Ακύρωσαν την πρώτη μου αίτηση και έπειτα μετά από παράπονα στον γκουρού του καζίνο μετά από 6 ημέρες κλειδώθηκαν το λογαριασμό μου
They canceled my reqest first n then after complaining to casino guru after 6 days they locked my acount wht to do
Περιμένω από το καζίνο των πέντε ημερών να στοιχηματίζω μόνο 24 ημέρες. όταν ο γκουρού του καζίνο έφερε σε συνομιλία με 24 στοιχήματα δεν απαντά ότι δεν έρχονται μπροστά σπρώχνουν τον γκουρού του καζίνο μόνο γκουρού καζίνο που δεν απαντά ούτε μεμονωμένη απάντηση από 24 στοιχήματα σε 8 ημέρες Αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα
I waiting from five days 24betting casino not replying only. when casino guru brought into conversation with 24betting they are not replying they are not coming in front they are pushing casino guru only casino guru replying not even singal reply from 24 betting in 8 days I m facing serious problem
Το παράπονό μου απορρίφθηκε, τα χρήματά μου αμφισβήτησαν το 200000 από 24 στοιχήματα που είναι cheaters σίγουρα δεν παίζουν κάποιον που είναι cheatrs
My complaint got rejected my money disputed 200000 from 24 betting they are cheaters for sure dont play any one they are cheatrs
Εξετάζω την υπόθεσή σας εδώ: https://casino.guru/24betting-casino-player-s-struggling-to-withdraw-winnings-1
Η υπόθεση δεν απορρίφθηκε επειδή το καζίνο δεν θα απαντούσε. Παρείχαν επαρκή αποδεικτικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι παραβιάσατε τους όρους και τις προϋποθέσεις τους δημιουργώντας πολλαπλούς λογαριασμούς και αποκτήσατε ένα άδικο πλεονέκτημα λόγω αυτού. Οποιοδήποτε άλλο καζίνο θα έκανε το ίδιο - απλά θα έκλειναν τους λογαριασμούς και θα ακύρωναν τα κέρδη.
I'm looking at your case here: https://casino.guru/24betting-casino-player-s-struggling-to-withdraw-winnings-1
The case wasn't rejected because the casino wouldn't reply. They provided sufficient evidence proving that you violated their terms and conditions by creating multiple accounts and getting an unfair advantage due to it. Any other casino would do the same - they'd simply close the accounts and voided the winnings.
Δεν έχω καμία ιδέα για το τι να κάνω τώρα. Απαγορεύεται η χρήση της κάρτας κάποιου άλλου σε διαδικτυακά καζίνο. Γι 'αυτό οι λογαριασμοί αποκλείστηκαν were
I don't really have any idea about what to do now. It's forbidden to use someone else's card in online casinos. That's why the accounts were blocked 😕
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.