Χαίρετε,
Μπορώ να δω ότι δημιουργήσατε μια καταγγελία σχετικά με αυτό. Μπορώ να γνωρίζω εάν η επαλήθευση του λογαριασμού σας ολοκληρώθηκε, παρακαλώ;
Λάβετε υπόψη σας ότι η επαλήθευση γίνεται πρώτα, μόνο αφού την περάσετε, δικαιούστε την απόσυρση.
Θα μπορούσε να είναι αυτό το πρόβλημα;
Hello,
I can see that you created a complaint about this. May I know whether your account verification was completed, please?
Kindly note that the verification goes first, only after you pass it, you are eligible for the withdrawal.
Could this be the problem?
Εντάξει, σημαίνει ότι όλα τα έγγραφα που παρείχατε έγιναν δεκτά, ούτε ένα δεν λείπει τώρα και λάβατε επίσης κάποιο είδος επιβεβαίωσης ότι η επαλήθευση ολοκληρώθηκε με επιτυχία σωστά;
Παρακαλούμε ενημερώστε την Πετρονέλα και μέσω της καταγγελίας σας , ρώτησε για την επαλήθευση.
Ok, so it means that all documents you've provided were accepted, not a single one is missing now and you also got some sort of confirmation, that the verification was successfully completed right?
Kindly inform Petronela via your complaint as well, she asked about the verification.
Ναι, φαίνεται ότι εγκρίθηκαν
Yes, it appears that they were approved
Si ,sale que fueron aprobados
Ακόμη και χθες παρουσίασα μια άλλη απόδειξη όπου εμφανίζεται το όνομα και ο αριθμός λογαριασμού μου από όπου θα κάνω ανάληψη, ενέκριναν το έγγραφο και έτσι απέρριψαν την κατάθεση
Even yesterday I presented another receipt where my name and account number appear where I am going to withdraw, they approved the document and even so they rejected the deposit
Incluso ayer presente otro recibo donde figura mi nombre y numero de cuenta donde voy a retirar ,me lo aprobaron el documento y aun asi rechazaron el deposito
Ακόμη και χθες παρουσίασα μια άλλη απόδειξη όπου εμφανίζεται το όνομα και ο αριθμός λογαριασμού μου από όπου θα κάνω ανάληψη, ενέκριναν το έγγραφο και έτσι απέρριψαν την κατάθεση
Even yesterday I presented another receipt where my name and account number appear where I am going to withdraw, they approved the document and even so they rejected the deposit
Incluso ayer presente otro recibo donde figura mi nombre y numero de cuenta donde voy a retirar ,me lo aprobaron el documento y aun asi rechazaron el deposito
Χαίρετε,
Λοιπόν, δεν είμαι σίγουρος τι μπορώ να το κάνω τώρα.
Έχετε πρόβλημα με την κατάθεση - χρήματα που αποστέλλονται στον λογαριασμό του καζίνο ή με ανάληψη - χρήματα που σας στέλνει το καζίνο, παρακαλώ;
Hello,
well, I'm not sure what I can make of it now.
Do you have a problem with the deposit - money sent to the casino account or with withdrawal - money sent by the casino to you, please?
Ξεχάστε με αυτό το ΚΑΖΙΝΟ και χάσιμο χρόνου.
Όπου κι αν πάω, θα ξεσκεπάζω αυτούς τους εφημερίους!
Forget with this CASINO and a waste of time.
Wherever I go, I'll unmask these vicars!
Esquece com este CASINO e uma perda de tempo .
seja onde for vou desmascarar estes vigários !
Λοιπόν, μπορώ να φανταστώ ότι πρέπει να είναι πολύ ενοχλητικό, αλλά ακόμα,
Θα περίμενα πρώτα να κλείσει η καταγγελία σας, όλοι κάνουμε λάθη και υπάρχει ακόμα η πιθανότητα το καζίνο να σημειώσει κάποια πρόοδο με το θέμα - τουλάχιστον ελπίζω να υπάρξει πρόοδος. 🤞
Well, I can imagine it must be very annoying, but still,
I would wait for your complaint to be closed first, we all make mistakes and there is still a chance that the casino will make some progress with the issue - at least I hope there'll be progress. 🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.