πριν από 1 έτος
Γεια σου Kristina, μπορείς να ελέγξεις τα εισερχόμενά σου στο kristina.s@casino.guru ; ευχαριστώ
Hi Kristina, can you please check your inbox at kristina.s@casino.guru? thanks
0
Γεια σου Kristina, μπορείς να ελέγξεις τα εισερχόμενά σου στο kristina.s@casino.guru ; ευχαριστώ
Hi Kristina, can you please check your inbox at kristina.s@casino.guru? thanks
Γεια σου,
Θα ειδοποιήσω την Kristina για αυτό αύριο. Δεν απαντά στο φόρουμ, ασχολείται με τα παράπονα 😉.
Μπορείτε να εξηγήσετε, ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα με την απάντησή σας, παρακαλώ;
Hi there,
I will notify Kristina about that tomorrow.She does not respond on the forum, she deals with the complaints 😉.
Can you explain, what seems to be the problem with your reply, please?
Γεια,
επειδή η Kristina δεν το έχει εγκρίνει ακόμα - δεν είναι ορατό στο κοινό, περιμένει αναθεώρηση.
Αυτό το κάνουμε για να διασφαλίσουμε ότι κάθε είδους ευαίσθητες πληροφορίες δεν θα είναι διαθέσιμες δημόσια.
Υποθέτω σωστά, ότι τώρα βρίσκετε τρόπο να απαντήσετε στην καταγγελία;
Μπορείτε πάντα να έχετε πρόσβαση στο παράπονό σας μέσω του προφίλ σας ή να χρησιμοποιήσετε απευθείας αυτόν τον σύνδεσμο . Σας εύχομαι καλό τέλος.🤞
Hello,
because Kristina has not approved it yet - it is not visible to the public, it's waiting for review.
We do that to make sure that any kind of sensitive information won't be available publically.
Am I assuming correctly, that now you find a way how to respond to the complaint?
You can always access your complaint via your profile, or use this link directly. I wish you a happy ending.🤞
Σίγουρα 🙂
αν χρειάζεστε κάτι άλλο, απλώς ενημερώστε μας. Θα ήταν καλό να αναφέρουμε ότι αντιμετωπίζουμε έναν απίστευτα υψηλό αριθμό παραπόνων από παίκτες, δυστυχώς ως αποτέλεσμα οι απαντήσεις στα παράπονα μπορεί να καθυστερήσουν.
Παρακαλώ, κάντε υπομονή μαζί μας.
Sure thing 🙂
if you need anything else, just let us know. Would be good to mention that we are experiencing an incredibly high amount of submitted complaints from players, sadly as a result the complaint replies may be delayed.
Please, be patient with us.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.