Προσπάθησα ανεπιτυχώς για πάνω από 2 μήνες. Μόνο η υποστήριξη που έλαβα μου είπαν: "Όλα καλά στο τέλος μας" χθες το βράδυ ζήτησα είτε έναν διευθυντή είτε να εμπλέκομαι στη νομοθεσία. Έτσι, υποστήριξε ο διευθυντής συνόλων, ο οποίος με έβαλε να τραβήξω στιγμιότυπα οθόνης. Και είπε ότι είναι λίγο περίπλοκο και κλιμακώνεται στη διαχείριση του καζίνο. Ρώτησα αν θα ενημερωνόμουν για τα ευρήματα του καζίνο και είπα ότι δεν μοιράζονται αυτές τις πληροφορίες. Του είπα ότι πρέπει να μπορώ να μάθω καθώς μου κόστισε χρήματα και χρόνο. Σήμερα, για παράδειγμα, έλαβα email που έλεγε ότι έχει πιστωθεί η εβδομαδιαία επιστροφή μετρητών μου. Όμως πιστώθηκε χθες. Μου αρνήθηκαν 1700 σε άλλο καζίνο λόγω παραβίασης του μπόνους της χρήσης πολλαπλών δωρεάν μαρκών στη σειρά. Αλλά δεν το έκανα. Κάποιος ή κάτι εξαργύρωνε κουπόνια χωρίς την εξουσιοδότησή μου. Και οφείλεται είτε σε σφάλμα είτε σε χειρισμό της βασικής διαδικασίας του λογισμικού.
I had tried unsuccessfully for over 2 months. Only support I got was told, " everything fine on our end" last night I requested either a manager or I was getting law involved. So support did g set manager whom had Me take screenshots. And said it's a bit complex and was escalating to casino management. I asked if I would be informed of casino findings, and told they do not share that info. Told him I should be able to know as it has cost me money and time. Today for instance, got email stating my weekly cashback has been credited. But it was credited yesterday. I was negated 1700 at another casino due to bonus violation of using multiple free chips in a row. But I didn't. Someone or something was redeeming coupons without my authorization. And it's due to either error or manipulation of core process of software.