, έγραψα δηλαδή στο chat να μπλοκάρω τα ταμεία. Από το συνολικό ποσό έμειναν 5.000, οπότε έκανα επαναφορά των στοιχείων της κάρτας και τα επαναφέρουν και είπαν 50 χιλ. είναι σαν ερώτηση σε υψηλότερο επίπεδο, περιμένουμε απάντηση

Ο απατεώνας πρόσθεσε άλλα 100 εθνικά νομίσματα στον λογαριασμό του καζίνο, πιστεύοντας ότι τα αποτελέσματα μπορεί να εγκριθούν, αλλά δεν του βγήκε και μάλλον γι' αυτό άρχισε να τα κυλάει

Εκεί, ας πούμε, είναι ένα δίκοπο μαχαίρι

Ταΐσα το καζίνο για 1,5 μήνα, είπα στον διευθυντή ότι ας υπολογίσουμε με IP, μπορείτε να δείτε ποιος επισκέφτηκε τον ιστότοπο, μετά έριξε μόνο τις κάρτες στις οποίες έβγαλε ο απατεώνας και μετά συνέλεξα δεδομένα από την αστυνομία και από τους.

Αυτόματη μετάφραση:
kolya622232
πριν από 1 εβδομάδα

Oh, I'm so sorry. So if you took it to the police and so on, did you manage to sort it out or not at all ? I don't know what the procedure is and what you can do to get your money back. 

However, if you have at least some cash in your account, I hope you will be able to withdraw it and if not, you can contact us and we will try to help you. 

One more time, I'm truly sorry for what happened to you.


Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Έδωσα στην αστυνομία μόνο τους αριθμούς των καρτών που είχα εκδώσει τηλεφωνικά, αλλά μάλλον έπρεπε να πάω σε αυτούς και να γράψω δήλωση

Ενώ λοιπόν περίμενα τους ανωτέρους τους να δώσουν κάποια απάντηση μέχρι αυτή τη στιγμή

Τότε απλά θα πουν ότι καθόσαστε σε δύο συσκευές εκεί, ήταν δυνατό να το προσδιορίσετε μόνο με IP, αλλά

Ο ιστότοπος δεν μου παρείχε τέτοιες πληροφορίες από τις οποίες χρησιμοποιήθηκε IP για πρόσβαση στον ιστότοπο. Είπαν ότι δεν έχουν τέτοια ευκαιρία.

Και χρειάζονται πολλά στιγμιότυπα οθόνης, αλλά κάπως εκείνη τη στιγμή δεν το σκέφτηκα γιατί ήμουν απασχολημένος με την αλλαγή του κωδικού πρόσβασης και του email. Απλώς θα σταθούν στη θέση τους και οι κανόνες σε αυτά σας επιτρέπουν να παίζετε από δύο διευθύνσεις IP ταυτόχρονα.

Και έχω μόνο ιστορικό λειτουργιών στον ιστότοπο και άλλα δεδομένα δεν θα παρέχονται


Αυτόματη μετάφραση:
kolya622232
πριν από 1 εβδομάδα

I was wondering if it would be a good idea to start a complaint with us and our team would try to help you if it will be possible. They'd go into more depth than I do here on the forum and maybe they'd find out more. Wouldn't you be interested in giving it a try ? It's free and the only thing you have to invest is your time.

If you decided you did, you could do so at this link.

If you don't know what to expect from the whole process, I've added a guide that will explain it to you. 

πριν από 1 εβδομάδα

Υπήρχε μια περίπτωση όπου ο λογαριασμός παραβιάστηκε, όταν κέρδισα ένα καλό ποσό χρημάτων, το έβαλα σε ανάληψη και μετά από λίγο καιρό είδα ότι οι αιτήσεις μου απορρίφθηκαν και τα χρήματα ήταν ήδη σε άλλες κάρτες, έγραψα για υποστήριξη, αντικαταστάθηκε το mail δηλαδή ανανέωσε τα πάντα, μου έγραψαν ότι όλα ήταν ξεκλείδωτα ταμεία και τα ξαναέβαλα στην κάρτα μου. Φυσικά αυτό δεν βοήθησε, άλλαξα 3 φορές τη διεύθυνση email μου και τους έγραψα ότι μου ακυρώνουν την ανάληψη και τοποθετούν την κάρτα μου. Κάθε φορά που έκανα επαναφορά των δεδομένων μου, η υποστήριξη μου έγραφε ότι όλα ήταν ασφαλή και θα ξεμπλοκάρουν τον λογαριασμό για να μπορέσω να κάνω ανάληψη ξανά, αλλά το όριο ανά ημέρα που εκδίδουν έχει ήδη φτάσει στην κάρτα μου και ήταν κάπως περίεργο σε εμένα ότι η υποστήριξη αλλάζει τους κωδικούς του mail, και γράφει ότι όλα είναι εντάξει, ξεμπλοκάρω τον λογαριασμό, φυσικά έγραψα στο chat να μπλοκάρω τον λογαριασμό και μετά αποφασίσαμε ήδη για τους κωδικούς αντικατάστασης του mail.

Κατάλαβα ότι κάποιος είχε χακάρει το τηλέφωνο και τον λογαριασμό μου, τους έγραψα, μου είπαν ότι ήταν απλώς αλλαγή email και κωδικού και δεν βοήθησε, ακύρωσαν τα χρήματα στην κάρτα μου και έβαλαν τα δικά τους

Στη συνέχεια δημιούργησα έναν νέο λογαριασμό Google από ένα άλλο gadget "νέος υπολογιστής" και οτιδήποτε άλλο...

Έγραψα αλληλογραφία στον ιστότοπο του καζίνο, επαναφέρω ξανά όλα τα δεδομένα μου επειδή νόμιζα ότι το ίδιο το τηλέφωνο είχε χακαριστεί,

Και πάλι μου έγραψαν ότι πρέπει να ξεμπλοκάρουν τα χρήματα και να στοιχηματίσω στην ανάληψη στην κάρτα μου, φυσικά έμεινα άναυδος που το έκανα, ανεξάρτητα από το όριο πληρωμής, αλλά όπως λένε, ήδη σκέφτεσαι όταν πέρασε ότι δεν ήταν απαραίτητο.

Και τώρα το διασκεδαστικό, δεν είμαι δυνατός χάκερ, αλλά και πάλι σκέφτηκα ότι τα τελευταία δεδομένα που επαναφέρω και τι έγραψαν οι υπάλληλοι για να μην ανησυχώ, όλα είναι εντάξει με τον λογαριασμό, πηγαίνω στο site σε μια ωρα και δες τα συμπερασματα μου ακυρωθηκαν ολα,παμε παλι να γραψουμε στην υποστηριξη αλλα απλα δεν μπαινει λες και αυτο το παραθυρο δεν παει στα διπλανα μπαινουν ολοι αλλα πατας στο support chat, κάντε κλικ στη φωτογραφία και παρατηρώ ότι τα χρήματα εξαφανίζονται από το υπόλοιπο, για παράδειγμα, μπήκα στο παιχνίδι και έχασα κεφάλαια, αλλά δεν ήταν δυνατή η ανάληψη των κεφαλαίων σε αυτόν, τότε απλώς τα έβαλε))

Εν ολίγοις, δεν μπορείς να πας στον ιστότοπο για να γράψεις στο chat για να μπλοκάρεις τον λογαριασμό, δεν μπορείς να επικοινωνήσεις ούτε με τον διαχειριστή του vip στη ζώνη, οι τηλεφωνικές γραμμές δεν λειτουργούν, απλά δεν έγραψα εκεί το λειτουργικό μέρα, υπάρχει κάτι άλλο. Δεν ήταν αργά, ήταν 7-9 το βράδυ το πολύ, απλά δεν μπορώ να πω καλά με αυτό ακόμα, έγραψα σε όλους τους υπαλλήλους όταν μου έμεινε ένα μικρό ποσό, μετά μου επέτρεψαν να μπω στην υποστήριξη chat και βάλε μόνο στην ουρά "17" αυτός ο αριθμός θυμήθηκε

Το επόμενο πρωί, με είχαν ήδη καλέσει ο τύπος VIP μου, ο διευθυντής μου έδωσε τους αριθμούς των καρτών από τις οποίες αποσύρθηκαν τα χρήματα, κάλεσα την αστυνομία

Στην ερώτησή μου προς τον διαχειριστή, γιατί όταν πηγαίνω στον ιστότοπο, μια συσκευή με διαφορετική IP κάνει κάτι που θα έπρεπε είτε να με διώξει από τον ιστότοπο είτε αυτόν, γιατί μου απάντησε ότι δεν έχουν κάτι που σας επιτρέπει να να είναι από διαφορετικές συσκευές ταυτόχρονα

Καταλαβαίνω ότι δεν φταίνε αυτοί που χάκαραν τον λογαριασμό μου, αλλά ότι μόνο το chat είχε πρόσβαση στους κωδικούς πρόσβασης, επειδή ήταν ο μόνος τρόπος να αλλάξουν τα πάντα και ότι έγραψαν 3 φορές ότι ας ξεμπλοκάρουμε τον λογαριασμό, αν και δίστασα και έγραψαν ότι αν σταθεί, τότε οι πληρωμές θα γίνουν κατά προτεραιότητα, στο support chat του αδειοδοτημένου καζίνο

Είναι καλό που μετά τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης της αλληλογραφίας και τις τρεις φορές,

Στη συνέχεια δεν επικοινωνούσαν για σχεδόν 40 λεπτά

Πιστεύετε ότι συνέπεσε, ή μπορεί κάποιος να ρίξει λίγο φως σε αυτήν τη διαδικασία, γιατί να χάσω χρήματα, είναι επίσης ενδιαφέρον, δεν ήταν δυνατή η ανάληψη χρημάτων από την κάρτα, τότε έχασα ανόητα χρήματα

Ήδη ξόδεψα τα πάντα σε αυτό, μετά δεν είχα χρόνο να το κάνω

+- βρυχήθηκε

Υπήρχαν παρόμοιες περιπτώσεις και τι να κάνω αν συμβεί κάτι τέτοιο, απλά δεν καταλαβαίνω, ακόμα κι αν έπαιζε το χαλασμένο τηλέφωνο, πώς θα μπορούσε να πάει στο site όταν έκανα επαναφορά από το 0, πήγα από άλλο gadget και έγραψα και ρώτησα πότε έγινε η αντικατάσταση ή μια συσκευή, ξέφυγα από αυτό, μόνο εγώ και το chat ήξερα το mail και τους κωδικούς πρόσβασης εκεί. Εκεί βρέθηκε πάντως

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε την υπόθεσή σας. Τώρα θα είμαι ακόμα πιο προσεκτικός.

Αυτόματη μετάφραση:
Bedolaga
πριν από 3 ημέρες

Has a similar case ever happened to you ? It's certainly not pleasant and if you encounter any difficulties, you can contact us and we will see if we can help you. 

Of course, I would prefer it if it wasn't necessary and everything went well. ☘️🤗

πριν από 3 ημέρες

Καληνύχτα, μπορείς, αλλά δεν έχω φωτογραφία της αλληλογραφίας από το chat που τους έγραψα. Και αυτό που μου απάντησαν, έχω μόνο ιστορικό ανανεώσεων και αναλήψεων όπου άλλαξαν οι αναλήψεις και μπήκαν σε άλλη κάρτα. Μπορείτε να δοκιμάσετε στον ίδιο τον ιστότοπο και την αλληλογραφία, υπάρχει μια άλλη επιλογή, κάλεσα την τηλεφωνική γραμμή, κανείς δεν σήκωσε το τηλέφωνο. Αλλά αν δεν κάνω λάθος δεν είχαν ωράριο, είναι όλες μέχρι 6

Αυτόματη μετάφραση:
kolya622232
πριν από 2 ημέρες

Actually, you can do it. If you agree that submitting a complaint would help the cause, it's your step to take. 🙏

In my opinion, you have nothing to lose. Follow a few easy steps, if you agree: https://casino.guru/complaints/create 👈

It's up to you, but since the process is completely free, I would recommend that. Don't worry, in the worst-case scenario, the complaint will be rejected - no complication for anyone.

Don't hesitate to ask further questions, we're here.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα