Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΔεν μπορώ να εξαργυρώσω τη νίκη μου στην 20bet

Δεν μπορώ να εξαργυρώσω τη νίκη μου στην 20bet

 από josealarcon840
|
5.534 προβολές 10 απαντήσεις |
|

Έχω ήδη υποβάλει όλα τα έγγραφα και συνεχίζουν να απορρίπτουν την απόσυρσή μου

Αυτόματη μετάφραση:
josealarcon840

Hello,

I can see that you created a complaint about this. May I know whether your account verification was completed, please?

Kindly note that the verification goes first, only after you pass it, you are eligible for the withdrawal.

Could this be the problem?

Έχω ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό μου, παρουσιάζω όλα όσα μου ζήτησαν

Αυτόματη μετάφραση:
josealarcon840

Ok, so it means that all documents you've provided were accepted, not a single one is missing now and you also got some sort of confirmation, that the verification was successfully completed right?

Kindly inform Petronela via your complaint as well, she asked about the verification.


Radka

Ναι, φαίνεται ότι εγκρίθηκαν

Αυτόματη μετάφραση:

Ακόμη και χθες παρουσίασα μια άλλη απόδειξη όπου εμφανίζεται το όνομα και ο αριθμός λογαριασμού μου από όπου θα κάνω ανάληψη, ενέκριναν το έγγραφο και έτσι απέρριψαν την κατάθεση

Αυτόματη μετάφραση:

Ακόμη και χθες παρουσίασα μια άλλη απόδειξη όπου εμφανίζεται το όνομα και ο αριθμός λογαριασμού μου από όπου θα κάνω ανάληψη, ενέκριναν το έγγραφο και έτσι απέρριψαν την κατάθεση

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

well, I'm not sure what I can make of it now.

Do you have a problem with the deposit - money sent to the casino account or with withdrawal - money sent by the casino to you, please?


Ξεχάστε με αυτό το ΚΑΖΙΝΟ και χάσιμο χρόνου.

Όπου κι αν πάω, θα ξεσκεπάζω αυτούς τους εφημερίους!

Αυτόματη μετάφραση:
Ari_barreira

Well, I can imagine it must be very annoying, but still,

I would wait for your complaint to be closed first, we all make mistakes and there is still a chance that the casino will make some progress with the issue - at least I hope there'll be progress. 🤞

Η απόσυρσή μου απορρίπτεται, παρόλο που ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί. Μου ζητούν αποδείξεις κατάθεσης οι οποίες είναι εικονικές και δεν έκανα τέτοιες καταθέσεις. Αυτός ο πάροχος απλά δεν θέλει να πληρώσει. Συμβουλεύω όλους να μείνουν μακριά από αυτόν τον πάροχο, να παίξουν κάπου αλλού, υπάρχουν αρκετοί αξιόπιστοι πάροχοι.

Αυτόματη μετάφραση:
carlosantoniadis

Hi, does that mean that what the casino requires from you, you didn't deposit into the casino? Did you tell them you couldn't prove something you didn't deposit? Do you have any deposit history in your profile or something where they can show you what they need or explain it to you better? How long have you been trying to resolve the situation? 

Let me know please.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα