Γειά σου,
Ευχαριστώ για την προειδοποίηση. Θα μπορούσατε παρακαλώ να επικολλήσετε μερικά στιγμιότυπα οθόνης, ή μάλλον, να εξηγήσετε τι είναι ικανός αυτός ο τύπος; Είναι αυτό το είδος άμεσου υπαλλήλου, ίσως;
Ξέρετε, κατά τη γνώμη μου, θα ήταν πολύ καλύτερο να στείλετε τον φίλο σας εδώ για να υποβάλει μια καταγγελία μέσω του Κέντρου επίλυσης, το οποίο έχει δημιουργηθεί για να βοηθάει παίκτες σε παρόμοιες καταστάσεις.
Δεν είμαι σίγουρος αν καταλαβαίνετε καν τι σημαίνει αυτή η "υψηλή βαθμολογία", αλλά επειδή δεν έχω ακούσει ποτέ για το θέμα σας ή του φίλου σας στο παρελθόν, προφανώς είναι πολύ νέο για εμάς, επομένως τεχνικά δεν υπήρχε περίπτωση να το καλύψουμε πριν.
Τι θα λέγατε να εστιάσετε πρώτα στην εξεύρεση λύσης; Ζητήστε από τον φίλο σας να δημιουργήσει έναν λογαριασμό εδώ στο CG, αφήστε τον να περιηγηθεί σε έναν οδηγό που ονομάζεται " Πώς επιλύουμε τα παράπονα καζίνο και γιατί " 👈 και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξει κάτι που μπορούμε να καταλήξουμε μαζί.
Είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε τους παίκτες που έχουν ανάγκη - απλώς περιηγηθείτε στην ενότητα ΠΑΡΑΠΟΝΑ 👈 για να έχετε μερικές ιδέες σχετικά με την προσέγγισή μας απέναντι στην κοινότητα.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε σκέψεις ή ερωτήσεις, απλώς ρίξτε τις εδώ. 🙂
Hello,
Thanks for the warning. Could you please paste in some screenshots, or rather, explain what this guy is capable of? Is this sort of direct employee, perhaps?
You know, in my opinion, it would be far better to send your friend here to submit a complaint through our Resolution Center, which has been established to help players in pretty similar situations.
I'm not sure whether you even understand what this "high score" means, but since I have never heard about your or your friend's issue before, obviously it's pretty new to us, so technically there was no chance to cover that before.
How about focusing on finding a solution first? Kindly ask your friend to create an account here on the CG, let him or her browse a guide called "How We Resolve Casino Complaints and Why" 👈 and I'm sure there will be something we can conclude together.
We are ready to help players in need - just browse the COMPLAINT section 👈 to have some ideas about our approach towards the community.
If you have any thoughts or questions, just throw them here. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: