πριν από 4 μήνες
Γεια σου Julio.
Είναι πολύ σημαντική πληροφορία. Πού το πήρες;
Hi Julio.
That's very important information. Where did you get it?
Ola Julio.
Essa informaçao é muito importante. Onde a foi buscar?
0
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γεια σου Julio.
Είναι πολύ σημαντική πληροφορία. Πού το πήρες;
Hi Julio.
That's very important information. Where did you get it?
Ola Julio.
Essa informaçao é muito importante. Onde a foi buscar?
Προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων από χοντρό πειρατή και συνέχιζα να λαμβάνω την ίδια απάντηση στη ζωντανή συνομιλία, βεβαιωθείτε ότι είναι ούτως ή άλλως τώρα όταν κάνω κλικ στη ζωντανή συνομιλία, δεν φορτώνει ακόμη και είναι σαν να μην κάνω κλικ σε τίποτα
Been trying to withdraw money from fat pirate and kept getting same response of the live chat sure it’s ai anyway now when I click on live chat it dosent even load it’s as if I’m not clicking anything
Είναι πάντα καλύτερο να έρθετε σε επαφή με την υποστήριξη μέσω email όταν πρόκειται για αναλήψεις, για να σας πω την αλήθεια πάντως.
Μπορώ να ρωτήσω πριν από πόσο καιρό το ζητήσατε και αν χρειαζόταν η επαλήθευση, παρακαλώ;
It is always better to get in touch with the support by email when it comes to withdrawals, to tell you the truth anyway.
May I ask how long ago you requested it and if the verification was needed, please?
Αυτά τα καζίνο με άδεια Κουρασάο δεν είναι αξιόπιστα. Αλλάζουν τις συνθήκες από τη μια μέρα στην άλλη για να αποφύγουν να πληρώσουν. Είχα πολλά προβλήματα και στο τέλος τα παρατάς και καταλήγεις να χάσεις τα χρήματά σου. Επίσης, το να ζητήσετε επαλήθευση KYC μόλις κάνετε ανάληψη είναι παράνομο. Πρέπει να το ζητήσουν πριν καταθέσουν ή να μην το ζητήσουν να γίνει ανάληψη, το αντίθετο είναι εντελώς παράνομο.
These Curacao-licensed casinos are not reliable. They change the conditions from one day to the next to avoid paying. I have had many problems and in the end you give up and end up losing your money. Also, requesting KYC verification once you make a withdrawal is illegal. They have to ask for it before depositing or not ask for it to withdraw, the opposite is totally illegal.
Estos casinos con licencia de Curaçao no son fiables. Cambian las condiciones de un día para el otro para no pagar. He tenido muchos problemas y al final uno desiste y termina perdiendo el dinero. Además, solicitar la verificación por KYC una vez haces el retiro es ilegal. Tienen que pedirla antes de depositar o no pedirla para retirar, lo contrario es totalmente ilegal.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας σχετικά με αυτό το καζίνο , στην πραγματικότητα λειτουργεί χωρίς άδεια.
Είσαι παίκτης εκεί;
Μπορώ επίσης να ρωτήσω αν είναι παράνομο στη χώρα σας, παρακαλώ; Υπάρχει κάποιος νόμος σχετικά με αυτό;
According to our information about this casino, it operates without a license, actually.
Are you a player there?
May I also ask if it is illegal in your country, please? Is there some law regarding this?
Γιατί μου έχει συμβεί αρκετές φορές, με αυτά τα καζίνο του Κουρασάο. Περιμένεις ατελείωτα για να μπορέσεις να κάνεις ανάληψη 800 ή 1000 ευρώ και στο τέλος, τα παρατάς και καταλήγεις να χάνεις στο καζίνο μετά από εβδομάδες που προσπαθείς να τα αποσύρεις. Αυτό θέλουν, να βαρεθείς και να χάσεις τα λεφτά.
Because it has happened to me several times, with these Curacao casinos. You wait endlessly to be able to withdraw 800 or 1000 euros, and in the end, you give up and end up losing at the casino after weeks of trying to withdraw it. They want that, that you get bored and lose the money.
Porque me ha pasado varias veces, con estos casinos de Curaçao. Esperas infinitas para poder lograr retirar 800 o 1000 euros, que al final, desistes y terminas perdiendo en el casino después de semanas de intentar retirarlo. Ellos buscan eso, que te aburras y pierdas el dinero.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας σχετικά με αυτό το καζίνο , στην πραγματικότητα λειτουργεί χωρίς άδεια.
Είσαι παίκτης εκεί;
Μπορώ επίσης να ρωτήσω αν είναι παράνομο στη χώρα σας, παρακαλώ; Υπάρχει κάποιος νόμος σχετικά με αυτό;
According to our information about this casino, it operates without a license, actually.
Are you a player there?
May I also ask if it is illegal in your country, please? Is there some law regarding this?
Αυτό το καζίνο και όλα τα παρόμοια λειτουργούν χωρίς επίσημη άδεια, γι' αυτό και δεν μπορούν να ζητήσουν KYC.
Ζητούν KYC μόνο όταν έχετε πετύχει μια μεγάλη νίκη (πάνω από 500€), κάτι που είναι εντελώς παράνομο. Μα... σε ποιον παραπονιέσαι; Κανείς δεν έχει «επίσημα» αυτό το καζίνο, απλώς η άδειά του είναι παράνομη. Σου κλέβουν τα λεφτά. Δεν υπάρχει νόμος που να σας προστατεύει από αυτόν τον τύπο πλατφόρμας. Οι σοβαρές πλατφόρμες διαθέτουν KYC πριν από την εγγραφή και δεν χρειάζονται περισσότερες από 24 ώρες για να στείλουν την πληρωμή στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Έχω προσπαθήσει ακόμη και να κάνω αναλήψεις σε αυτό το καζίνο, casinia, cashed, my empire, legiano casino... και κανένα από αυτά δεν λειτούργησε. Κατάφερα να κάνω ανάληψη χρημάτων μόνο στο bizzo casino, στο gransino και στο 5gringos, ενώ τα δύο πρώτα ήταν επίσης από τον ίδιο πάροχο.
This casino and all similar ones operate without an official license, that is why they cannot request KYC.
They only ask for KYC when you have achieved a big win (over €500), which is totally illegal. But... who do you complain to? Nobody 'officially' owns this casino, it's just that their license is illegal. They steal your money. There is no law to protect you from this type of platform. Serious platforms have KYC prior to registration, and they don't take more than 24 hours to send the payment to your bank account.
I have even tried to make withdrawals at this one, casinia, cashed, my empire, legiano casino... and none of them worked. I was only able to withdraw money at bizzo casino, gransino and 5gringos, the first two also being from the same provider.
Este casino y todos los similares operan sin licencial oficial, por eso no pueden solicitar KYC.
Tan solo solicitan KYC cuando has logrado una gran victoria (superior a 500€), lo cual es totalmente ilegal. Pero... ¿a quién reclamas? ni siquiera nadie 'oficialmente' es dueño de este casino, simplemente su licencia es ilegal. Te roban el dinero. No hay ninguna ley que te proteja ante este tipo de plataformas. Las plataformas serias tienen KYC previo al registro, y esas no demoran más de 24h en enviar el pago a tu cuenta bancaria.
Incluso, he intentado hacer retiros, en este, casinia, cashed, my empire, legiano casino... y ninguno ha funcionado. Tan solo en bizzo casino, en gransino y en 5gringos conseguí retirar el dinero, siendo los 2 primeros también del mismo proveedor.
Πρέπει να παραμείνω ανώνυμος επειδή είμαι δοκιμαστής διαδικτυακού καζίνο και είχα νίκες σε μερικές περιπτώσεις και όπως είπα, είναι εντελώς αδύνατο να κάνετε ανάληψη χρημάτων από αυτά τα καζίνο. Όλα αυτά τα καζίνο που δεν πληρώνουν μέσα σε 24 ώρες είναι απάτη. Εάν δεν πληρώσουν εντός 24 ωρών, δεν θα σας πληρώσουν.
Όπως λέω: bizzo casino, gransino... με έχουν πληρώσει 200 USD την ίδια μέρα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Επειδή η δουλειά μου με κάνει να παίζω σε αυτά τα καζίνο, που είναι αδύνατο να αποσύρω ό,τι έχω κερδίσει, αλλιώς θα έπαιζα σε καζίνο όπως το betfury, το fortunejack... που είναι κρυπτοκαζίνο και αποσύρονται στο πορτοφόλι σου μέσα σε λίγα λεπτά. Καθώς η ανάληψη από το USDT θα πρέπει να είναι, άμεση ή σχεδόν. Αλλά πρέπει να παίξω σε αυτά τα καζίνο χωρίς άδεια Κουρασάο λόγω της δουλειάς μου ως ελεγκτής διαδικτυακού καζίνο.
Είμαστε σχεδόν βέβαιοι ότι πρόκειται για καζίνο που χρησιμοποιούνται στην περιοχή της Λευκορωσίας, της Ρωσίας... για ξέπλυμα χρήματος από τον ιδιοκτήτη, με άδεια στο Κουρασάο.
I have to remain anonymous because I am an online casino tester and I have had wins on a few occasions and as I said, it is totally impossible to withdraw money from these casinos. All these casinos that do not pay within 24 hours are a scam. If they do not pay within 24 hours they will not pay you.
As I say: bizzo casino, gransino... they have paid me 200 USD on the same day without any problem.
Because my job makes me play in these casinos, which is impossible to withdraw what I have won, otherwise I would play in casinos like betfury, fortunejack... which are crypto casinos and are withdrawn to your wallet in a matter of minutes. As a withdrawal by USDT should be, instant or almost. But I have to play in these casinos without a Curacao license because of my job as an online casino tester.
We are almost certain that these are casinos used in the area of Belarus, Russia... for money laundering by the owner, licensed in Curaçao.
Tengo que mantenerme en el anonimato porque soy tester de casinos en línea y he conseguido victorias en algunas ocasiones y como digo, es totalmente imposible retirar dinero de estos casinos. Todos estos casinos que no pagan en 24 horas, son una estafa. Si no pagan en 24 horas no te pagarán.
Como digo: bizzo casino, gransino... me han llegado a pagar el mismo dia 200 usdt sin problema.
Porque mi trabajo me hace jugar en estos casinos, que es un imposible conseguir retirar lo ganado, sino jugaria en casinos como betfury, fortunejack... que son de crypto y se retira a tu billetera en cuestión de minutos. Como debe ser un retiro por USDT, instantáneo o casi. Pero tengo que jugar en estos casinos sin licencia de Curaçao por mi trabajo de tester de casinos en línea.
Estamos casi seguros de que son casinos que se usan en la zona de Bielorrusia, Rusia... para lavar dinero por parte del propietario, con licencia en Curaçao.
Ζητώ να επικοινωνήσετε αμέσως με αυτά τα παράτυπα καζίνο και να τους ζητήσετε τα εξής, εσείς είστε αυτοί που μπορείτε να το κάνετε, η κατάσταση που ζούμε με αυτά τα διαδικτυακά καζίνο του Κουρασάο που επιδιώκουν μόνο να κλέψουν χρήματα και χρόνο από τους χρήστες είναι απαράδεκτη. Ευτυχώς, δεν έχω παίξει ποτέ τα δικά μου χρήματα.
I request that you immediately contact these irregular casinos and ask them for the following, you are the ones who can do it, the situation we live with these Curaçao online casinos that only seek to steal money and time from users is unacceptable. Luckily, I have never played my own money.
Solicito que contacten de inmediato con estos casinos irregulares y les soliciten lo siguiente, ustedes son los que pueden hacerlo, es inaceptable la situación que vivimos con estos casinos en línea de Curaçao que solo buscan robar dinero y tiempo a los usuarios. Por suerte, nunca he jugado mi propio dinero.
Αυτό το καζίνο και όλα τα παρόμοια λειτουργούν χωρίς επίσημη άδεια, γι' αυτό και δεν μπορούν να ζητήσουν KYC.
Ζητούν KYC μόνο όταν έχετε πετύχει μια μεγάλη νίκη (πάνω από 500€), κάτι που είναι εντελώς παράνομο. Μα... σε ποιον παραπονιέσαι; Κανείς δεν έχει «επίσημα» αυτό το καζίνο, απλώς η άδειά του είναι παράνομη. Σου κλέβουν τα λεφτά. Δεν υπάρχει νόμος που να σας προστατεύει από αυτόν τον τύπο πλατφόρμας. Οι σοβαρές πλατφόρμες διαθέτουν KYC πριν από την εγγραφή και δεν χρειάζονται περισσότερες από 24 ώρες για να στείλουν την πληρωμή στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Έχω προσπαθήσει ακόμη και να κάνω αναλήψεις σε αυτό το καζίνο, casinia, cashed, my empire, legiano casino... και κανένα από αυτά δεν λειτούργησε. Κατάφερα να κάνω ανάληψη χρημάτων μόνο στο bizzo casino, στο gransino και στο 5gringos, ενώ τα δύο πρώτα ήταν επίσης από τον ίδιο πάροχο.
This casino and all similar ones operate without an official license, that is why they cannot request KYC.
They only ask for KYC when you have achieved a big win (over €500), which is totally illegal. But... who do you complain to? Nobody 'officially' owns this casino, it's just that their license is illegal. They steal your money. There is no law to protect you from this type of platform. Serious platforms have KYC prior to registration, and they don't take more than 24 hours to send the payment to your bank account.
I have even tried to make withdrawals at this one, casinia, cashed, my empire, legiano casino... and none of them worked. I was only able to withdraw money at bizzo casino, gransino and 5gringos, the first two also being from the same provider.
Este casino y todos los similares operan sin licencial oficial, por eso no pueden solicitar KYC.
Tan solo solicitan KYC cuando has logrado una gran victoria (superior a 500€), lo cual es totalmente ilegal. Pero... ¿a quién reclamas? ni siquiera nadie 'oficialmente' es dueño de este casino, simplemente su licencia es ilegal. Te roban el dinero. No hay ninguna ley que te proteja ante este tipo de plataformas. Las plataformas serias tienen KYC previo al registro, y esas no demoran más de 24h en enviar el pago a tu cuenta bancaria.
Incluso, he intentado hacer retiros, en este, casinia, cashed, my empire, legiano casino... y ninguno ha funcionado. Tan solo en bizzo casino, en gransino y en 5gringos conseguí retirar el dinero, siendo los 2 primeros también del mismo proveedor.
Λοιπόν, δεν είμαι σίγουρος για νόμιμα ή παράνομα πράγματα, όπως τα αποκαλείτε εδώ. Δεν είμαστε νομικοί εδώ, ξέρετε,
Ωστόσο, χωρίς την προστασία αυτού του καζίνο, δεν είναι ασυνήθιστο ότι ένα καζίνο ξεκινά τη διαδικασία επαλήθευσης μόνο όποτε ζητείται ανάληψη.
Παρακαλώ πάρτε το ως εξής: φανταστείτε ότι υπάρχουν 100 παίκτες που εγγράφονται σε ένα διαδικτυακό καζίνο. Δοκιμάζουν κάποια παιχνίδια, χάνουν και δεν θέλουν να παίξουν ξανά σε αυτό το καζίνο γιατί δεν τους άρεσε πολύ. Ας πούμε ότι 10 από αυτούς θα είναι χαρούμενοι και ίσως κερδίσουν κάτι εκεί. Φανταστείτε τώρα πόσο χρονοβόρο θα ήταν για το καζίνο να επαληθεύσει όλους αυτούς τους 100 παίκτες εκ των προτέρων. Με παίρνεις εδώ;
Θα μπορούσατε ίσως να μας πείτε ποιος ήταν ο λόγος που δεν μπορούσατε να κάνετε ανάληψη, ωστόσο, σε άλλα καζίνο;
Well, I am not sure about any legal or illegal things, as you call them here. We are not laywers here, you know,
But, without protecting this casino, it is not unusual that a casino would start the verification process only whenever a withdrawal is requested.
Please take it this way: imagine that there are 100 players who sign up to an online casino. They try some games, they lose, and they don't want to play at that casino again because they didn't like it very much. Just let's say 10 of them will be happy and maybe win something there. So now imagine how time-consuming it would be for the casino to verify all these 100 players beforehand. Do you get me here?
Could you maybe tell us what was the reason for you not being able to withdraw, though, at other casinos?
Ζητώ να επικοινωνήσετε αμέσως με αυτά τα παράτυπα καζίνο και να τους ζητήσετε τα εξής, εσείς είστε αυτοί που μπορείτε να το κάνετε, η κατάσταση που ζούμε με αυτά τα διαδικτυακά καζίνο του Κουρασάο που επιδιώκουν μόνο να κλέψουν χρήματα και χρόνο από τους χρήστες είναι απαράδεκτη. Ευτυχώς, δεν έχω παίξει ποτέ τα δικά μου χρήματα.
I request that you immediately contact these irregular casinos and ask them for the following, you are the ones who can do it, the situation we live with these Curaçao online casinos that only seek to steal money and time from users is unacceptable. Luckily, I have never played my own money.
Solicito que contacten de inmediato con estos casinos irregulares y les soliciten lo siguiente, ustedes son los que pueden hacerlo, es inaceptable la situación que vivimos con estos casinos en línea de Curaçao que solo buscan robar dinero y tiempo a los usuarios. Por suerte, nunca he jugado mi propio dinero.
Λοιπόν, δυστυχώς, ακόμα κι αν ζητήσετε κάτι από εμάς να κάνουμε, δεν έχουμε τέτοια δύναμη, ξέρετε.
Είμαστε απλώς ένας μεσολαβητής μεταξύ παικτών και καζίνο που στοχεύει σε δίκαιο τζόγο εδώ, για να το ξέρετε. 🤷♀️
Well, unfortunately, even if you request something from us to do, we have no such power, you know.
We are just a mediator between players and casinos who aims for fair gambling here, for you to know. 🤷♀️
Είναι παράνομο, γιατί για να ζητήσετε επαλήθευση KYC πρέπει να ζητηθεί πριν από την πρώτη κατάθεση. Αυτό συμβαίνει με οποιοδήποτε ρυθμιζόμενο διαδικτυακό καζίνο (bet365, bwin...) είναι καζίνο + bookmakers, αλλά σε αυτήν την περίπτωση προσφέρουν το ίδιο πράγμα.
Μάλιστα, η διαδικασία είναι παράνομη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, γιατί
Είμαι δοκιμαστής διαδικτυακού καζίνο και έχω συνηθίσει σε αυτές τις πλατφόρμες απάτης.
It is illegal, because to request a KYC verification it must be requested before the first deposit. This happens with any regulated online casino (bet365, bwin...) they are casinos + bookmakers, but in this case they offer the same thing.
In fact, the procedure is illegal in the European Union, because
I am an online casino tester and I am used to these scam platforms.
Es ilegal, porque para pedir una verificación KYC debe solicitarse antes del primer depósito. Así sucede con cualquier casino regulado online (bet365, bwin...) son casinos+casa de apuestas, pero para el caso ofrece lo mismo.
De hecho es ilegal en la Union Europea el procedimiento, porque
Soy probador de casinos en línea y estoy acostumbrado a estas plataformas scam.
Είναι παράνομο, γιατί για να ζητήσετε επαλήθευση KYC πρέπει να ζητηθεί πριν από την πρώτη κατάθεση. Αυτό συμβαίνει με οποιοδήποτε ρυθμιζόμενο διαδικτυακό καζίνο (bet365, bwin...) είναι καζίνο + bookmakers, αλλά σε αυτήν την περίπτωση προσφέρουν το ίδιο πράγμα.
Μάλιστα, η διαδικασία είναι παράνομη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, γιατί
Είμαι δοκιμαστής διαδικτυακού καζίνο και έχω συνηθίσει σε αυτές τις πλατφόρμες απάτης.
It is illegal, because to request a KYC verification it must be requested before the first deposit. This happens with any regulated online casino (bet365, bwin...) they are casinos + bookmakers, but in this case they offer the same thing.
In fact, the procedure is illegal in the European Union, because
I am an online casino tester and I am used to these scam platforms.
Es ilegal, porque para pedir una verificación KYC debe solicitarse antes del primer depósito. Así sucede con cualquier casino regulado online (bet365, bwin...) son casinos+casa de apuestas, pero para el caso ofrece lo mismo.
De hecho es ilegal en la Union Europea el procedimiento, porque
Soy probador de casinos en línea y estoy acostumbrado a estas plataformas scam.
Νομίζω ότι υπεραπλουστεύσατε το όλο θέμα. Για να μην μιλήσουμε για το γεγονός ότι προτιμούμε μια δίκαιη προσέγγιση παρά μια αυστηρή, ως επί το πλείστον πολύπλοκη διεθνή εθνική νομοθεσία. Ωστόσο, πιστεύω ότι ο στόχος είναι ο ίδιος.
Άρα, ζητήματα νομιμότητας και πρόληψης θα πρέπει να συζητηθούν με δικηγόρο. Παρακαλώ μην περιμένετε να συζητήσουμε νόμους. Αντ' αυτού θα εφαρμόσουμε τον Κώδικα Δίκαιων Τυχερών Παιχνιδιών . 👈
Κατά τη γνώμη μου, το να ενδιαφέρεσαι για τη νομιμότητα στην περίπτωση των καζίνο χωρίς άδεια δεν έχει νόημα. Εάν τέτοιοι ιστότοποι νοιάζονταν για τους κανονισμούς και τους νόμους, θα αδειοδοτούνταν — που σημαίνει εξαρχής ρυθμιζόμενοι.
I think you quite oversimplified the whole matter. Not to speak about the fact that we prefer a fair approach rather than a strict, mostly complicated international national law. Yet I believe the goal is the same.
So, questions of legality and prevention should be discussed with lawyer. Kindly do not expect us to discuss laws; we will apply the Fair Gambling Codex instead. 👈
In my opinion, being interested in legality in the case of unlicensed casinos makes little sense. If such sites cared about regulations and laws, they would become licensed—meaning regulated in the first place.
Γεια σου Julio, σου γράφω γιατί ήμουν εγγεγραμμένος στο Gransino και ο ιστότοπος δούλευε μια χαρά, έκανα δύο φορές μάλιστα ανάληψη 500 ευρώ και έφτασε στον λογαριασμό μου. Το πρόβλημα είναι ότι σήμερα πήγα να μπω στην ιστοσελίδα και λέει (Το περιεχόμενο μπλοκαρίστηκε με αίτημα της Αρμόδιας Αρχής, κοινοποιήθηκε σε αυτόν τον Χειριστή) και προσπάθησα να μπω μέσω VPN από άλλη χώρα και πάλι δεν με αφήνει. Γεγονός είναι ότι είχα σε εκκρεμότητα ανάληψη 500 ευρώ και τώρα δεν ξέρω αν θα φτάσει ή αν έχουν κλείσει το καζίνο. Δεν έχω ιδέα. Ίσως ξέρεις κάτι και μπορείς να με βοηθήσεις.
Hello Julio, I'm writing to you because I was registered in Gransino and the website was working fine, I even made a withdrawal of 500 euros twice and it arrived in my account. The problem is that today I went to enter the website and it says (Content blocked by request of the Competent Authority, communicated to this Operator) and I have tried to enter through VPN from a different country and it still doesn't let me. The fact is that I had a pending withdrawal of 500 euros and now I don't know if it will arrive or if they have closed the casino. I have no idea. Maybe you know something and can help me.
Hola julio te escribo por qué estaba dado de alta en gransino y la web me iva bien incluso hice retiro de 500 euros x 2 veces y llego a mi cuenta el problema es que hoy fui a entrar en la web y me pone(Contenido bloqueado por requerimiento de la Autoridad Competente, comunicado a esta Operadora) y he probado de entrar a través de VPN desde distinto país y tampoco me deja el caso es que tenía un retiro pendiente de 500 euros y ahora no sé si me llegará o han cerrado el casino no tengo ni idea igual tú sabes algo y puedes ayudarme
Επικοινωνήστε πρώτα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών και δείτε ποιο είναι το πρόβλημα. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον σύνδεσμο υποστήριξης (νομίζω ότι βρίσκεται στην κάτω αριστερή γωνία) και να δείτε τι λένε. Μόλις προσπάθησα να μπω στον ιστότοπο και εμφανίζεται ως μη ασφαλής ιστότοπος, οπότε μπορεί να έχει σταματήσει εξαιτίας αυτού;
Καλή τύχη
Contact their customer service team first and see what the problem is. You can access the support link (I think it's in the bottom left hand corner) and see what they say. I just tried to enter the site and it's coming up as an unsecure site so it may be that it's being stopped because of that?
Good luck
Ακριβώς επειδή δεν σας αφήνουν να μπείτε δεν σημαίνει ότι το καζίνο είναι κλειστό;
Just because they won't let you in doesn't mean the casino is closed?
Que no te deje entrar no quiere decir que el casino haya cerrado?
Όχι πραγματικά, εξακολουθώ να μπορώ να έχω πρόσβαση στο Gransino εδώ: https://gransino1.com/en/ οπότε φαίνεται να είναι ανοιχτό.
Δοκιμάστε το κέντρο ανάλυσης Casino Guru εδώ: https://casino.guru/complaints/all
Ήταν πραγματικά χρήσιμοι όταν χρειαζόμουν βοήθεια
Not really, I can still access Gransino here: https://gransino1.com/en/ so it appears to be open.
Try the Casino Guru resolution centre here: https://casino.guru/complaints/all
They were really helpful when I needed help
Γεια σου Όσκαρ. Σας ενημερώνω ότι το πρόβλημα που έχετε με το Gransino είναι δικό σας, γιατί η εταιρεία σας αποφάσισε με κάποια εντολή της ισπανικής κυβέρνησης να κλείσει την πρόσβασή σας. Είναι θέμα της κυβέρνησης να μας απαγορεύσει να παίζουμε με τα χρήματά μας σε αυτά τα καζίνο. Στην περίπτωση του Gransino, πείτε ότι πληρώνει χωρίς να ζητήσετε επαλήθευση.
Προσπαθήστε να συνδεθείτε με ένα VPN επί πληρωμή. Χαιρετισμοί.
Hello Oscar. I inform you that the problem you have with Gransino is your own, because your company has decided by some order of the Spanish government to close your access. It is a government matter to prohibit us from playing with our money at these casinos. In the case of Gransino, say that it does pay without requesting verification.
Try to log in with a paid VPN. Regards.
Hola Oscar. Te informo que el problema que tienes con Gransino es tuyo propio, debido a que tu compañía ha decidido por alguna orden del gobierno de España cerrarte el acceso. Es un asunto gubernamental para prohibir que juguemos con nuestro dinero a estos casinos. En el caso de Gransino decir que si paga sin solicitar verificación.
Prueba a intentar entrar con VPN de pago. Un saludo.
Ευχαριστώ πολύ, το πρόβλημα είναι ότι περιμένω ανάληψη και επειδή δεν μπορώ να συνδεθώ, δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι αυτή τη στιγμή. Χθες μου απάντησαν και μου είπαν ότι εκκρεμούσε η επεξεργασία της απόσυρσης αλλά ότι προχωρούσε με μια μικρή καθυστέρηση. Ελπίζω να φτάσει.
Thank you very much, the problem is that I am waiting for a withdrawal and since I cannot log in, I don't know what status it is at the moment. Yesterday they answered me and told me that the withdrawal was pending processing but that it was going with a slight delay. I hope it arrives.
Muchas gracias el problema que estoy esperando un retiro y como no puedo entrar no sé en el estado que está de momento ayer me contestaron y me dijeron que el retiro estaba pendiente de ser procesado pero que iba con un mínimo retraso espero que me llegue.
Νομίζω ότι δεν θα ανησυχούσα, εάν τα προβλήματα συνεχιστούν και το καζίνο σταματήσει να ανοίγει, έχετε ανοιχτό παράπονο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Όσον αφορά το VPN, σίγουρα θα ήμουν επιφυλακτικός να το χρησιμοποιήσω στο καζίνο. Έλεγχα πάντα τους Όρους ή τσέκαρα με ζωντανή συνομιλία και φυσικά τραβούσα ένα στιγμιότυπο οθόνης.
Τέλος πάντων, ας περιμένουμε την επίλυση της όλης υπόθεσης, ελπίζω να βγει καλά. 🙂
I think I wouldn't worry, if the problems continue and the casino stops opening, you have an open complaint and our team will try to help you. As far as the VPN is concerned, I would definitely be wary of using it in the casino. I would always check the Terms or check with live chat and of course take a screenshot.
Anyway, let's wait for the resolution of the whole case, I hope it will turn out well. 🙂
Γεια σας παιδιά!
Ξέρω ότι έχει περάσει καιρός από αυτά τα σχόλια, αλλά ο φίλος μου έχει κάποια προβλήματα με αυτήν την πλατφόρμα fatpirate καζίνο, μπορεί να έχετε κάποιες ιδέες για να πετύχετε τη διαδικασία απόσυρσης. Είναι από την Ουγγαρία, όχι από το Ηνωμένο Βασίλειο. Μπορούσε με επιτυχία να κάνει ανάληψη περίπου 100$, οπότε δεν ήταν ποτέ δυνατή καμία ανάληψη, αλλά μετά από αυτό τίποτα. Η διαδικασία απόσυρσης σταμάτησε. Μιλάει με την εξυπηρέτηση πελατών (πιθανώς AI), αλλά όλο αυτό το πράγμα δεν πάει πουθενά. Η ομάδα υποστήριξης πελατών είπε μια δέσμη διαφορετικών ιδεών (δοκιμάστε αργότερα, δοκιμάστε από διαφορετική συσκευή, δοκιμάστε μια διαφορετική ποσότητα κ.λπ....) . Το μήνυμα σφάλματος που λαμβάνει όταν προσπαθεί να συνεχίσει την ανάληψη είναι: "Παρουσιάστηκε μη αναμενόμενο σφάλμα."
Είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε ιδέα, ευχαριστώ παιδιά! 🙂
Hey guys!
I know it's been a while since these comments, but my friend have some issues with this fatpirate casino platform, you may have some ideas to succeed with the withdraw process. He is from Hungary, not from UK. He could successfully withdraw around 100$,so it's not like no withdraw was ever possible, but after that nothing. The withdraw process stopped. He is chatting with the customer service ( possibly AI), but this whole thing is going nowhere. The customer support team said a bunch of different ideas ( try later, try from a different device, try a different amount, etc... ) . The error message what he receives when trying to proceed the withdraw is: " Unexpected error occurred."
I am opened to any idea, thanks guys forward! 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.