ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΧρόνος επεξεργασίας CasinoGuru

Χρόνος επεξεργασίας CasinoGuru

πριν από 11 μήνες από Robin1989
|
1841 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Γεια σου αγαπητό φόρουμ,


Έχω μια μικρή συνεδρία ερωτήσεων.

Εάν επικοινωνήσετε με τα αγόρια και τα κορίτσια στο CasinoGuru, πόσο καιρό θα πρέπει να περιμένετε να είναι κατά μέσο όρο ο χρόνος απόκρισης/επεξεργασίας;


Στην περίπτωσή μου συμβαίνει και πάλι ότι υπέβαλα μια καταγγελία για ένα καζίνο. Αυτό είναι τώρα μια καλή 2 εβδομάδων και δεν έχει συμβεί τίποτα. Ο υπάλληλος που χειρίζεται το παράπονό μου συνεχίζει να κάνει νέες ερωτήσεις και μετά δεν ακούγεται τίποτα από εμένα για τις επόμενες 5-6 ημέρες. Επειδή υπάρχουν πολλά χρήματα στην περίπτωσή μου, ήλπιζα σε βοήθεια από το CasinoGuru. Όμως, όπως ήδη αναφέρθηκε, μετά από περισσότερες από 14 ημέρες, ούτε καν το καζίνο δεν προσκλήθηκε.

Αν πρέπει να απαντήσω σε ερωτήσεις, συνήθως μπορώ να το κάνω μέσα σε λίγες ώρες.


Ποιες είναι οι εμπειρίες σας από την αντιμετώπιση παραπόνων;

Αυτόματη μετάφραση:
Robin1989
πριν από 11 μήνες

Hi and thanks for the question. All I would say is that each side has 7 days to respond, which is also visible in your complaint on the top right as a timer. By then each party should have responded. We also have a guide written on this topic that might be useful, so I'll post it here: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

However, don't worry and try to be a bit patient because our team and Nick, who is handling your complaint, has a number of complaints to deal with, but you don't have to be afraid that he won't get through to you. The questions he asks you are mainly so that the investigation can go further and he can find out everything he needs to know and then approach the casino to comment on the case. 

So once again, you don't have to fear that Nick won't get to you. He will certainly try to evaluate everything as best as he can and help you with your case. I hope it gets resolved and you get your money. I wish you the best of luck. ☘️

πριν από 11 μήνες

Jaro 🖖 Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Δεν είμαι ο μόνος με παράπονο στο μυαλό μου.

Αλλά: όπως ήδη αναφέρθηκε πολλές φορές, υπάρχουν πολλά χρήματα που εμπλέκονται εδώ. Επιπλέον, το χρονόμετρο έχει λήξει εδώ και πολύ καιρό. Ωστόσο, τίποτα δεν συμβαίνει. Έχουν περάσει περισσότερες από τρεις εβδομάδες και το καζίνο δεν έχει καν επικοινωνήσει σχετικά με αυτό.

Ελπίζω να καταλαβαίνετε τι εννοώ..

Τις καλύτερες ευχές,

Κοκκινολαίμης

Αυτόματη μετάφραση:
Robin1989
πριν από 11 μήνες

Of course I absolutely understand what you are saying and I am not angry at all, I just explained how it is with us. It was a good question, I think, and I asked Nick if he could take a look at it again, since he's finished with the timer. 

I firmly believe that he will get back to you as soon as possible and things will move forward. I wish the situation is resolved fairly and you get your money. Fingers crossed and thank you for being patient. 🤞😊

πριν από 11 μήνες

Jaro 💪

ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.

Είμαι άφωνος για την προσέγγισή σου.

Μετά από 8 ολόκληρες ημέρες, ο Νικ θα προωθούσε το παράπονό μου στον επόμενο υπάλληλο. Τι είναι όλα αυτά;

Μετά από 4 εβδομάδες τώρα δεν έχει γίνει τίποτα. Είμαι απλά άφωνος και εξαιρετικά απογοητευμένος. Γιατί δεν λέτε εκ των προτέρων ότι ο αριθμός είναι πολύ μεγάλος ή ακόμα και περίπλοκος για εσάς; Αλλά αυτό που κάνατε εδώ είναι απλώς απογοητευτικό και λυπηρό!!!

Συγνώμη...

Αυτόματη μετάφραση:
Robin1989
πριν από 11 μήνες

Hi, Nick has gathered all the necessary information and Jozef will try to contact the casino. This is standard procedure and of course I understand that if it takes longer it is not the most pleasant. However, this is all done by our team to do their best to help and assess your situation. So I hope that everything will go faster now and we will be able to resolve your situation. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα