Είχα μια νίκη στο καζίνο Mirax. Επιτρέπουν εβδομαδιαία όρια 16.000,00 δολαρίων Νέας Ζηλανδίας. Καθώς είχα ήδη μια ανάληψη την περασμένη εβδομάδα, υπέβαλα δύο αιτήματα ανάληψης για $6000 και $5000,00. Ήταν Τετάρτη την περασμένη εβδομάδα. Στη συνέχεια μου ζητήθηκε να περιμένω όσο ο πάροχος (ρεαλιστικός) επαληθεύσει τη νίκη. Ενώ περίμενα, έπαιξα και έχασα $10.000, οπότε βάλτε ένα όριο στον λογαριασμό μου, ώστε να μπορώ να παίζω μόνο $100 την ημέρα - για να μην χάσω τα υπόλοιπα.
Έτσι σήμερα έλαβα επιτέλους μία πληρωμή. Υποθέτω ότι η νίκη έχει επαληθευτεί. Παρά τις αναλήψεις με διαφορά δευτερόλεπτα, δεν έχω λάβει τη δεύτερη ανάληψη. Πλέον έχουν περάσει πάνω από 3 ώρες μεταξύ τους.
Καθώς η διαδικασία επαλήθευσης του παρόχου είχε πάρει τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, είχα ζητήσει επίσης να θεωρηθεί το εβδομαδιαίο όριο από τη στιγμή της υποβολής του αιτήματος και όχι να διεκπεραιωθεί σε αυτήν την περίπτωση, ώστε να μπορέσω να αποσύρω ένα άλλο εβδομαδιαίο όριο 16.000,00 $.
Αυτό είναι ένα αντίγραφο του email που έλαβα.
Γεια σου, Shelley!
Η Lily είναι εδώ για να σας βοηθήσει σήμερα :)
Αγαπητέ, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με την ομάδα Οικονομικών σχετικά με το αίτημα ανάληψης και θα μπορούσε να το διεκπεραιώσει
Εξαργύρωση 6000 NZD, συγχαρητήρια!💪
Εν τω μεταξύ, προωθήσαμε το αίτημά σας, ωστόσο, μπορώ να βάλω ένα όριο στοιχήματος (100 NZD) στον λογαριασμό σας. Σας παρακαλούμε λοιπόν να το αφαιρέσετε, ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε το αίτημά σας.
Ελπίζουμε για την κατανόησή σας και φροντίστε!🤗
Είμαι σοκαρισμένος. Τι σχέση έχουν τα όριά μου με τις αναλήψεις;;; Αυτό με κάνει πραγματικά να σκέφτομαι ότι καθυστερούν εσκεμμένα, ώστε να επαναλάβω τα κέρδη μου. Είμαι πραγματικά αηδιασμένος με αυτό. Τώρα αναρωτιέμαι αν θα πάρω τη δεύτερη ανάληψη αυτή την εβδομάδα ή αν θα κάνουν ό,τι μπορούν για να μην την πληρώσουν.
Είχε κάποιος άλλος προβλήματα με αυτό το καζίνο; Να υποβάλω ένα παράπονο ή να του δώσω μια-δυο μέρες για να δω αν θα επεξεργαστούν τις άλλες αναλήψεις;
Πολύτιμες οι σκέψεις σου.
I had a win on Mirax casino. They allow weekly limits of $16,000.00 NZ dollars. As I had already had a withdrawal last week, I put in two withdrawal requests for $6000 and $5000.00. This was Wednesday last week. I was then asked to wait while the provider (pragmatic) verified win. While waiting I played and lost $10,000 so put a limit on my account so I could only play $100 per day - so not to lose the rest.
So today I finally got one payment. I assume the win has been verified. Despite the withdrawals occurring seconds apart, I have not received the second withdrawal. It's now been over 3 hours between them.
As the process of the provider verification had taken so long, I had also requested that the weekly limit be assumed from the time of request rather than processed on this occasion, so that I might withdraw another weekly limit of $16,000.00.
This is a copy of the email I received.
Hey, Shelley!
Lily is here to provide you with assistance today:)
Dear, we have already contacted the Finance team regarding your withdrawal request and they could process the
6000 NZD cashout, congrats!💪
Meanwhile, we have forwarded your request, however, I can there's a wager limit (100 NZD) set up on your account. So we kindly ask you to take off it, so we'll be able to consider your request.
Hope for your understanding and take care!🤗
I am gobsmacked. What has my limits to do with withdrawals??? This really makes me think they are deliberately delaying so that I would play back my winnings. I am really disgusted by this. I now wonder if I will even get my second withdrawal this week or whether they will do their best to not pay it.
Has anyone else had issues with this casino? Should I lay in a complaint or give it a couple of days to see if they process the other withdrawals?
Your thoughts much appreciated.