ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΔεν επεξεργάζονται την απόσυρσή μου.

Δεν επεξεργάζονται την απόσυρσή μου.

πριν από 2 μήνες από chikysan16
|
756 προβολές 9 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, είμαι ιδιοκτήτης μιας πολύ δημοφιλής σελίδας στο Facebook στη Λατινική Αμερική. Η 1 Win μας έγραψε για να κάνουμε μια συνεργασία. Γνωριστήκαμε και πριν μας ανατεθεί ο κωδικός συνεργάτη, τους είπα ότι θα δοκιμάσω την πλατφόρμα, γιατί δεν θα έβαζα ποτέ την κοινότητά μου σε κίνδυνο.


Έκανα την πρώτη μου κατάθεση χωρίς κανένα πρόβλημα. Για να μάθω αν τα μπόνους κατάθεσης ήταν πραγματικά, έκανα μια δεύτερη κατάθεση και δεν πιστώθηκε αμέσως. Έστειλα δικαιολογητικά και προστέθηκε το υπόλοιπο. Έκανα και τρίτη κατάθεση με κάρτα και έγινε το ίδιο, δεν πιστώθηκε, έγραψα στην υποστήριξη, έστειλα τα έγγραφα συναλλαγής και πιστώθηκε το υπόλοιπο. Αποφάσισα να κάνω την 4η κατάθεση με τραπεζικό έμβασμα και πιστώθηκε μετά από 17 ώρες.


Συνολικά κατέθεσα 400.000 Αρ. Περίπου 265 USD.


Αποφάσισα να δοκιμάσω τον ιστότοπο και έπαιξα αρκετούς κουλοχέρηδες από διάφορους παρόχους, μετά από 3 ώρες παιχνιδιού πήρα ένα θετικό υπόλοιπο 1 Millom ARS, περίπου 660 USD.


Προχώρησα στην απόσυρση.


Επέλεξα τραπεζικό έμβασμα, μου ζήτησαν να περιμένω 48 ώρες, περίμενα 72, η ανάληψη δεν διεκπεραιώθηκε. Έγραψα για υποστήριξη και μου είπαν να επικοινωνήσω με την ασφάλεια. Τους έγραψα και μου ζήτησαν να επαληθεύσω την ταυτότητά μου και μου ζήτησαν να περιμένω 14 μέρες με δυνατότητα 30 όπως έχω αναθεωρήσει, είναι πολύ συχνό στα παράπονα σε αυτό το φόρουμ.


Οι άνθρωποι που επικοινώνησαν μαζί μου και μου έδωσαν ακόμη και τον κωδικό συνεργάτη μου, ο οποίος δεν χρησιμοποιήθηκε, επειδή έγραψα 1 νίκη χωρίς κωδικό, το αναφέρω γιατί ως δικηγόρος που είμαι, δεν θέλω να με εκπλήξει με τίποτα ο πράκτορας στοιχημάτων. . Επιστρέφοντας στο θέμα, τα άτομα στην ομάδα WhatsApp σταμάτησαν να μου απαντούν, η υποστήριξη δεν απαντά και οι αναλήψεις δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία. Επειδή εργάζομαι αρκετά χρόνια στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών, ξέρω ότι δεν έχω υποπέσει σε κανένα σφάλμα, έχω συνεργαστεί με καζίνο και συναφείς εταιρείες χωρίς πρόβλημα.


Αφήνω αυτήν την καταγγελία για να λύσω το πρόβλημά μου ή να αποτρέψω περισσότερους ανθρώπους από το να πέσουν σε αυτήν την ανήθικη πρακτική.



Αυτόματη μετάφραση:
chikysan16
πριν από 2 μήνες

So do I understand correctly that your account is still under verification? Did you successfully submit all the documents requested?

It is quite known that we give casinos 14 full days to proceed the verification and the withdrawal. So, if after this time period you have no success, please do not hesitate to file a complaint here and our team will try to help.

Here is the link where you can submit it, just in case.

Please let us know how it goes.

Romi
πριν από 2 μήνες

Η αλήθεια είναι ότι ανησυχώ πολύ, σήμερα μου απάντησαν και μου ζήτησαν φωτογραφία, επαναλαμβάνω, μου ζήτησαν φωτογραφία της πιστωτικής μου κάρτας, μου είπαν διακριτικά ότι μπορώ να στείλω την κατάσταση του λογαριασμού μου, αν δεν ήθελα για να στείλω τα στοιχεία μου, έστειλα τη δήλωση λογαριασμού γιατί δεν στέλνουν αριθμούς ασφαλείας ή οτιδήποτε θα με έκανε θύμα απάτης, αλλά επέμειναν να στείλω φωτογραφίες της κάρτας μου. Έστειλα μια φωτογραφία κρύβοντας τους κωδικούς ασφαλείας και τους αριθμούς της κάρτας μου για ασφάλεια αλλά δεν απάντησαν πια. Έχω μείνει 15 μέρες χωρίς να μπορώ να κάνω ανάληψη. file


Είμαι δικηγόρος και κανένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, ή ακόμα και εταιρεία, δεν μπορεί να σας ζητήσει φωτογραφίες της πιστωτικής σας κάρτας.

Αυτόματη μετάφραση:
chikysan16
πριν από 2 μήνες

You have done the right thing by covering the security number and other numbers on your card. That is how you should always do it. They can ask you for the picture of your card, but always be secure about how to send it.

I saw that you have successfully submitted the complaint and soon our team will start to work on it. We always give casinos 14 full days to proceed with the withdrawal before we intervene.

May I ask, though, if your account is verified now? Did you get any message about it?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Romi
πριν από 2 μήνες

Έχω ήδη ολοκληρώσει ολόκληρη τη διαδικασία, συμπεριλαμβανομένης της αποστολής μιας φωτογραφίας της κάρτας μου που προστατεύει τους αριθμούς ασφαλείας μου. file

Αυτόματη μετάφραση:
chikysan16
πριν από 2 μήνες

I just browsed through your complaint which our team had to reject unfortunately.

Sorry, I couldn't understand it well, that you are actually cooperating with this casino as an affiliate. I though that you were a player.🤷‍♀️

Anyhow, I hope that everything will get solved soon there. Please keep us informed about it, we'll like to hear the outcome.🙏

πριν από 2 μήνες

Δεν ξεκίνησα ποτέ τη συνεργασία, ήθελαν να τους δουλέψω, έκανα εγγραφή χωρίς κωδικό συνεργάτη. Με έβλαψαν σε προσωπικό επίπεδο, δοκίμασα το καζίνο πριν το προωθήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
chikysan16
πριν από 2 μήνες

That must be a tough situation for you then, but do I understand correctly that the issue you are experiencing is just from playing at this casino as an usual player?🤔

If it's so, you should definitely explain it to our complaint team, I believe.

πριν από 2 μήνες

Σωστό, το 1 win Casino δεν απαντά πλέον στα μηνύματά μου και έχουν περάσει 20 ημέρες χωρίς να διεκπεραιωθεί η ανάληψη μου. Θα υποβάλω ξανά την καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
chikysan16
πριν από 2 μήνες

You can ask to reopen the complaint if you explain well the situation.

Please let us know how it goes. I really like to see the outcome of this.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα