Μου ακούγεται ότι απλώς κάνουν δικαιολογίες για να αποφύγουν απλώς την πληρωμή σας, εάν χρησιμοποιήσατε ηλεκτρονικό πορτοφόλι για να κάνετε κατάθεση, θα πρέπει να σας αφήσουν να κάνετε ανάληψη με τον ίδιο τρόπο, εάν δεν χρησιμοποιήσατε κάρτα για να καταθέσετε απευθείας στο καζίνο ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ. Εάν θέλουν να επαληθεύσουν οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, τότε αυτό θα είναι το ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι που χρησιμοποιήθηκε για την κατάθεση και όχι μια κάρτα. Ποιο καζίνο είναι αυτό; Είναι το ίδιο καζίνο που αρνήθηκε να πληρώσει το προηγούμενο τζάκποτ σας; Αν ναι, γιατί συνεχίσατε να παίζετε εκεί;
Sounds to me they are just making excuses to simply avoid paying you out, if you used an e-wallet to make a deposit, they should let you withdraw with that same method, if you didn't use a card to deposit directly to the casino THERE IS NO NEED TO VERIFY YOUR CARD. If they want to verify any payment method, then that would be your e-wallet which was used to make the deposit, not a card. Which casino is that? Is it the same casino that refused to paid your previous jackpot? If so, why you continued playing there?
Όταν αναφέρατε για πρώτη φορά το τζάκποτ jill, δεν μπορούσα να βρω τίποτα και υπέθεσα ότι ήταν ένα καζίνο που σας αρνείται τα κέρδη από ένα τζάκποτ, αλλά απλώς επανέλεξα και βρήκα μια κριτική εδώ στον γκουρού σχετικά με αυτά, δεν έχει άδεια και υπάρχουν δύο ανεπίλυτα παράπονα σχετικά με τις αναλήψεις. Ενώ η επαλήθευση και οι πρόσθετοι έλεγχοι είναι φυσιολογικοί στα καζίνο, δεν είναι φυσιολογικό ή λογικό να επιβάλλεται η επαλήθευση μιας μεθόδου πληρωμής που δεν χρησιμοποιήθηκε στο καζίνο, πώς θα τους βοηθούσε καθόλου; Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να ελέγξουν το ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι και να βεβαιωθούν ότι σας ανήκει, αυτό θα ήταν λογικό.
Υποβάλετε μια καταγγελία, δώστε ρητές λεπτομέρειες για την υπόθεσή σας, ίσως το καζίνο αντιδράσει στην καταγγελία σας: https://casino.guru/complaints
When you first mentioned jackpot jill I couldn't find anything and supposed it was a casino denying you winnings from a jackpot, but just re-checked and found a review here in guru about them, it has no license and there are two unsolved complaints regarding withdrawals. While verification and additional checkings are normal in casinos, it's not normal or reasonable at all to enforce verification of a payment method that wasn't used in the casino, how would it help them at all? In any case, they should verify your electronic wallet and make sure it belongs to you, that would make sense.
File a complaint, give explicit details about your case, maybe the casino reacts to your complaint: https://casino.guru/complaints
Τώρα που υποβάλατε την καταγγελία απλά περιμένετε, μπορεί να χρειαστούν μερικές εβδομάδες ή και μήνες για να επιλυθεί ή να κλείσει ως ανεπίλυτο, εάν το καζίνο δεν λύσει την κατάσταση. Δεν ξέρω καν αν είναι δυνατόν να ρωτήσω μια τράπεζα για κάρτες που είχαν εκδοθεί προηγουμένως που είτε έληξαν είτε ακυρώθηκαν και τα στοιχεία κάθε κάρτας, οπότε νομίζω ότι το καζίνο ζητά κάτι αδύνατο. Καλή τύχη
Now that you filed the complaint just wait, it can take a couple weeks or even months to be solved or closed as unsolved if the casino doesn't sort the situation out. I don't even know if it's possible to ask a bank about previously issued cards that either expired or were cancelled and each card details, so I think the casino is asking for something impossible. Good luck
Δυστυχώς, αυτός ο παίκτης δεν χρειάζεται πλέον βοήθεια και διέγραψε τις αναρτήσεις.
Ευχαριστούμε για την ατελείωτη υποστήριξή σας, αγαπητέ SunsetGaze. 🙂
Sadly, this player does not need help anymore and deleted the posts.
Thanks for your neverending support, dear SunsetGaze. 🙂
Υποθέτω ότι το καζίνο το έλυσε αμέσως αφού το δημοσιοποίησε, κάτι που είναι καλό, υποθέτω, γιατί η δικαιολογία τους δεν είχε νόημα. Πάντα στην ευχάριστη θέση να προσπαθήσω να βοηθήσω
I suppose the casino solved it right after she made it public, which is a good thing, I guess, because their excuse made no sense. Always happy to try to help
Μάλλον ναι. Αυτή δεν θα ήταν η πρώτη περίπτωση που ο παίκτης χρησιμοποίησε δημοσιεύσεις στο φόρουμ ως μόχλευση. Κανένα πρόβλημα αν και ό,τι λειτουργεί αξίζει να το δοκιμάσετε!
Να είναι καλά! ✨🙌
Probably yes. This would not be the first case when the player used forum posts as leverage. No problem though whatever works is worth trying!
Be well! ✨🙌
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.