Γεια σου αγαπητό φόρουμ,
Έχω μια μικρή συνεδρία ερωτήσεων.
Εάν επικοινωνήσετε με τα αγόρια και τα κορίτσια στο CasinoGuru, πόσο καιρό θα πρέπει να περιμένετε να είναι κατά μέσο όρο ο χρόνος απόκρισης/επεξεργασίας;
Στην περίπτωσή μου συμβαίνει και πάλι ότι υπέβαλα μια καταγγελία για ένα καζίνο. Αυτό είναι τώρα μια καλή 2 εβδομάδων και δεν έχει συμβεί τίποτα. Ο υπάλληλος που χειρίζεται το παράπονό μου συνεχίζει να κάνει νέες ερωτήσεις και μετά δεν ακούγεται τίποτα από εμένα για τις επόμενες 5-6 ημέρες. Επειδή υπάρχουν πολλά χρήματα στην περίπτωσή μου, ήλπιζα σε βοήθεια από το CasinoGuru. Όμως, όπως ήδη αναφέρθηκε, μετά από περισσότερες από 14 ημέρες, ούτε καν το καζίνο δεν προσκλήθηκε.
Αν πρέπει να απαντήσω σε ερωτήσεις, συνήθως μπορώ να το κάνω μέσα σε λίγες ώρες.
Ποιες είναι οι εμπειρίες σας από την αντιμετώπιση παραπόνων;
Hello dear forum,
I have a little question session.
If you contact the guys and girls at CasinoGuru, how long should you expect the response/processing time to be on average?
In my case it's the case again that I filed a complaint about a casino. This is now a good 2 weeks old and nothing has happened. The employee who handles my complaint just keeps asking new questions and then nothing is heard from me for the next 5-6 days. Since a lot of money is involved in my case, I was hoping for help from CasinoGuru. But, as already mentioned, after more than 14 days, not even the casino was invited.
If I have to answer questions, I can usually do it within a few hours.
What are your experiences with dealing with complaints?
Hallo liebes Forum,
ich habe da mal eine kleine Fragerunde.
Wenn ihr euch an die Jungs und Mädels von CasinoGuru wendet, wie lange müsst ihr im Schnitt mit der Antwort / Bearbeitungszeit rechnen ?
In meinem Fall ist es mal wieder so, das ich über ein Casino eine Beschwerde eingereicht habe. Diese ist nun gute 2 Wochen alt und nichts passiert. Der Mitarbeiter, der meine Beschwerde bearbeitet, stellt nur immer wieder neue Fragen und dann ist die nächsten 5 - 6 Tage nichts mehr zu hören. Da es in meinem Fall um eine Menge Geld geht, hatte ich auf die Hilfe von CasinoGuru gehofft. Aber, wie bereits erwähnt, wurde nach mehr als 14 Tagen noch nicht mal das Casino eingeladen.
Wenn ich Fragen beantworten soll, schaffe ich das meist innerhalb weniger Stunden.
Wie sind da so eure Erfahrungen zwecks der Bearbeitung von Beschwerden?