Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνJokersace3.com withdrawal process

Jokersace3.com withdrawal process (σελίδα 2)

10.907 προβολές 119 απαντήσεις |
πριν από 5 μήνες
|
1 2 3...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Hi,

currently waiting on my withdrawal to be processed.

I’ve just hit the 7 business day mark so fingers are crossed.

Any luck with your withdrawal?

πριν από 4 μήνες

Perhaps next time try to use the "reply" button to address your message to whom you'd like to. 😉

Just a suggestion, you know.

Spadewedge
πριν από 4 μήνες

No, still no joy, 27 business days now they are not replying to emails neither.

chat still works but same reply all the time blaming the financial team and saying they will escalate my complaint it’s just all talk.

gleno105952
πριν από 4 μήνες

Guess it’s just never happening?

Not sure what we can do about it?

Mines for £4330 so wouldn’t mind getting it 😂

Spadewedge
πριν από 4 μήνες

😳 that’s quite an amount, I think I’m more annoyed that they keep leading us on instead of coming up with some shitty excuse not to pay out.

i did read somewhere that barge straat 1 has numerous sites operating Illegally something about shadowing genuine sites not sure what that means though

gleno105952
πριν από 4 μήνες

You’re right, hadn’t heard of barge straat 1 before but just looked it up and there’s apparently a bunch of websites using that address and a fake license number.

https://www.casinomeister.com/forums/threads/global-games-tech-ltd-mad-entertainment-bogus-licensing-claims-rogue-casinos.101297/

Found it on jokersace’ site, doesn’t look hopfully

gleno105952
πριν από 4 μήνες

Γεια σας. Έχετε λάβει τα χρήματά σας από το καζίνο jokersace; Έχει περάσει ένας μήνας από τότε που ζήτησα ανάληψη. Πάντα η ίδια απάντηση στο chat...."η επαλήθευση απαιτεί χρόνο επειδή η ασφάλεια είναι προτεραιότητα".......😂

Το καζίνο δεν απαντά σε email που ρωτούν για το πρόγραμμα πληρωμών ανάληψης... αλλά αν η κατάθεση αποτύχει, το καζίνο προσφέρει αμέσως βοήθεια για την πραγματοποίηση της κατάθεσης.

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 4 μήνες

Hi

no still the same response as you, I’ve threatened them with reporting the theft but they don’t care

Koppari
πριν από 4 μήνες

Yeah same for me, chat said to email Anna, no reply in 24hrs so went back, they said they’d make it a priority, no reply.

Not sure what we can actually do?

πριν από 4 μήνες

I have an open case with them from casino Geru they still haven’t replied to them

Spadewedge
πριν από 4 μήνες

Τώρα οι «21 εργάσιμες ημέρες» που ανακοίνωσε το καζίνο έχουν φτάσει στο τέλος τους. Η φιλική συνομιλία τονίζει μόνο ότι «βρίσκεται σε εξέλιξη έλεγχος για την ασφάλεια των παικτών και μερικές φορές πρέπει να γίνουν πρόσθετοι έλεγχοι για να διασφαλιστεί ότι τα χρήματα πηγαίνουν στο σωστό άτομο». Οι εκπρόσωποι συνομιλίας έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου για να λένε ψέματα. Το καζίνο δεν απαντά στα email.... το καζίνο έχει επίσης κάποιον που ονομάζεται «vip anna».... ο οποίος στέλνει bonus μηνύματα κατά καιρούς αλλά δεν απαντά στα email.... πρέπει να υπάρχει κάποιο «μαλλιαρό χέρι» πίσω από το όνομα «anna».

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 4 μήνες

Yeah I haven’t gotten anywhere, emailed Anna and had nothing back.

Went on and on at support on day and got passed onto a manager called ‘Dan’ but basically got the same response from him.

πριν από 4 μήνες

Τώρα οι «21 εργάσιμες ημέρες» που ανακοίνωσε το καζίνο έχουν φτάσει στο τέλος τους. Η φιλική συνομιλία τονίζει μόνο ότι «βρίσκεται σε εξέλιξη έλεγχος για την ασφάλεια των παικτών και μερικές φορές πρέπει να γίνουν πρόσθετοι έλεγχοι για να διασφαλιστεί ότι τα χρήματα πηγαίνουν στο σωστό άτομο». Οι εκπρόσωποι συνομιλίας έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου για να λένε ψέματα. Το καζίνο δεν απαντά στα email.... το καζίνο έχει επίσης κάποιον που ονομάζεται «vip anna».... ο οποίος στέλνει bonus μηνύματα κατά καιρούς αλλά δεν απαντά στα email.... πρέπει να υπάρχει κάποιο «μαλλιαρό χέρι» πίσω από το όνομα «anna».

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

So you haven't thought about starting a complaint? I mean, if the time they told you they needed and it's been quite a long time, I would probably go that route.

What do you think?

Jaro
πριν από 4 μήνες

Ναι, φαίνεται ότι είναι δύσκολο να πάρω τα χρήματά μου. Το Chat ζητά συγγνώμη για την καθυστέρηση και τη δικαιολογεί με "ασφάλεια και πρόσθετους ελέγχους που προκύπτουν από αυτήν". Η συνεχής χρήση της λέξης "ασφάλεια" έχει ήδη πληθωρίσει. Το Kyc επιβεβαιώθηκε, έχω λάβει μία ανάληψη, δεν έχω παραβιάσει τους κανόνες......ακόμα ένα μήνα τώρα "ελέγχεται".

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 4 μήνες

So if there were no problems before and suddenly the security check is supposed to last for a month, I don't think that's cool. If they don't have a timeframe and they're going to stretch it out, it's better to contact our team and I believe we'll be able to resolve it somehow. 

At least I would give it a shot.🙂

Jaro
πριν από 4 μήνες

Ναι, η έφεση εκκρεμεί. Η πρώτη ανάληψη έγινε σε λιγότερο από μία εβδομάδα... και τώρα είναι πραγματικά δύσκολο να λάβω οποιαδήποτε πληροφορία. Ο Chatvvain δικαιολογεί την καθυστέρηση με πρόσθετους ελέγχους και την ασφάλεια των παικτών..... είναι λοιπόν πραγματικά "ασφαλές" να περιμένουμε.....;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Out of interest was your first withdrawal for less than you’d deposited?

I’ve not hit the 21 working day mark yet but haven’t been able to get real reason for it taking so long

πριν από 4 μήνες

Ναι, η έφεση εκκρεμεί. Η πρώτη ανάληψη έγινε σε λιγότερο από μία εβδομάδα... και τώρα είναι πραγματικά δύσκολο να λάβω οποιαδήποτε πληροφορία. Ο Chatvvain δικαιολογεί την καθυστέρηση με πρόσθετους ελέγχους και την ασφάλεια των παικτών..... είναι λοιπόν πραγματικά "ασφαλές" να περιμένουμε.....;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

To be honest, if I look at the casino's safety index, I would probably be rather negative. But I don't want to do that since your experience was that you already got money from here. 

If the security check is supposed to last that long, it doesn't seem very justified to me. 

So I think you opening a complaint is a good move.

πριν από 4 μήνες

Out of interest was your first withdrawal for less than you’d deposited?

I’ve not hit the 21 working day mark yet but haven’t been able to get real reason for it taking so long

πριν από 4 μήνες

Hello, I haven't played in this casino so I can't answer that for you. 

You've been waiting 21 days? If so and they didn't tell you anything relevant, I certainly wouldn't wait any longer and I would also lodge a complaint. 

What do you say? 

Here is the link 👈

Spadewedge
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, λάβατε τα χρήματά σας; Η συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών του Jokersace, Sonya, Fiona, Katie, Jade.....είναι μια συνομιλία τεχνητής νοημοσύνης. Δεν υπάρχουν άνθρωποι στην εξυπηρέτηση πελατών και το καζίνο δεν απαντά στα email. Χμμμ, τώρα οι παίκτες πραγματικά τα πηδάνε....Αλλά....το chatbot είναι φιλικό....οι απαντήσεις έρχονται γρήγορα....😅


Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 4 μήνες

No sign of any money, not sure what to actually do now?

ahah yep lots of chats with Fiona and Sonya who are defiantly not real, plus a bloke called Dan.

any idea what to do? My withdrawals for £4300 which is a bit silly


1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.