ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΔιατήρηση υπολοίπου

Διατήρηση υπολοίπου

πριν από 2 εβδομάδες από titomarambio17
|
500 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, θέλω να υποβάλω μια καταγγελία κατά του Juegalo.com για παρακράτηση του υπολοίπου μου χωρίς σαφή αιτιολόγηση.

Αφού έπαιξα σύμφωνα με όλους τους κανόνες, ζήτησα να αποσύρω τα χρήματά μου, αλλά το αίτημά μου απορρίφθηκε. Ενημερώθηκα ότι ο λογαριασμός μου ήταν υπό έλεγχο για παραβίαση των Όρων και Προϋποθέσεων, αλλά ποτέ δεν μου είπαν ποιους όρους παραβίασα ή πώς το έκανα.

Μετά από αρκετή αναμονή και πολλά email που ζητούσαν εξηγήσεις, τελικά ενημερώθηκα ότι ο λογαριασμός μου επανενεργοποιήθηκε και ότι μπορούσα να τον χρησιμοποιήσω ξανά. Ωστόσο, τα χρήματά μου εξακολουθούν να κρατούνται και δεν μου έχουν δοθεί περαιτέρω εξηγήσεις για τους λόγους της παρακράτησης.

Το τρέχον υπόλοιπό μου είναι 362.884 $ CLP, αλλά ένα σημαντικό μέρος των κεφαλαίων μου παρακρατήθηκε χωρίς κανένα σαφή ή δικαιολογημένο λόγο. Ζητώ να μου εξηγηθεί συγκεκριμένα η υποτιθέμενη παράβαση ή να επιστραφούν πλήρως τα χρήματά μου.

Εκτιμώ την παρέμβασή σας στην επίλυση αυτής της κατάστασης.

Ειλικρινά,

Χοσέ Τόμας Μαραμπιό

Αυτόματη μετάφραση:
titomarambio17
πριν από 2 εβδομάδες

Hello.

It is nice to see that despite the fact that this casino is not yet in our database, you have managed to file a complaint already. Nick is actually waiting for some more information from you there, so please update him whenever possible.😉

From your description, though, this casino doesn't seem very nice when it comes to the communication with its customers. It is really important to explain the whole reason for keeping any funds from the player. And therefore you have done good that you came here. I hope that our complaint team will be able to sort things out.🤞

May I ask how long have you been playing in this casino and if you managed to fully verify your account?

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Ναι, κατάφερα να τα επαληθεύσω όλα σωστά και ήταν η πρώτη φορά που έπαιξα εκεί για ένα μπόνους, όλα γίνονταν εν κινήσει και κυριολεκτικά μου τα πήραν όλα και δεν μου απάντησαν πια, ούτε στα social media.

Αυτόματη μετάφραση:
titomarambio17
πριν από 1 εβδομάδα

Please update your complaint by following this link; otherwise, the timer will expire and the complaint will be rejected.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα